Gå til innhold

Gravid utenfor livmor -negativ test?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjapt spørsmål: tester man positivt på graviditetstest dersom man er gravid i eggleder? 

Jeg er 8 dager over mensen, men har negative graviditetstester. (Har hatt  uregelmessig mens, så er ikke helt sikker).

Har ingen symptomer på graviditet, annet enn at jeg to ganger har hatt litt smerter. Først lette menssmerter, og trodde da jeg skulle få mens, men i dag er det svak «stikking» på en side på en måte. Er så redd for å være gravid utenfor livmor, men negative tester gjør meg så usikker på alt!

Anonymkode: abb63...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Kjapt spørsmål: tester man positivt på graviditetstest dersom man er gravid i eggleder? 

Jeg er 8 dager over mensen, men har negative graviditetstester. (Har hatt  uregelmessig mens, så er ikke helt sikker).

Har ingen symptomer på graviditet, annet enn at jeg to ganger har hatt litt smerter. Først lette menssmerter, og trodde da jeg skulle få mens, men i dag er det svak «stikking» på en side på en måte. Er så redd for å være gravid utenfor livmor, men negative tester gjør meg så usikker på alt!

Anonymkode: abb63...4ab

Ja man tester positivt ved graviditet utenfor livmor - uavhengig av hvor den er plassert. Kroppen produserer hcg uavhengig av hvor embryoet fester seg.

Du er nok ikke gravid. Og generelt sett så er svangerskap utenfor livmor ikke vanlig, så ikke noe grunn til bekymring for det basert på hva du forteller. 

Anonymkode: a4eb3...65e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...