Gå til innhold

Mistet hun interessen under roting?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi hadde en date hos meg og det var veldig hyggelig. Det endte med roting. Hun dro hjem før det eskalerte til sex.

Dagene etter daten(det var date nr2) så var hun lunken og lite responsiv. Hun endte til slutt greiene med å si at hun visste ikke hvorfor, men hun følte ikke tiltrekning.

Det er kjipt men fair. Jeg slikker fortsatt såret for å være ærlig.

MEN, jeg klarer ikke få helt ut av hodet da vi rotet. Jeg husker det veldig spesifikt. Vi klinte og hun satt oppå meg. På et tidspunkt griper hun etter skrittet mitt. Der finner hun ingenting, for jeg ligger på magen og utstyret mitt ligger langs magen opp på siden. Så hun tar i praksis på prostata.

Men der og da er det som jeg kjente at luften gikk ut av henne etter at hun hadde holdt hånden en stund. Hun satte seg av meg, og gikk hjem. Det var akkurat som om hun forventet noe når hun grep i skrittet, men det var ikke noe der.

da hun omsider ga meg beskjed om at hun ikke ville fortsette å møtes(en uke senere), prøvde jeg å forklare dette for henne. Det ble rotete forklart og hun trodde jeg var redd for at jeg hadde liten penis. Det har jeg ikke, og jeg endte opp med å prøve å forklare at hun hadde grepet på feil plass og at det var dumt hvis en slik tilfeldighet skulle ødelegge for noe videre-altså hvis dette var grunnen til at hun mistet spenningen.

Alt ble bare tull, og det var litt pinlig. Hun forsikret meg hvert fall om at det ikke var dette som gjorde at hun ikke vil møtes. Men jeg vet ikke helt hva hun forsikret meg om.

Det kan godt tenkes at denne situasjonen ikke hadde noe å gjøre med hennes tenning, men jeg husker opplevelsen i øyeblikket veldig godt.

Jeg vet ikke, nå føler jeg meg bare teit som har nevnt det. Jeg måtte jo selvfølgelig skyte inn at jeg har en stor penis også, for å trøste egoet mitt litt og forsikre om at hennes oppfatning var feil. Men der og da var jeg genuint sikker på at det var denne sekvensen som endte ting.

Hva sier dere damer? Er jeg helt på bærtur? Eller har du blir «avtent» av å ikke kjenne noe du forventer? Kan det ødelegge en stigende seksuell spenning? Kan det få deg til å ikke ønske mer, hvis man er i en veldig tidlig fase? For jeg følte det virkelig som at denne situasjonen sprakk hull på energien som var i henne. Som sagt, rett etterpå trakk hun seg unna og stakk hjem.

Eller er jeg helt på bærtur? Hun ville vel kanskje lett litt lenger hvis hun var mer interessert?

Jeg synes dette er bare rart og litt pinlig og jeg føler meg som en løk mår jeg prøver å forklare dette. Men det er jo helt håpløst hvis en slik tilfeldighet skal ende ting da 

Anonymkode: c7635...a12

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

. Jeg måtte jo selvfølgelig skyte inn at jeg har en stor penis også,

Denne er flau!

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vi klinte og hun satt oppå meg. På et tidspunkt griper hun etter skrittet mitt. Der finner hun ingenting, for jeg ligger på magen og utstyret mitt ligger langs magen opp på siden. Så hun tar i praksis på prostata.

Tror du bør sjekke ei biologibo  .Det skal godt gjøres å ta på prostataen med alle klærne på...

Hvordan kan dere kline, hun setter seg opp på deg, men du ligger på magen??

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hva sier dere damer? Er jeg helt på bærtur? Eller har du blir «avtent» av å ikke kjenne noe du forventer? Kan det ødelegge en stigende seksuell spenning? Kan det få deg til å ikke ønske mer, hvis man er i en veldig tidlig fase? For jeg følte det virkelig som at denne situasjonen sprakk hull på energien som var i henne. Som sagt, rett etterpå trakk hun seg unna og stakk hjem.

Her tenker jeg det er enten selve kliningen eller din håndtering etterpå som har gjort at hun ikke vil mer.

Anonymkode: e9da2...05a

• Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere roter med deg liggende på magen mens hun sitter oppå deg? Kan du forklare hvordan det lar seg gjøre?

Anonymkode: e102d...ef2

• Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke føl deg teit, du gjorde ikke noe galt. Å spørre er bra 😊

Har klint med mange menn og hatt sex med dem også, men kjennt at tiltrekningen ikke var der. 

Skjønner du tenker at det var denne situasjonen som gjorde det, å det er jo godt mulig, men det kan også hende at hun ikke var tiltrukket, men har en forvirrende deltagelse uansett, slik jeg har. Å da var det jo bra hun stoppet, for din del også. Kunne jo vært enda mer sårende å bli avvist etter sex, eller kan jo være du hadde satt pris på sex først også. 

Anonymkode: c4d4f...951

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Denne er flau!

Tror du bør sjekke ei biologibo  .Det skal godt gjøres å ta på prostataen med alle klærne på...

Hvordan kan dere kline, hun setter seg opp på deg, men du ligger på magen??

Her tenker jeg det er enten selve kliningen eller din håndtering etterpå som har gjort at hun ikke vil mer.

Enig i at det er flaut! Men jeg  følte for å forsikre om dette. Siden hun tolket det motsatt vei

Vi hadde klærne på. Hun hadde hånden mellom beina mine. Jeg lå på rygg, så alt lå oppover magen. Rettelse der altså, jeg lå på rygg, ikke mage.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Enig i at det er flaut! Men jeg  følte for å forsikre om dette. Siden hun tolket det motsatt vei

Vi hadde klærne på. Hun hadde hånden mellom beina mine. Jeg lå på rygg, så alt lå oppover magen. Rettelse der altså, jeg lå på rygg, ikke mage.

Du mener at hun tok på ballene dine? Prostaten din er inne i kroppen din, tilgang får man via analen... Om hun var på ballene, så er det jo ikke vanskelig å finne kukken...

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke føl deg teit, du gjorde ikke noe galt. Å spørre er bra 😊

Har klint med mange menn og hatt sex med dem også, men kjennt at tiltrekningen ikke var der. 

Skjønner du tenker at det var denne situasjonen som gjorde det, å det er jo godt mulig, men det kan også hende at hun ikke var tiltrukket, men har en forvirrende deltagelse uansett, slik jeg har. Å da var det jo bra hun stoppet, for din del også. Kunne jo vært enda mer sårende å bli avvist etter sex, eller kan jo være du hadde satt pris på sex først også. 

Hei og takk for et hyggelig svar:) jeg føler meg litt dum etter dette så det setter jeg pris på.

Det kan nok kanskje tenkes at det du sier er rett. Kanskje hun ikke følte det helt med meg, men var litt kåt likevel. Sånt skjer vel når man er litt full. 

Men hva mener du, sånn egentlig? Har du hatt sex med menn du ikke har vært tiltrukket av på noe som helst vis? Eller mener du på et dypere plan? 

Får likevel ikke helt ut av systemet at denne situasjonen bidro til at hun ikke ble interessert etterpå-men det kan være jeg tar feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun tok på deg i skrittet, kjente hun vel testiklene dine, vil jeg tro. Jeg tror ikke det var dette som gjorde at hun mistet tenningen, da var hun i så fall ikke særlig tent fra før av. Hadde hun vært skikkelig tent ville hun ikke gitt seg ett "tak" men ført hånden oppover til hun fant utstyret ditt

Sånn som du beskriver det, høres det ikke ut som hun var så veldig keen i utgangspunktet

Anonymkode: 86820...09c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar på prostata... den er jo langt oppi anus..

Umulig å si hvorfor hun mistet interessen, kan være noe veldig "uskyldig" sett fra din side. Jeg var sammen med en fyr da jeg var yngre. Hadde kjent han lenge, ogvdet var litt big deal at vi endelig var blitt sammen. Da vi havnet i senga hvisket han "slapp helt av, jeg har gjort det her tusen ganger før" ...... poff, der forsvant interessen ...... jeg sa ikke noe der og da, men det hele ble ganske mislykka. Ikke ble det noe mer mellom oss heller. 

Endret av klarinetta
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener at hun tok på ballene dine? Prostaten din er inne i kroppen din, tilgang får man via analen... Om hun var på ballene, så er det jo ikke vanskelig å finne kukken...

Nei, ballene var også dratt oppover(jeg lå på rygg nesten litt bakoverlent) og bokseren strammet de opp oppover. Vanskelig å forklare, så hun tok meg i praksis på området mellom testikler og rumpe😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, ballene var også dratt oppover(jeg lå på rygg nesten litt bakoverlent) og bokseren strammet de opp oppover. Vanskelig å forklare, så hun tok meg i praksis på området mellom testikler og rumpe😅

Hvis hun har litt kjennskap til mannekroppen fra før av, ville det ikke vært så vanskelig å finne veien videre til penisen din

Jeg tror du kan slå deg til ro med at hun ikke var så interessert deg før dere begynte å rote

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis hun tok på deg i skrittet, kjente hun vel testiklene dine, vil jeg tro. Jeg tror ikke det var dette som gjorde at hun mistet tenningen, da var hun i så fall ikke særlig tent fra før av. Hadde hun vært skikkelig tent ville hun ikke gitt seg ett "tak" men ført hånden oppover til hun fant utstyret ditt

Sånn som du beskriver det, høres det ikke ut som hun var så veldig keen i utgangspunktet

Hun fant ikke ballene min heller som nevnt over, men resten av det du sier gir mening. Hun var ikke skikkelig tent, for da ville hun tatt av meg buksen. Jeg vare lurte på om denne situasjonen kunne drepe en «stigende rus» på et vis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for et hyggelig svar:) jeg føler meg litt dum etter dette så det setter jeg pris på.

Det kan nok kanskje tenkes at det du sier er rett. Kanskje hun ikke følte det helt med meg, men var litt kåt likevel. Sånt skjer vel når man er litt full. 

Men hva mener du, sånn egentlig? Har du hatt sex med menn du ikke har vært tiltrukket av på noe som helst vis? Eller mener du på et dypere plan? 

Får likevel ikke helt ut av systemet at denne situasjonen bidro til at hun ikke ble interessert etterpå-men det kan være jeg tar feil

Vet ikke helt, tror det handlet mest om validering og å ha sex fordi det var forventet av meg/oss.

Kanskje du skal ta kontakt med henne en gang til? 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ærlig innrømme at jeg "sjekker status" på den måten, etter at jeg datet en fyr med mikro... Det ble vanskelig for en people pleaser som jeg er (work in progress).

Så jeg kunne fint ha kuttet ut etter dette, hvis jeg trodde det ikke var noe der..

Anonymkode: 9ef66...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fant ikke ballene min heller som nevnt over, men resten av det du sier gir mening. Hun var ikke skikkelig tent, for da ville hun tatt av meg buksen. Jeg vare lurte på om denne situasjonen kunne drepe en «stigende rus» på et vis. 

Det kan jo tenke seg, men om den gjorde var det jo bare noe tilfeldig krøll. Om hun er riktig, så kommer dere nærme igjen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt, tror det handlet mest om validering og å ha sex fordi det var forventet av meg/oss.

Kanskje du skal ta kontakt med henne en gang til? 😊 

Okei jeg skjønner- så det kan skje litt nærmest som et pliktløp? Jeg opplevde henne som kåt frem til dette skjedde. Men kanskje ikke kåt nok. Jeg vet ikke🫣

Nei jeg skal nok respektere hennes valg om å avslutte ja. Hun får heller komme til meg og jeg tviler på at det skjer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg skal ærlig innrømme at jeg "sjekker status" på den måten, etter at jeg datet en fyr med mikro... Det ble vanskelig for en people pleaser som jeg er (work in progress).

Så jeg kunne fint ha kuttet ut etter dette, hvis jeg trodde det ikke var noe der..

Anonymkode: 9ef66...810

Det er dette jeg er redd for🫣jeg har absolutt ikke mikropenis så jeg prøvde litt krampaktig å forklare situasjonen til henne. Som sagt, ble litt pinlig.. men det var akkurat som om hun kjente, og trakk seg. Jeg kan ikke vite! I så fall er det jo hennes tap da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trur du bare overtenker no. Hun var bare ikke så interessert i deg. Rett og slett. 

Anonymkode: 43fdf...e3f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

må ha vært noe annet. kanskje du hadde dårlig ånde, ikke visste hvordan du skulle ta på henne, etc. noe var det men sannsynligvis ikke pikken.

Anonymkode: afbc2...bf7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei jeg skjønner- så det kan skje litt nærmest som et pliktløp? Jeg opplevde henne som kåt frem til dette skjedde. Men kanskje ikke kåt nok. Jeg vet ikke🫣

Nei jeg skal nok respektere hennes valg om å avslutte ja. Hun får heller komme til meg og jeg tviler på at det skjer:)

Du virker som en veldig fin fyr, får en god vibe av deg. Om hun ikke er interisert, er det alltids mange andre fine som er 😊 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...