Gå til innhold

Mistet hun interessen under roting?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

klarinetta skrev (19 minutter siden):

Tar på prostata... den er jo langt oppi anus..

Umulig å si hvorfor hun mistet interessen, kan være noe veldig "uskyldig" sett fra din side. Jeg var sammen med en fyr da jeg var yngre. Hadde kjent han lenge, ogvdet var litt big deal at vi endelig var blitt sammen. Da vi havnet i senga hvisket han "slapp helt av, jeg har gjort det her tusen ganger før" ...... poff, der forsvant interessen ...... jeg sa ikke noe der og da, men det hele ble ganske mislykka. Ikke ble det noe mer mellom oss heller. 

Haha, ja det var kanskje ikke så smooth…

Umulig å si hva som har gjort det, men jeg synes hvert fall at det var litt kjipt. Vi hadde bare to hyggelige dates og det er umulig for meg å pinpointe helt hva som har skjedd. 
jeg kunne vært mer på, litt mer flørtende. Kanskje litt mer dominant til og med. Jeg tok kanskje for lett på det, litt for koselig og litt for lite spennende—>hun kjedet seg? Aner ikke.

Anonymkode: c7635...a12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det virker som du har rett i at det kan være derfor hun mistet interessen. Dessverre for deg så er det vanskelig å ta opp det som skjedde på en måte som ikke bare gjør det verre. Og du sier du forklarte deg rotete osv og da lurer jeg på om du bare satte deg selv sjakk matt der. At du sier at du har stor penis virker også bare teit i denne settingen da det ikke har noe med saken å gjøre. Litt spesielt at hun ikke fant penisen din hvis den er så stor og du lå på magen da, men...

Pluss at hvis det du sier er sant så føler sikkert hun seg dum også, som ikke fant denne store penisen. Burde være vanskelig å gå glipp av høres det ut som.

Hun føler seg sikkert teit som ikke fant den, men dessverre kan det være hun tror du lyver også. Og man gidder ikke møte en fyr igjen for å finne ut om han lyver eller ei heller... og hvor kleint hadde ikke neste møte vært for dere uansett??

Hadde hun hatt interesse og litt humor kunne det fungert, men det virker ikke sånn.

Lykke til neste gang! Du kan eventuelt dytte litt i penisen neste gang dersom dama ikke finner den. Eller velge andre klær eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg trur du bare overtenker no. Hun var bare ikke så interessert i deg. Rett og slett. 

Anonymkode: 43fdf...e3f

Det kan veldig godt tenkes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skjedd med meg at jeg har tatt på en fyr sånn og kjent sånn helt faktisk ingenting der. Han var litt full da, og vi var utendørs, jeg vet fremdeles ikke om han er pitteliten eller bare var helt slapp sa vi rotet. MEN, jeg kommer til å finne ut av det, da vi skal møtes igjen, og JA, jeg forbereder meg litt mentalt på at han er liten eller sliter med potensen 😆 håper jeg tar feil på begge. 

Uansett, du skriver på en litt morsom måte ts (selv om jeg skjønner frustrasjonen din) og du gjorde dagen min litt gøyere med denne posten 😄 Aldri så galt.... 

Anonymkode: 975de...b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du virker som en veldig fin fyr, får en god vibe av deg. Om hun ikke er interisert, er det alltids mange andre fine som er 😊 

Anonymkode: c4d4f...951

Hyggelig sagt, takk for det:) jeg er litt flau over dette greiene. Og skuffet over utfallet, for jeg likte hun- hvert fall det jeg fikk se av henne. Men jeg ga henne kanskje ikke den wow-faktoren som trengs for å skru på enkelte damer. Det ble kanskje litt for koselig, og dermed kjedelig.

Jeg bør la dette gå for min egen del, bygge meg opp og møte noen andre etter hvert.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarinetta skrev (33 minutter siden):

Tar på prostata... den er jo langt oppi anus..

Umulig å si hvorfor hun mistet interessen, kan være noe veldig "uskyldig" sett fra din side. Jeg var sammen med en fyr da jeg var yngre. Hadde kjent han lenge, ogvdet var litt big deal at vi endelig var blitt sammen. Da vi havnet i senga hvisket han "slapp helt av, jeg har gjort det her tusen ganger før" ...... poff, der forsvant interessen ...... jeg sa ikke noe der og da, men det hele ble ganske mislykka. Ikke ble det noe mer mellom oss heller. 

Shit så turnoff!!!!!

Anonymkode: fc239...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Du virker som en veldig fin fyr, får en god vibe av deg. Om hun ikke er interisert, er det alltids mange andre fine som er 😊 

Anonymkode: c4d4f...951

Helt enig! Ts, du virker bra, morsom og søt❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har skjedd med meg at jeg har tatt på en fyr sånn og kjent sånn helt faktisk ingenting der. Han var litt full da, og vi var utendørs, jeg vet fremdeles ikke om han er pitteliten eller bare var helt slapp sa vi rotet. MEN, jeg kommer til å finne ut av det, da vi skal møtes igjen, og JA, jeg forbereder meg litt mentalt på at han er liten eller sliter med potensen 😆 håper jeg tar feil på begge. 

Uansett, du skriver på en litt morsom måte ts (selv om jeg skjønner frustrasjonen din) og du gjorde dagen min litt gøyere med denne posten 😄 Aldri så galt.... 

Anonymkode: 975de...b6d

Haha vel takk for det, det hjelper kanskje å lette litt på trykket, og siden jeg synes situasjonen er litt pinlig så skriver jeg kanskje litt, jeg vet ikke, frantic?

Nå er det to jenter i denne korte tråden som innrømmer at de måler på den måten, så det er jo en greie! Og grunnen til at jeg skrev denne tråden var på grunn av den opplevelsen. Så jeg kan ikke vite helt sikkert da. Så kanskje det var lurt av meg å spørre henne for å forsikre om hva situasjonen er, selv om jeg ikke klarte helt å si det på rett måte haha.

Men du skal møte han uansett. Så da er du jo faktisk interessert. Kan da se ut som hun jeg møtte, ikke var nok interessert da? Eller jeg aner ikke. Uansett, håper det blir bra det da!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mer tro på at hun ikke var fornøyd med kliningen enn at hun ikke fant penis

Anonymkode: f7218...a4a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Vi hadde en date hos meg og det var veldig hyggelig. Det endte med roting. Hun dro hjem før det eskalerte til sex.

Dagene etter daten(det var date nr2) så var hun lunken og lite responsiv. Hun endte til slutt greiene med å si at hun visste ikke hvorfor, men hun følte ikke tiltrekning.

Det er kjipt men fair. Jeg slikker fortsatt såret for å være ærlig.

MEN, jeg klarer ikke få helt ut av hodet da vi rotet. Jeg husker det veldig spesifikt. Vi klinte og hun satt oppå meg. På et tidspunkt griper hun etter skrittet mitt. Der finner hun ingenting, for jeg ligger på magen og utstyret mitt ligger langs magen opp på siden. Så hun tar i praksis på prostata.

Men der og da er det som jeg kjente at luften gikk ut av henne etter at hun hadde holdt hånden en stund. Hun satte seg av meg, og gikk hjem. Det var akkurat som om hun forventet noe når hun grep i skrittet, men det var ikke noe der.

da hun omsider ga meg beskjed om at hun ikke ville fortsette å møtes(en uke senere), prøvde jeg å forklare dette for henne. Det ble rotete forklart og hun trodde jeg var redd for at jeg hadde liten penis. Det har jeg ikke, og jeg endte opp med å prøve å forklare at hun hadde grepet på feil plass og at det var dumt hvis en slik tilfeldighet skulle ødelegge for noe videre-altså hvis dette var grunnen til at hun mistet spenningen.

Alt ble bare tull, og det var litt pinlig. Hun forsikret meg hvert fall om at det ikke var dette som gjorde at hun ikke vil møtes. Men jeg vet ikke helt hva hun forsikret meg om.

Det kan godt tenkes at denne situasjonen ikke hadde noe å gjøre med hennes tenning, men jeg husker opplevelsen i øyeblikket veldig godt.

Jeg vet ikke, nå føler jeg meg bare teit som har nevnt det. Jeg måtte jo selvfølgelig skyte inn at jeg har en stor penis også, for å trøste egoet mitt litt og forsikre om at hennes oppfatning var feil. Men der og da var jeg genuint sikker på at det var denne sekvensen som endte ting.

Hva sier dere damer? Er jeg helt på bærtur? Eller har du blir «avtent» av å ikke kjenne noe du forventer? Kan det ødelegge en stigende seksuell spenning? Kan det få deg til å ikke ønske mer, hvis man er i en veldig tidlig fase? For jeg følte det virkelig som at denne situasjonen sprakk hull på energien som var i henne. Som sagt, rett etterpå trakk hun seg unna og stakk hjem.

Eller er jeg helt på bærtur? Hun ville vel kanskje lett litt lenger hvis hun var mer interessert?

Jeg synes dette er bare rart og litt pinlig og jeg føler meg som en løk mår jeg prøver å forklare dette. Men det er jo helt håpløst hvis en slik tilfeldighet skal ende ting da 

Du er nok helt på bærtur desverre, tviler sterkt på den opplevelsen du beskriver har noe med at hun ikke ønsket videre kontakt. Fra egen erfaring og historier fra venniner, har det alt med kommunikasjonen til mannen å gjøre. 
Da mener jeg ikke hans ordforåd eller evne til snakke om dypere temaer, men rett og slett «gamet» ditt. 
Du skriver i innlegget at du prøvde å forklare henne denne situasjonen når hun ga beskjed om ikke ønsket videre kontakt. Som ivertfall er en indikator på at du er en person som tenker mye, kanskje overtenker også. Og det er helt okei, ikke misforstå meg, men veldig lite attraktivt trekk i begynnelsen av en datingfase. Når man føler et behov for å forklare seg selv på denne måten, regiserer mange det som dårlig selvtilitt, desperasjon og merkelig oppførsel. 
Alle overtenker i begynnelsen av en datingfase, men gjør deg selv en tjeneste og prøv å hold det på innsiden:) hvis du vil ha best resultat med damene. Selvtillit, karisma og «status» er svært tiltrekkende egenskaper når det kommer til damer. Det er ikke «høystatus» og starte en slik samtale etter noen kutter kontakt med deg. Hvis du heller later som det ikke berører deg engang og tenker «det var trist for henne for jeg et en fantastisk person», vil du få mye bedre resultat. Dette viser til at du har mange alternativer og dermed status. 
Karisma er soleklart en av de viktigste og beste egenskapene en mann kan ha, når det kommer til å tiltrekke seg damer. Hva det vil si å ha god karisma, kan alle ha sin egen oppfatning av. Men det et viktig at man unngår «munndiare» og lange forklaringer, men heller fokuserer på at de tingene du velger å si virkelig treffer.

Anonymkode: 0e203...a72

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Helt enig! Ts, du virker bra, morsom og søt❤️

Hei takk for det, hyggelig sagt:) fint å høre når man er litt down 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har mer tro på at hun ikke var fornøyd med kliningen enn at hun ikke fant penis

Anonymkode: f7218...a4a

Det kan godt være. Det var klining etter tre-fire flasker vin. Men jeg opplevde at hun var på en stigende kurve da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er nok helt på bærtur desverre, tviler sterkt på den opplevelsen du beskriver har noe med at hun ikke ønsket videre kontakt. Fra egen erfaring og historier fra venniner, har det alt med kommunikasjonen til mannen å gjøre. 
Da mener jeg ikke hans ordforåd eller evne til snakke om dypere temaer, men rett og slett «gamet» ditt. 
Du skriver i innlegget at du prøvde å forklare henne denne situasjonen når hun ga beskjed om ikke ønsket videre kontakt. Som ivertfall er en indikator på at du er en person som tenker mye, kanskje overtenker også. Og det er helt okei, ikke misforstå meg, men veldig lite attraktivt trekk i begynnelsen av en datingfase. Når man føler et behov for å forklare seg selv på denne måten, regiserer mange det som dårlig selvtilitt, desperasjon og merkelig oppførsel. 
Alle overtenker i begynnelsen av en datingfase, men gjør deg selv en tjeneste og prøv å hold det på innsiden:) hvis du vil ha best resultat med damene. Selvtillit, karisma og «status» er svært tiltrekkende egenskaper når det kommer til damer. Det er ikke «høystatus» og starte en slik samtale etter noen kutter kontakt med deg. Hvis du heller later som det ikke berører deg engang og tenker «det var trist for henne for jeg et en fantastisk person», vil du få mye bedre resultat. Dette viser til at du har mange alternativer og dermed status. 
Karisma er soleklart en av de viktigste og beste egenskapene en mann kan ha, når det kommer til å tiltrekke seg damer. Hva det vil si å ha god karisma, kan alle ha sin egen oppfatning av. Men det et viktig at man unngår «munndiare» og lange forklaringer, men heller fokuserer på at de tingene du velger å si virkelig treffer.

Anonymkode: 0e203...a72

Hei. Takk for svar. Jeg er helt enig i at de egenskapene du lister opp er attraktive og at man bør etterstrebe seg disse. Dette er ikke news for meg altså

Og jeg er fullstendig klar over at det ikke ser bra ut å spørre slik jeg har gjort-det er derfor jeg er flau. Men jeg gjør ikke alltid det rette, og det er litt derfor jeg skriver her. Jeg overtenker gjerne, og ja jeg kan handle feil på det. Jeg vet at disse handlingene ikke er «høystatus», men jeg er et prosjekt i endring og jeg kan gjerne verdsette genuinitet fremfor «korrekt opptreden».

Jeg forsøker alltid å bygge karakteren min. I dette tilfellet, med denne jenten, har jeg opplevd datene som hjemmekoselige og nærmest et fristed. Det har kanskje blitt for vennlig, og som jeg har nevnt litt lenger oppe så ble nok kanskje ting litt for koselig-og jeg dro ikke frem den versjonen av meg som kan være litt mer edgy, eller commanding

Å unngå munndiare er også et godt poeng ja. Jeg forsøker å lytte. På begge datene har jeg vært i avslappingsmodus og har rett og slett bare sagt det som faller meg inn når det passer, og latt samtalen flyte dit den ender opp. Uten å lytte veldig attentivt. Jeg har fort meg selv å takke for det-jeg har ikke kjørt noe game, Jeg gadd ikke. Jeg drakk vin, var litt forkjølet. Så jeg høster det jeg sår på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan ha testet kjemien og hvor lyst hun hadde på deg for å finne ut at det ikke var den kjemien hun håpte på. Det behøver da slettes ikke ha noe med størrelsen hun trodde penisen din hadde. 

Er jeg kåt, eller interessert, så kjenner jeg godt etter. Du hadde ikke vert i tvil. Jeg hadde ikke nøyd meg med å fomle litt utenpå buksen om jeg ikke fant noe og fortsatt var kåt og mannen med på notene. 

Derfor tror jeg at hun mistet piffen på grunn av manglende kjemi, slik som hun sier. 

Anonymkode: d52c0...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hei. Takk for svar. Jeg er helt enig i at de egenskapene du lister opp er attraktive og at man bør etterstrebe seg disse. Dette er ikke news for meg altså

Og jeg er fullstendig klar over at det ikke ser bra ut å spørre slik jeg har gjort-det er derfor jeg er flau. Men jeg gjør ikke alltid det rette, og det er litt derfor jeg skriver her. Jeg overtenker gjerne, og ja jeg kan handle feil på det. Jeg vet at disse handlingene ikke er «høystatus», men jeg er et prosjekt i endring og jeg kan gjerne verdsette genuinitet fremfor «korrekt opptreden».

Jeg forsøker alltid å bygge karakteren min. I dette tilfellet, med denne jenten, har jeg opplevd datene som hjemmekoselige og nærmest et fristed. Det har kanskje blitt for vennlig, og som jeg har nevnt litt lenger oppe så ble nok kanskje ting litt for koselig-og jeg dro ikke frem den versjonen av meg som kan være litt mer edgy, eller commanding

Å unngå munndiare er også et godt poeng ja. Jeg forsøker å lytte. På begge datene har jeg vært i avslappingsmodus og har rett og slett bare sagt det som faller meg inn når det passer, og latt samtalen flyte dit den ender opp. Uten å lytte veldig attentivt. Jeg har fort meg selv å takke for det-jeg har ikke kjørt noe game, Jeg gadd ikke. Jeg drakk vin, var litt forkjølet. Så jeg høster det jeg sår på den måten.

Du høres ut som en fin person med gode verdier, det skal du ha:) 
Desverre er ikke genuinitet et særlig smart valg i begynnelsen av en datingfase hvor ønskelig utfall er romatisk forhold. Forføring/seduction er ikke tilfeldig. Det har alt med menneskelig biologi og vår underbevissthet å gjøre. Alle oppfører seg eller sier ting som er forførende for andre, daglig.

Men oftest er ikke personen selv engang klar over at de opptrer forførende. Når noen tidligere har vært forelsket i deg, har du underbevisst brukt rette «teknikker» til rett tid. Som fører til at hormoner som gjør at man kjenner på følelsen forelskelse utløses. 
Anbefales på det sterkeste å lese seg opp på «the art of seduction». Du kan være deg selv og fortsatt være klar over de utallige «usynlige» faktorene som spiller inn. 

Anonymkode: 14ac4...d81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Du høres ut som en fin person med gode verdier, det skal du ha:) 
Desverre er ikke genuinitet et særlig smart valg i begynnelsen av en datingfase hvor ønskelig utfall er romatisk forhold. Forføring/seduction er ikke tilfeldig. Det har alt med menneskelig biologi og vår underbevissthet å gjøre. Alle oppfører seg eller sier ting som er forførende for andre, daglig.

Men oftest er ikke personen selv engang klar over at de opptrer forførende. Når noen tidligere har vært forelsket i deg, har du underbevisst brukt rette «teknikker» til rett tid. Som fører til at hormoner som gjør at man kjenner på følelsen forelskelse utløses. 
Anbefales på det sterkeste å lese seg opp på «the art of seduction». Du kan være deg selv og fortsatt være klar over de utallige «usynlige» faktorene som spiller inn. 

Anonymkode: 14ac4...d81

Jeg har lest 15minutter av kompaktversjonen nå. Umiddelbart så synes jeg bevisst manipulasjon ikke er spesielt etisk. Om det har skjedd i fortiden så har det uansett vært ubevisst. Men synes dette tenderer til sosiopati. Jeg vil foretrekke å tiltrekke noen med å være av høy verdi selv. Men det er greit å vite hva rovdyrene gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Så dere roter med deg liggende på magen mens hun sitter oppå deg? Kan du forklare hvordan det lar seg gjøre?

Anonymkode: e102d...ef2

Hørtes avtennende å sitte oppå, høres ut som lå på magen og ikke bidro med noe, ikke en gang lede hånden hennes bort fra «prostata» og til riktig sted. Da hadde i alle fall jeg følt meg avvist, og prøvd å komme meg avgårde, 

Anonymkode: aaecc...a80

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 hours ago, AnonymBruker said:

Det er dette jeg er redd for🫣jeg har absolutt ikke mikropenis så jeg prøvde litt krampaktig å forklare situasjonen til henne. Som sagt, ble litt pinlig.. men det var akkurat som om hun kjente, og trakk seg. Jeg kan ikke vite! I så fall er det jo hennes tap da.

Du virker veldig opphengt i pikken din. Hvorfor det? Hvorfor skal det at hun ikke var interessert i deg, være hennes tap? For alt du vet så kan hun jo bli stormforelsket i den neste fyren hun treffer, og da skjenker hun ikke deg en tanke engang.

Anonymkode: 17041...249

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hørtes avtennende å sitte oppå, høres ut som lå på magen og ikke bidro med noe, ikke en gang lede hånden hennes bort fra «prostata» og til riktig sted. Da hadde i alle fall jeg følt meg avvist, og prøvd å komme meg avgårde, 

Anonymkode: aaecc...a80

Hei, jeg lå på rygg. Men ja i det øyeblikket skulle jeg valgt igjen ville jeg ha ledet henne. Jeg ga henne alt initiativ i det øyeblikket, så kanskje jeg gjorde hun usikker ved å slutte å lede..og da droppet hun..men som andre sier, hadde hun vært giret nok så hadde hun funnet frem uansett..det er vanskelig å si. Jeg var litt full og ikke så attentiv som jeg burde. Jeg dreit uansett på draget det er hvert fall sikkert.

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du virker veldig opphengt i pikken din. Hvorfor det? Hvorfor skal det at hun ikke var interessert i deg, være hennes tap? For alt du vet så kan hun jo bli stormforelsket i den neste fyren hun treffer, og da skjenker hun ikke deg en tanke engang.

Anonymkode: 17041...249

Hei, det er helt sant. Og jeg ønsker henne alt godt. Og hun sjenker meg sikkert ikke noen tanker allerede lenger, så det aksepterer jeg. Men svaret mitt var relatert til en post som tok for seg et scenario der «tesen» min var rett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Haha, ja det var kanskje ikke så smooth…

Umulig å si hva som har gjort det, men jeg synes hvert fall at det var litt kjipt. Vi hadde bare to hyggelige dates og det er umulig for meg å pinpointe helt hva som har skjedd. 
jeg kunne vært mer på, litt mer flørtende. Kanskje litt mer dominant til og med. Jeg tok kanskje for lett på det, litt for koselig og litt for lite spennende—>hun kjedet seg? Aner ikke.

Du møtte bare ikke den dama som er ment for deg, om hun kjedet seg eller ikke, hun er i hvert fall ikke interessert, og da passet dere ikke sammen.

Du kommer til å møte andre, og før eller siden dukker den rette dama opp. Vær deg selv, du trenger ikke å prøve å spille noen annen for å få noen forelsket i deg. Hun skal like den du er, på godt og på vondt. Så bare vær ærlig. Er du ikke bra nok, så får de seile sin egen sjø.

En annen ting: Ikke bry deg om de surpompene som alltid må dukke opp for å si noe nedlatende og stygt. Dette er folk som ikke har det bra med seg selv, og som må ta det ut på andre. Bare overse dem.

Anonymkode: 74f9d...101

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du møtte bare ikke den dama som er ment for deg, om hun kjedet seg eller ikke, hun er i hvert fall ikke interessert, og da passet dere ikke sammen.

Du kommer til å møte andre, og før eller siden dukker den rette dama opp. Vær deg selv, du trenger ikke å prøve å spille noen annen for å få noen forelsket i deg. Hun skal like den du er, på godt og på vondt. Så bare vær ærlig. Er du ikke bra nok, så får de seile sin egen sjø.

En annen ting: Ikke bry deg om de surpompene som alltid må dukke opp for å si noe nedlatende og stygt. Dette er folk som ikke har det bra med seg selv, og som må ta det ut på andre. Bare overse dem.

Anonymkode: 74f9d...101

Hei takk for det. Men jeg klander meg selv for utfallet og kommer nok fortsatt til å gjøre det litt. Jeg analyserer hvert fall de feilene jeg gjorde. Ikke sikkert at utfallet hadde vært annerledes (i.e. at vi uansett ikke passet sammen), men jeg kunne vært "bedre".

Jeg ønsker å være meg selv ja - men jeg tror på tanken om å være sitt beste selv, hvert fall i slike kritiske faser. Jeg synes det er rett å være autentisk. Så kan man jobbe med seg selv for å genuint bli mer attraktiv.

Jeg har skrevet et innlegg på dette forumet før og da ble jeg først bombadert av surpomper som du kaller dem. Jeg endte opp med å svare hver enkelt, med høflighet og jeg opplevde at folk ble villige til å lytte til hva jeg faktisk spurte om etter det. Så det er litt derfor  :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...