oslomaraton Skrevet 28. august 2024 #1 Del Skrevet 28. august 2024 Hei. Har ringt Monica Løvås noen ganger ang forskjellige situasjoner jeg har stått i. Jeg synes hun er flink til å ta inn meg og situasjonen min, det hun forteller om relasjonene mine stemmer også på en prikk. Flere som har erfaringer med henne ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #2 Del Skrevet 29. august 2024 Hei Jeg har brukt henne endel, og det virker som hun er flink til å ta inn mine relasjoner også. Har det stemt på fremtid hos deg det hun har sakt? Anonymkode: 9f468...005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #3 Del Skrevet 7. september 2024 oslomaraton skrev (På 28.8.2024 den 17.29): Hei. Har ringt Monica Løvås noen ganger ang forskjellige situasjoner jeg har stått i. Jeg synes hun er flink til å ta inn meg og situasjonen min, det hun forteller om relasjonene mine stemmer også på en prikk. Flere som har erfaringer med henne ? Har det hun sier stemt på fremtid? Anonymkode: 9f468...005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomaraton Skrevet 11. september 2024 Forfatter #4 Del Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (På 7.9.2024 den 14.00): Har det hun sier stemt på fremtid? Anonymkode: 9f468...005 Jeg har stort sett spurt om nåtid:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArneAnd Skrevet 18. september 2024 #5 Del Skrevet 18. september 2024 Hun er en svindler, akkurat som alle andre "klarsynte" 2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 18. september 2024 #6 Del Skrevet 18. september 2024 ArneAnd skrev (2 minutter siden): Hun er en svindler, akkurat som alle andre "klarsynte" Ta å pell deg ut av tråden når du ikke har noe bedre å komme med. Du må gjerne ha ditt synspunkt, men ikke ødelegg andres tråd på den måten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 18. september 2024 #7 Del Skrevet 18. september 2024 Måneskinn skrev (Akkurat nå): Ta å pell deg ut av tråden når du ikke har noe bedre å komme med. Du må gjerne ha ditt synspunkt, men ikke ødelegg andres tråd på den måten. Ville det ikke vært bedre å poste noen kilder på dette istedet for å krangle? Det kommer man ikke noen vei med. Syntes det er fint når folk påpeker åpenbar svindel. Forskjell på synspunkt og virkelighet. Noen synspunkt er direkte farlig. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 18. september 2024 #8 Del Skrevet 18. september 2024 Rosa Gnom skrev (4 minutter siden): Ville det ikke vært bedre å poste noen kilder på dette istedet for å krangle? Det kommer man ikke noen vei med. Syntes det er fint når folk påpeker åpenbar svindel. Forskjell på synspunkt og virkelighet. Noen synspunkt er direkte farlig. Jeg krangler ikke. Er bare lei av at dere som ikke er åpne for dette hele tida skal kverulere og påpeke svindel. Har ingen kilder annet enn mange positive opplevelser med dette selv, og skulle så ønske at vi som er åpne for dette temaet og vil snakke om kunne få gjøre det i fred uten innblanding. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 18. september 2024 #9 Del Skrevet 18. september 2024 Måneskinn skrev (9 minutter siden): Jeg krangler ikke. Er bare lei av at dere som ikke er åpne for dette hele tida skal kverulere og påpeke svindel. Har ingen kilder annet enn mange positive opplevelser med dette selv, og skulle så ønske at vi som er åpne for dette temaet og vil snakke om kunne få gjøre det i fred uten innblanding. Jeg er åpen for alt jeg. Elsker å lære nye ting,men da må det være dokumentasjon og studier. Jeg tenker at ett offentlig forum ikke er stedet å prate om krystaller og klarsynthet. Uten å kunne dokumentere sine påstander.Det må da finne noen private forum, rettet mot folk som deg. Hvor du slipper å bli stilt til veggs og slipper å poste noe som helst av kilder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 18. september 2024 #10 Del Skrevet 18. september 2024 Nei dessverre finnes ikke det - som jeg har funnet. Det var et fint et tidligere, men det ble lagt ned av grunner jeg ikke vet noe om. Her er det altså et underforum, egen kategori og jeg skulle ønske at dere som ikke liker det kunne holde seg unna dere fører ingenting positivt med dere, bare kverulerer og sprer kjipe ting. Et offentlig forum er stedet for alt. Ikke bare for det du skulle ønske deg da vet du 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 18. september 2024 #11 Del Skrevet 18. september 2024 Og jeg trenger ikke kilder på alt. Absolutt alt i verden kan ikke alltid forklares, og det lever jeg helt fint med. Andres erfaringer, anekdotiske sådan, fungerer helt fint for meg. Og for veldig mange andre... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #12 Del Skrevet 18. september 2024 Måneskinn skrev (2 minutter siden): Nei dessverre finnes ikke det - som jeg har funnet. Det var et fint et tidligere, men det ble lagt ned av grunner jeg ikke vet noe om. Her er det altså et underforum, egen kategori og jeg skulle ønske at dere som ikke liker det kunne holde seg unna dere fører ingenting positivt med dere, bare kverulerer og sprer kjipe ting. Et offentlig forum er stedet for alt. Ikke bare for det du skulle ønske deg da vet du Det ble lagt ned fordi det var fullt av hodeløse idioter som gjorde det de kunne for å bli svindla. Anonymkode: e3ebe...154 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #13 Del Skrevet 18. september 2024 Rosa Gnom skrev (7 minutter siden): Jeg er åpen for alt jeg. Elsker å lære nye ting,men da må det være dokumentasjon og studier. Jeg tenker at ett offentlig forum ikke er stedet å prate om krystaller og klarsynthet. Uten å kunne dokumentere sine påstander.Det må da finne noen private forum, rettet mot folk som deg. Hvor du slipper å bli stilt til veggs og slipper å poste noe som helst av kilder. Men hvorfor i alle dager henger du på dette underforumet om du krever alt dokumentert? Om noen finner glede i samtale med medium eller synsk i stede for å gå til f.eks en coach, hvorfor er det et problem for deg? Vedkommende oppsøker hjelp, råd og kanskje å se ting fra en annen vinkel. Noen å prate med. Hvis vedkommende føler de får noe ut av, og kanskje kommer seg ut av en fastlåst situasjon, finner en ny glede i livet eller bare får litt «pepp» så er vel det helt fint. Er mye svindel på mange områder. Jeg sverger til kiropraktor hver gang ryggen låser seg, vet ikke hvor mange ganger folk har ropt om at kiropraktor er svindlere og dit må jeg ikke gå. Vel, JEG får noe ut av å gå dit og jeg føler meg bedre. Måneskinn skrev (4 minutter siden): Nei dessverre finnes ikke det - som jeg har funnet. Det var et fint et tidligere, men det ble lagt ned av grunner jeg ikke vet noe om. Her er det altså et underforum, egen kategori og jeg skulle ønske at dere som ikke liker det kunne holde seg unna dere fører ingenting positivt med dere, bare kverulerer og sprer kjipe ting. Et offentlig forum er stedet for alt. Ikke bare for det du skulle ønske deg da vet du Helt enig med deg. På offentlig forum må set være plass til alt (med noen åpenbare unntak). Her er det delt opp i underforumer så kan man fint velge det forumet som interesserer. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det ble lagt ned fordi det var fullt av hodeløse idioter som gjorde det de kunne for å bli svindla. Anonymkode: e3ebe...154 … Anonymkode: 64231...7fc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 18. september 2024 #14 Del Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hvorfor i alle dager henger du på dette underforumet om du krever alt dokumentert? Om noen finner glede i samtale med medium eller synsk i stede for å gå til f.eks en coach, hvorfor er det et problem for deg? Vedkommende oppsøker hjelp, råd og kanskje å se ting fra en annen vinkel. Noen å prate med. Hvis vedkommende føler de får noe ut av, og kanskje kommer seg ut av en fastlåst situasjon, finner en ny glede i livet eller bare får litt «pepp» så er vel det helt fint. Er mye svindel på mange områder. Jeg sverger til kiropraktor hver gang ryggen låser seg, vet ikke hvor mange ganger folk har ropt om at kiropraktor er svindlere og dit må jeg ikke gå. Vel, JEG får noe ut av å gå dit og jeg føler meg bedre. Helt enig med deg. På offentlig forum må set være plass til alt (med noen åpenbare unntak). Her er det delt opp i underforumer så kan man fint velge det forumet som interesserer. … Anonymkode: 64231...7fc Jeg henger ikke på underforumet. Det kom opp på første siden. Som sagt så liker jeg å lære ting,men jeg er imot vranglære. Og ting som er skadelig. Jeg ser på klarsynthet som noe som skader samfunnet mer enn det gagner det. Ville nok heller satset på en psykolog / psykiater istedet for en coach. Mange rare livs stils coacher der ute også. Ialefall innen psykiatrien så er det visse krav. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 18. september 2024 #15 Del Skrevet 18. september 2024 Måneskinn skrev (1 time siden): Og jeg trenger ikke kilder på alt. Absolutt alt i verden kan ikke alltid forklares, og det lever jeg helt fint med. Andres erfaringer, anekdotiske sådan, fungerer helt fint for meg. Og for veldig mange andre... Men det er akkurat her du tar feil. Vi er på ett forum. Det er til for diskusjon. Hva du føler om visse tema bryr meg ingenting. Du må kunne begrunne dine påstander. Eller så kan alle bare sitte å prate piss. Hadde dette vært en chat så er spillereglene anderledes. Da kan jeg si meg enig i at det er tullete å dokumentere alt man sier,men det er ett forum. Om jeg opplever jorden som flat gjør det ikke sant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 18. september 2024 #16 Del Skrevet 18. september 2024 Du mener jeg tar feil ja. Det er din subjektive mening - værsågod å ha den. Ja, vi er på et forum. Med mange underkategorier. Hva DU føler om dette teamet bryr ikke meg så mye heller - bortsett fra at du stort sett ødelegger sånne type diskusjoner vi andre prøver å ha her, i en underkategori. Hadde det bare vært ETT forum og EN kategori hadde det vært noe annet. Men KG har altså mange undeforum som mange forskjellige mennesker kan diskutere på. Og du vet, mange sitter faktisk å prater piss her inne - det er sånn de fleste forum lever om du nå så gjerne vil ha lenker og dokumentasjon, let selv. Men det gidder du jo ikke siden du mener dette er tull. Og den lille forskningen som finnes vil du vel avvise som "kjøpt og betalt" uansett... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #17 Del Skrevet 18. september 2024 Er helt ufattelig at så mange i vår moderne og opplyste verden, sitter og frivillig lar seg svindle for penger, for at noen skal sitte og dikte opp ting for dem. INGEN KAN SI NOE OM FREMTIDEN eller hvordan det vil gå for deg. Med mindre du sitter i en bil som kjører i 140 km/t på glattisen (den er jo lett å spå utfallet av) så kan ingen fortelle deg noe om hvordan livet ditt vil bli eller vil se ut fremover. Bruk pengene deres på noe fornuftig i stedet. Skal du absolutt kvitte deg med penger og ikke vet noe annet sted å gi dem bort enn en spådame, doner pengene til Redd Barna eller Kreftforeningen. Da kommer de i det minste til nytte. De går ikke til nye negler, kaffe og røyk til en falsk spåkjerring som har funnet en glimrende måte å svindle godtroende, usikre og lettlurte mennesker på. Anonymkode: 8aece...cea 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 18. september 2024 #18 Del Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er helt ufattelig at så mange i vår moderne og opplyste verden, sitter og frivillig lar seg svindle for penger, for at noen skal sitte og dikte opp ting for dem. INGEN KAN SI NOE OM FREMTIDEN eller hvordan det vil gå for deg. Med mindre du sitter i en bil som kjører i 140 km/t på glattisen (den er jo lett å spå utfallet av) så kan ingen fortelle deg noe om hvordan livet ditt vil bli eller vil se ut fremover. Bruk pengene deres på noe fornuftig i stedet. Skal du absolutt kvitte deg med penger og ikke vet noe annet sted å gi dem bort enn en spådame, doner pengene til Redd Barna eller Kreftforeningen. Da kommer de i det minste til nytte. De går ikke til nye negler, kaffe og røyk til en falsk spåkjerring som har funnet en glimrende måte å svindle godtroende, usikre og lettlurte mennesker på. Anonymkode: 8aece...cea Syns du og alle andre som deg skal gi beng i hva andre folk bruker penger på.... det dere ingenting med! Se forøvrig dette glimrende svaret: AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hvorfor i alle dager henger du på dette underforumet om du krever alt dokumentert? Om noen finner glede i samtale med medium eller synsk i stede for å gå til f.eks en coach, hvorfor er det et problem for deg? Vedkommende oppsøker hjelp, råd og kanskje å se ting fra en annen vinkel. Noen å prate med. Hvis vedkommende føler de får noe ut av, og kanskje kommer seg ut av en fastlåst situasjon, finner en ny glede i livet eller bare får litt «pepp» så er vel det helt fint. Er mye svindel på mange områder. Jeg sverger til kiropraktor hver gang ryggen låser seg, vet ikke hvor mange ganger folk har ropt om at kiropraktor er svindlere og dit må jeg ikke gå. Vel, JEG får noe ut av å gå dit og jeg føler meg bedre. Kreftforeningen får så mye penger uansett - men hva hjelper det? Masse forskning men få svar.... Redd Barna, bare masse administrasjon og tullball. Snakk om svindel ja.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #19 Del Skrevet 18. september 2024 Måneskinn skrev (2 minutter siden): Kreftforeningen får så mye penger uansett - men hva hjelper det? Masse forskning men få svar.... Redd Barna, bare masse administrasjon og tullball. Snakk om svindel ja.... Åh, så nå var du plutselig opptatt av at pengene skal gå til noe som beviselig funker....? Hm. Anonymkode: 8aece...cea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 18. september 2024 #20 Del Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Åh, så nå var du plutselig opptatt av at pengene skal gå til noe som beviselig funker....? Hm. Anonymkode: 8aece...cea å du din kverulerende AB. Har ikke snakket om beviselig funker, jeg bare syns det er latterlig at du skal bestemme hva JEG og andre skal bruke penger på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå