AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #1 Del Skrevet 28. august 2024 Jeg har kjøpt en leilighet i nybygg og må ha garderobe på soverommet og i gangen. Leiligheten er bare 44 kvm, så det er ikke store greier. Har avtale med firmaet neste uke for å se på alternativer, men hører fra andre at sånne løsninger via firma er veldig dyrt. Hare dere tips hvordan jeg kan gjøre det rimeligere? Er ikke handy, så om jeg skal gå for Ikea og gjøre de til plassbygde, må jeg finne en som kan gjøre det. Og det koster ju også. Anonymkode: 1b4f4...842 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #2 Del Skrevet 28. august 2024 22 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har kjøpt en leilighet i nybygg og må ha garderobe på soverommet og i gangen. Leiligheten er bare 44 kvm, så det er ikke store greier. Har avtale med firmaet neste uke for å se på alternativer, men hører fra andre at sånne løsninger via firma er veldig dyrt. Hare dere tips hvordan jeg kan gjøre det rimeligere? Er ikke handy, så om jeg skal gå for Ikea og gjøre de til plassbygde, må jeg finne en som kan gjøre det. Og det koster ju også. Anonymkode: 1b4f4...842 Jeg kjøpte Pax på Ikea, og fikk en snekker til å tette rundt skapene. Ble veldig bra. Betalte kun for materiell og arbeid...ca. 2500,-Maler kommer evt. utenom, hvis du ikke sparkler og maler selv. Anonymkode: 5f9be...cc1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #3 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg kjøpte Pax på Ikea, og fikk en snekker til å tette rundt skapene. Ble veldig bra. Betalte kun for materiell og arbeid...ca. 2500,-Maler kommer evt. utenom, hvis du ikke sparkler og maler selv. Anonymkode: 5f9be...cc1 Høres supert ut! Takk for tips. Det er det noen venner har tipset om også. Anonymkode: 1b4f4...842 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #4 Del Skrevet 29. august 2024 Vi kjøpte også pax på ikea og bygget den inn selv. Veldig uproblematisk. Anonymkode: d543d...12e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå