Gå til innhold

Nabo som sjeldent er ute av huset

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

On 8/28/2024 at 3:04 PM, AnonymBruker said:

Hva ville dere gjort i en sånn sak?

Anonymkode: aa013...cc2

Hvorfor skal du gjøre noe i det hele tatt? Ærlig talt ...

Anonymkode: ade7f...5d5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde også en slik nabo. Hyggelige folk  pratet mest med mennene i huset. Kona var hjemmeværende. Så henne 1 gang når strømmen gikk. Ellers var hun kun inne, gikk kun ut ved familie besøk. Det er visst ikke uvanlig i den kulturen der så med mindre du mistenker noe kriminelt ts så er det vel opp til dem hvordan de lever livet. 

Anonymkode: 8f2a9...cb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal love deg at det finnes mange late nordmenn som ligger på sofaen, ser Netflix og svært sjeldent er ute av hjemmet sitt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.8.2024 den 19.07):

Hadde også en slik nabo. Hyggelige folk  pratet mest med mennene i huset. Kona var hjemmeværende. Så henne 1 gang når strømmen gikk. Ellers var hun kun inne, gikk kun ut ved familie besøk. Det er visst ikke uvanlig i den kulturen der så med mindre du mistenker noe kriminelt ts så er det vel opp til dem hvordan de lever livet. 

Anonymkode: 8f2a9...cb9

Takk for en seriøs kommentar.

Jeg skal selvfølgelig la de få være i fred. Men at folk er mye inne i huset sitt KAN være tegn på at alvorlige ting forekommer, uavhengig av om det er tilfellet hos min nabo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper at du tenker litt på saken, ts...og innser at det du er opptatt av her er en ikkesak og
du har ingenting med hva naboene gjør eller ikke. Få deg en hobby inne i din egen leilighet.

Alvorlig talt! :fy: 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg skal selvfølgelig la de få være i fred. Men at folk er mye inne i huset sitt KAN være tegn på at alvorlige ting forekommer, uavhengig av om det er tilfellet hos min nabo. 

Sannsynligheten for dette er ganske lav, mens sannsynligheten er veldig høy for at det skyldes helt andre ting.

Anonymkode: fa90e...1b3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nå må du gi deg med fantasiene dine. Skriv en krimbok istedenfor å spekulere på de stakkars naboene dine!

Anonymkode: 3eafa...385

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Mishandling kan forekomme der fasaden er blankpusset til minste detalj også.

Tenk litt på det, så får du flere å følge med på. Jeg er selv en slik "innesitter" og her er alt i sin skjønneste orden
og jeg har valgt det selv. Jeg vil leve slik og blir lett provosert over FBI-naboer som tar seg til rette. :fy: 

P.s. folk er forskjellige og slik skal det være. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...