Gå til innhold

Har du tru på det overnaturlege ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Klarsynte hevder de kan  kommunisere med avdøde, og programserien "Åndenes makt " som ble sendt på TV -Norge virket nokså overbevisende.  Mange søkt råd og veiledning også  hos det landskjente Snåsamannen og hevdet  de fekk hjelp. 

Min eldste bror døde brått v / ulykke for mange år sidan, og også mine foreldre er forlengst borte, og når  nære familiemedlemmer er blitt  til blir borte gjør det nok noe underbevistheten hos  mange.  Mange som har opplevd sorg, og annen motgang verdisetter mer mellommennesklig kontakter en økt matriell status

Min eldste bror lærde meg  å sykle når eg var 6 år,  og han slapp aldri taket på sykkelen før han var heilt sikker på at balansen var i orden.  Sykling ble etterhvert min største fritidsinteresse, og lidenskap  inn i voksenalderen og har tilbakelagd mange hundre mil på sykkelsetet, men aldri vert utsatt for eit uhell. Syklingen har også utvilsamt gitt en helsmessig  forebyggende gevinst som er vanskeleg på måle. Misstenker at det handler ikkje bare om tilfeldigheter at sykling ble en av mine største lidenskaper , men at det også kan vera min avdøde brors vilje

Mange overtar  barndomshjemmet, og tar vare på  det med den overbevisning at eigedomen, og det ligg i underbevisheten at de føler at det var foreldrenes vilje som ikkje skulle rokkes.

Anonymkode: b63a6...459

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg skjønner ikke helt hva du ønsker å diskutere? Men ja, jeg tror det finnes mer mellom himmel og jord enn vi forstår :) 

Anonymkode: 89025...e6d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
K.B. skrev (1 minutt siden):

Jeg ser ingen bevis for overnaturlige fenomener.

Ser du bevis for at det ikke eksisterer??

Anonymkode: e4287...157

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mye tyder på det ja.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror at mine er med meg på en måte ja 😊

Anonymkode: 5f18d...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, AnonymBruker said:

Her er det vel ikke skeptikerne som har bevisbyrden.

https://no.wikipedia.org/wiki/Svart_svane-teorien

Men samtidig er jeg litt enig med TS, bortsett fra at jeg ikke mener at det vi ikke har forstått er overnaturlig. 

There are more things in heaven and earth, Horatio,
Than are dreamt of in your philosophy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...