AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #1 Del Skrevet 27. august 2024 Hei! Jeg skal gifte meg senere i år, i en privat vielse med maks 20 gjester. Vi skal gifte oss på dagtid i rådhuset, og vi ønsker å ha en bedre brunsj med gjengen etter vielsen. Vi tenker å be om tilbud fra ulike restauranter, men ønsker gjerne tips og kanskje erfaringer fra andre om hvilke restauranter som kan passe her 😊 Vi tenkte en to-retters eller afternoon brunsj, litt avhengig av hva de tilbyr. Det er veldig ønskelig at det er chambre séparée, og prisnivå tenker jeg maks 1500 kr per hode. Vi er altetende. Vi har vurdert Theatercafeen pga. nærhet til rådhuset, men vil gjerne ha andre tips. Synes det er mange restauranter og selv om det blir en enkel sermoni, ønsker man jo å ha en fin og spesiell dag allikevel. Anonymkode: 8a168...f59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #2 Del Skrevet 27. august 2024 Jeg ville vurdert Brasserie France Anonymkode: 59883...864 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johan uten land Skrevet 27. august 2024 #3 Del Skrevet 27. august 2024 Hva med byens eldste, Engebret. https://www.engebret-cafe.no/vre-chambre-separe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #4 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg ville vurdert Brasserie France Anonymkode: 59883...864 Støtter denne. Ikke så Grand, men fin atmosfære og flere egne rom. Tror Bristol også har noen egne rom i andre etasje. Anonymkode: 2636b...f4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 28. august 2024 #5 Del Skrevet 28. august 2024 Føler du deg litt innafor når du kaller det chambre séparée? Eller er det litt korny? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #6 Del Skrevet 28. august 2024 Hoia skrev (36 minutter siden): Føler du deg litt innafor når du kaller det chambre séparée? Eller er det litt korny? Er jo det alle restaurantene reklamerer det som da 🥶 Innebærer ofte lokalleie og.. til dere andre: tusen takk for tips!😊 Anonymkode: 8a168...f59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #7 Del Skrevet 30. august 2024 Hoia skrev (På 28.8.2024 den 21.53): Føler du deg litt innafor når du kaller det chambre séparée? Eller er det litt korny? Det er jo det det heter. Anonymkode: 25a8e...ff6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #8 Del Skrevet 30. august 2024 Credo, som har flyttet fra Trondheim, skal åpne i september. Hør med dem om de kan møte deres behov? De lager helt sinnsyk mat, og skal så vidt jeg har forstått satse mer på andre måltider enn bare 18-retters middag. ☺️ Anonymkode: 0caf4...a39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå