Fighter83 Skrevet 30. august 2024 #61 Del Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (På 27.8.2024 den 22.28): Jeg har mange ganger kjørt ei venninne til legen, på butikken osv gratis. Det koster bensin og bom. Har aldri tenkt å ta betaling. Forrige helg spurte jeg om hun kunne bake en bløtkake til min 40 årsdagen. Det kunne hun. Men ville ha betalt for ingrediensene . Hun har kanskje ikke en veldig romslig økonomi, men hun er ikke fattig heller. Drar til frisøren hver 6 uke. Er ute med venner og drikker øl iallefall 1 gang i måneden. Reiser til Syden hvert år. Så skjønner ikke helt at hun ikke hadde råd til å betale for kaken. Nå i kveld ringte hun og spurte om jeg kunne hente henne etter tannlege timen på Torsdag og kjøre henne hjem. Hun skulle skjære i tannkjøttet og fikk da smertestillende og kunne ikke kjøre hjem. Blir det frekt å si at jeg vil ha betaling for bom og bensin? Eller blir det dumt? Når jeg er på besøk til henne så hender det jo at hun serverer noe godt til kaffen eller av og til middag . Og hun er sjelden til meg og får servert noe pga jeg bor i 4 etg uten heis og hun er plaget med knærne Anonymkode: 30bd1...676 Hadde droppet å få henne til å bake kake om hun skal ha betaling for det om hun vanligvis ikke er en som tar bestillinger og får betalt for dette av andre. Om det faktisk er en del meet-ups med sosialt innhold utenom disse turene så hadde jeg nok fortsatt med å treffe henne om ikke så hadde jeg lett droppet denne typen vennskap som du har med denne damen. Bedre å bli støttekontakt for noen som trenger det via kommunen👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #62 Del Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (På 30.8.2024 den 20.08): Her er det jo en logisk brist i hovedinnlegget. Denne venninnen ber om kjøring til lege og på butikken, men så når hun skal til tannlegen så kan hun ikke kjøre selv, på grunn av smertelindringen fra tannlegen? Hvorfor må ts kjøre venninnen til lege og på butikken når venninnen har både førerkort og bil (fordi dette er opplyst indirekte) i og med at hun selv ikke kan kjøre hjem fra tannlegen? Hvorfor skal ts kjøre henne til butikken og til lege, når venninnen kan kjøre selv? Er dette en forsnakkelse i en trolletråd? Anonymkode: 61a31...f2d Noen ganger når hun er syk så har jeg kjørt henne til lege og butikken. Det er ikke ofte, men noen ganger i året TS Anonymkode: 30bd1...676 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå