AnonymBruker Skrevet 29. august #21 Del Skrevet 29. august Kaneel skrev (1 minutt siden): Hvordan funker dette? Klipper man pizza i små biter og putter i munnen med hendene? Jeg har en pizzasaks, den blir bare brukt til erstatning for pizzahjul, men mulig den du svarer tenker på noe annet TS Anonymkode: 2f951...66d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #22 Del Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (På 27.8.2024 den 18.58): Jeg gjør begge deler jeg. Anonymkode: 76671...173 Samme her! Anonymkode: b68f9...f67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 29. august #23 Del Skrevet 29. august Kommer jo litt an på temperaturen, fyllet og bunnen. Italiensk lignende pizza har ofte for tynn bunn til å holde i hånda. Som regel må man jo også dele den opp sjøl, så man får bestikk med, og da er det like greit å bare spise med det også. Kanskje blir det håndholdt stykke til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 29. august #24 Del Skrevet 29. august Kniv og gaffel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolldeig Skrevet 31. august #25 Del Skrevet 31. august Kommer vel an på type pizza og i hvilken anledning den spises. Når det er snakk om italiensk pizza er det vanligvis veldig tynn og myk bunn så kniv og gaffel er standard på restaurang. I Italia selges det mye som gatemat og der er det vanlig å brette hele pizzaen som en lefse for å spise den med hendene mens du går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august #26 Del Skrevet 31. august Spiser all pizza med hendene, det er bedre. Jeg liker pizza med mye fyll men det er da ikke noe problem. Anonymkode: 9763b...d9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august #27 Del Skrevet 31. august Kommer jo litt an på, men italiensk pizza har jo ofte såpass tynn bunn at det er upraktisk å spise med hendene. Så føler jeg ofte spiser det med bestikk, eller begynner med bestikk og så tar jeg kanskje de siste i hånda, når den har blitt kaldere og litt stivere. Så litt begge deler der. Amerikansk pizza (Dominos, Dollys etc) og frossenpizza spises med hendene. Anonymkode: 8a0c7...db4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 31. august #28 Del Skrevet 31. august Jeg gjør deler. Kommer helt an på pizzabunnen og fyllet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå