AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #1 Del Skrevet 28. august 2024 Lang historie kort: vil droppe apper og treffe folk på den gamle måten. Trener fast på et Sats-senter, og nå har det plutselig dukket opp en fyr jeg synes er råspennende! Men han er åpenbart ny på senteret, og virker veldig lukket. Har forsøkt å få litt øyekontakt, men han virker ikke til å være spesielt åpen. Alt jeg vet til nå: ingen ring på fingeren. That’s it. Folk sier: treff folk irl. Men hva kan man gjøre? Skal jeg bare forsøke å få kontakt med ham, i tilfellet hvordan? Skal jeg tolke mangelen på «bang» som at han ikke er interessert, eller kan det være at det er fordi han er ny.. what? Jeg synes denne «gamlemåten» er vrien. Han kan jo ha vært gift i 100 år uten ring på fingeren, hvordan skaper man kontakt?! Anonymkode: cb224...01b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #2 Del Skrevet 28. august 2024 Jeg personlig synes det er forbanna uting å sjekke opp folk på treningssenter. Jeg er der for å trene, ikke for å finne meg en mann. Misliker strekt når noen skal "få kontakt" med meg mens jeg trener. Så mist tipps er at du dropper det! Men folk er jo forskjellig, så er jo selvsagt mulig at noen liker det…. Anonymkode: 31b6b...40c 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #3 Del Skrevet 28. august 2024 De fleste på treningstudio er der for å trene, ikke for å bli sjekket opp. Det er upassende. Anonymkode: 3f157...326 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #4 Del Skrevet 28. august 2024 Nei, la han være i fred. Da får du deg heller tinder og ser om du finner han der. Anonymkode: cb39a...058 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #5 Del Skrevet 28. august 2024 Ok. Skjønner. Så ikke på trening, altså? Takk for svar. Tenker jeg gir opp hele greia. Har prøvd alle slags arenaer, får vente til drømmemannen ringer på døra 😅 Anonymkode: cb224...01b 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #6 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så ikke på trening, altså? Nei. Anonymkode: cb39a...058 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #7 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ok. Skjønner. Så ikke på trening, altså? Takk for svar. Tenker jeg gir opp hele greia. Har prøvd alle slags arenaer, får vente til drømmemannen ringer på døra 😅 Anonymkode: cb224...01b Bruker heller ikke tinder og for hver uke som går virker det mer og mer ut som eneste mulighet. Men noen er heldige og blir sammen med tilfeldige arbeidfolk som fikser ting for dem 😅 Anonymkode: b4e36...272 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #8 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ok. Skjønner. Så ikke på trening, altså? Takk for svar. Tenker jeg gir opp hele greia. Har prøvd alle slags arenaer, får vente til drømmemannen ringer på døra 😅 Anonymkode: cb224...01b Det gjelder jo her som alle andre steder å ha en antydning til sosial intelligens og lese signaler. Du sier selv at han virker lukket og ikke er interessert i øyekontakt - er ikke det svar godt nok, helt uavhengig av tid, sted og anledning? Anonymkode: a9966...ff5 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #9 Del Skrevet 28. august 2024 Herregud, at noen ikke vil bli sjekket opp på treningssenter er greit nok. Men ikke skriv her som at det gjelder alle. Kan være han bare er sjenert ts, du kan jo prøve å si hei i forbifarten neste gang. Så skjønner han kanskje at du er åpen for kontakt Anonymkode: 4d0d0...692 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #10 Del Skrevet 28. august 2024 Menn kan sjekkes opp hvor som helst. Det er kvinner man må passe på å være forsiktige med, fordi de opplever alt for mye trakassering som det er. (mange incels/femcels skjønner ikke den forskjellen) Jeg hadde ikke hatt noe i mot om en dame tok kontakt. Ikke sikker på om jeg hadde vært interressert, men hadde tatt det som et hyggelig kompliment. Men så er jeg 50 og da, og vasser ikke i tilbud 🤣 Anonymkode: 2cec5...efd 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #11 Del Skrevet 28. august 2024 Jeg tenker at det faktum at mannen virker "lukket" og unngår øyekontakt gjerne betyr at han ikke er interessert i å bli sjekket opp på treningssenteret. Anonymkode: c0335...296 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #12 Del Skrevet 28. august 2024 Just now, AnonymBruker said: Jeg tenker at det faktum at mannen virker "lukket" og unngår øyekontakt gjerne betyr at han ikke er interessert i å bli sjekket opp på treningssenteret. Anonymkode: c0335...296 Eller at han er redd for å bli anmeldt for upassende blikk, og utestengt og hengt ut på TikTok? Anonymkode: 2cec5...efd 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #13 Del Skrevet 28. august 2024 Synes ikke det er noe galt i å sjekke opp noen på trening. Men hadde kun gjort det hvis jeg følte jeg hadde blikkkontakt med noen osv. Anonymkode: 5450a...c94 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #14 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Eller at han er redd for å bli anmeldt for upassende blikk, og utestengt og hengt ut på TikTok? Anonymkode: 2cec5...efd Var ikke klar over den uskrevne regelen 😂 Beklager så meget! Anonymkode: c0335...296 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #15 Del Skrevet 28. august 2024 La folk være i fred når de trener! Anonymkode: 23aa3...176 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #16 Del Skrevet 29. august 2024 Vet om flere som har funnet kjærligheten på sats. Noen liker det andre ikke, finnes ikke en fasit på dette. Jeg som kvinne misliker ikke at menn tar kontakt så lenge de er hyggelige og respekterer et høflig nei. Men innpåslitne menn som ikke gir seg eller seksuelle kommentarer osv det synes jeg ikke noe om. Jeg pleier å ha en høflig tone med de som ofte trener samtidig som meg. Ikke nødvendigvis mye prating men et enkelt hei og et smil. Synes det er vanlig høflighet. Innimellom kommer noen bort for å dele et treningstips eller gi feedback på teknikken. Synes bare det er hyggelig. Jeg ville starter med et enkelt hei viss dere ofte trener sammen og sett ann om fyren ettervært myknet opp litt. Jeg er heller ikke på tinder og er avhengig av at folk faktisk snakker sammen i normale situasjoner for å ha sjans på å treffe nye mennesker. Anonymkode: 69394...0d4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 29. august 2024 #17 Del Skrevet 29. august 2024 Signalene han gir deg er at han er veldig lukket og ikke ønsker kontakt, så jeg skjønner ikke helt spørsmålet her? 😅 kontakt kommer naturlig dersom det er ønsket. Gi det tid og se hva som skjer 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #18 Del Skrevet 29. august 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg personlig synes det er forbanna uting å sjekke opp folk på treningssenter. Jeg er der for å trene, ikke for å finne meg en mann. Misliker strekt når noen skal "få kontakt" med meg mens jeg trener. Så mist tipps er at du dropper det! Men folk er jo forskjellig, så er jo selvsagt mulig at noen liker det…. Anonymkode: 31b6b...40c Kanskje det er meg, men jeg syns det rart folk sier det. Når vil du bli sjekke opp da? Du kommer på treningssenter for å trene, du gå på butikk for å handle, du gå på fest for å fester. Det er ikke rart at folk ikke lenger finner hverandre i det virkelige liv. Anonymkode: 69757...ce3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #19 Del Skrevet 29. august 2024 Det er nok større muligheter for å treffe noen gjennom mer organisert aktivitet, som f.eks en klatreklubb Anonymkode: b0f46...335 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #20 Del Skrevet 29. august 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Lang historie kort: vil droppe apper og treffe folk på den gamle måten. Trener fast på et Sats-senter, og nå har det plutselig dukket opp en fyr jeg synes er råspennende! Men han er åpenbart ny på senteret, og virker veldig lukket. Har forsøkt å få litt øyekontakt, men han virker ikke til å være spesielt åpen. Alt jeg vet til nå: ingen ring på fingeren. That’s it. Folk sier: treff folk irl. Men hva kan man gjøre? Skal jeg bare forsøke å få kontakt med ham, i tilfellet hvordan? Skal jeg tolke mangelen på «bang» som at han ikke er interessert, eller kan det være at det er fordi han er ny.. what? Jeg synes denne «gamlemåten» er vrien. Han kan jo ha vært gift i 100 år uten ring på fingeren, hvordan skaper man kontakt?! Anonymkode: cb224...01b Man er på treningssenteret for å trene. Du har forsøkt på øyekontakt, han var ikke interessert. Ta signalene hans og ikke flau deg ut. Gamlemåten er vrien, selvfølgelig. Men treningssenteret er virkelig ikke en sjekkearena. Anonymkode: e391c...232 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå