Gå til innhold

Hva fikk jeg etter forrige runde sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde deilig sex med kjæresten som jeg får møtt bare ca en gang hver mnd. Vi var veldig tente og startet med anal før vi etterhvert avsluttet vaginalt.

Etter en ukes tid får jeg hovent underliv, litt blodig utflod og lett kløe. Jeg kjører på med canesten og neste dag er det over. Hva var dette? Kan det komme av anal bakterier som ikke skulle kommet i vagina?

Anonymkode: 9b952...d8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 hours ago, AnonymBruker said:

Kan det komme av anal bakterier som ikke skulle kommet i vagina?

Bingo!

Men om du ikke stoler på en tilfeldig fyr på internett kan du jo spørre legen din..

Eventuelt bruke gummi neste gang du går analt-til-vaginalt. Eller vasker underveis. Det kan muligens bryte rytmen..

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor driver folk med sånne her ting...🤦‍♀️ Du får bakterier og bæsj inne i skjeden. Du kan få det helt opp til livmoren og få en helt grusom infeksjon.. Hva tenker folk med?!?

Anonymkode: cdf74...7c2

• Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Hadde deilig sex med kjæresten som jeg får møtt bare ca en gang hver mnd. Vi var veldig tente og startet med anal før vi etterhvert avsluttet vaginalt.

Etter en ukes tid får jeg hovent underliv, litt blodig utflod og lett kløe. Jeg kjører på med canesten og neste dag er det over. Hva var dette? Kan det komme av anal bakterier som ikke skulle kommet i vagina?

Selv om det ikke er synlig bæsj på pikken etter analsex, så er det nok en del bakterier du ikke vil ha andre steder på den. Det er derfor kondom er knallbra når man skal ha analsex. Da er det null stress å ta den av, og så kjøre en runde eller to i fitta (eller munnen).

Man vasker henda etter å ha vært på do.
Det er lurt å ha samme praksis med analsex.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Analregel nummer én: Aldri inn bak først uten beskyttelse.

Enten kun anal, eller kondom (som kun skal i rumpa), evnt. anal til slutt. Du var heldig som slapp unna med en kjapp runde Canesten.

• Liker 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere begynte i bakenden og så vaska han seg ikke nede før dere gikk for vagina? Det var ikke veldig smart var det vel? Du har sikkert fått infeksjon rt ecoli fra bakenden eller noe annet tarmbakterie

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurt å endre rekkefølge ;)

Anonymkode: 0a849...718

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som klamydia spør du meg. Ved klamydia er det visst vanlig symptomer etter ca en uke som forsvinner raskt. Mange tror det er soppinfeksjon og tar det for god fisk når symptomene forsvinner raskt etter å ha brukt soppmidler. Det må jo ikke være klamydia, men du bør sjekke deg for kjønnsykdommer for sikkerhetsskyld. 

Anonymkode: 37ff6...059

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. jeg blir stadig overrasket over hvor dårlig hygiene som praktiseres når folk har sex. Samboeren min har stålkontroll på hvilke fingre/leketøy han har brukt på meg analt, og de blir garantert aldri brukt på meg vaginalt etterpå. Ikke at han behøver det, men han er også veldig flink til å minne meg på å tisse og å vaske meg når vi er ferdig. 

Anonymkode: bff31...608

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud ÆSJ, mener du at dere gikk fra anal til vaginal uten å dusje i mellom? Det er jo utrolig ekkelt, og ikke minst idiotisk. 

Anonymkode: c11c6...5e0

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor driver folk med sånne her ting...🤦‍♀️ Du får bakterier og bæsj inne i skjeden. Du kan få det helt opp til livmoren og få en helt grusom infeksjon.. Hva tenker folk med?!?

Anonymkode: cdf74...7c2

Med analen tror jeg. 🤡

Anonymkode: ef980...5d4

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Kan det komme av anal bakterier som ikke skulle kommet i vagina?

Ja. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1/10

Anonymkode: 91a25...8b8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå via oralsex før du bytter hull. Det er digg, også blir alt mye mer fleksibelt. Fint å ikke alltid måtte avslutte med analsex. 

Får jeg spørre hvorfor dere startet med analsex, tenker at det kanskje ikke er så vanlig, derfor litt nysgjerrig? :)

Anonymkode: 02325...fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gå via oralsex før du bytter hull. Det er digg, også blir alt mye mer fleksibelt. Fint å ikke alltid måtte avslutte med analsex. 

Får jeg spørre hvorfor dere startet med analsex, tenker at det kanskje ikke er så vanlig, derfor litt nysgjerrig? :)

Jeg håper ikke du mener først skal, så munnen, så vaginal. Man kan bli syk av å få tarmbakterier i munnen og

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du suger den ren for dere går over til vaginal, så slipper du bakterier inunderlivet. Det skal dog sies at det kan være uheldig på andre måter. 

Anonymkode: d9eb7...1f5

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig i at det er det beste å suge den ren før knulling i fitta.

Anonymkode: e4441...5d0

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (4 timer siden):

Jeg håper ikke du mener først skal, så munnen, så vaginal. Man kan bli syk av å få tarmbakterier i munnen og

Risikoen er langt lavere for å bli syk da hun ikke kan bli smittet av bakterier og virus hun selv ikke har.

Det er ikke giftig, men hun kan i verste fall bli dårlig i magen. 

Anonymkode: 1fee5...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ts her. Vi gikk rett på anal siden han er veldig fiksert på det for tiden😅 Jeg har ikke tenkt over at det ikke skulle være vanlig…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, skjønner, ikke noe galt med det, men i mitt sexliv har det ofte blitt litt tripp-trapp; oral-, vaginal- og analsex. men hvis du suger han, så kan dere gå frem og tilbake uten å avbryte med vask på toalettet ;) det er digg, sex’en flyter mye bedre og sannsynligheten for å bli dårlig, er nok langt mindre enn å bade i Oslo-fjorden. kos deg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...