AnonymBruker Skrevet 27. august #21 Del Skrevet 27. august Peanøttsmør Anonymkode: 5ea91...db5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #22 Del Skrevet 27. august Ostepop! Anonymkode: 5c088...154 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #23 Del Skrevet 27. august Med mektig, mener du store måltider? Kan du spise flere, men mindre måltid? Feks en kopp suppe med en skvett fløte, en hel/halv skive med smør, majones, salami og ost, en håndfull nøtter, smoothie med kokosmelk i. Forsøk å spise helfete produkter og middager som gir litt kalorier. Feks laks, poteter (mos gjerne til stappe med litt smør og fløte), seterrømme. Tilsett en skvett fløte i supper, sauser, evt gryter. Stek i ekstra smør. Kokte egg, eggerøre (spe gjerne på med fløte og stek i smør), omelett. Kjeks, kaker, iskrem. Iskaffe med fløte/krem. Anonymkode: 38fad...3ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #24 Del Skrevet 27. august Lett fordøyelig mat som også gir rikelig med næring er smoothie (du må ha blender). 1 neve mandler som du blender med vann i 30-60 sekunder. Tilsett f.eks et par bananer (eller mer) og litt frosne bær, og blend på nytt. Her kan du variere og tilsette mer nøtter for ekstra kalorier, proteinpulver, avokado, etc. Anonymkode: 1447c...53b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #25 Del Skrevet 28. august Mangler altfor mange opplysninger om deg til å kunne anbefale noe. Anonymkode: 28090...a51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #26 Del Skrevet 29. august Sikkert alt det som vi som vil ned i vekt må holde oss unna😭 kunne så sykt ønske jeg kunne spise det jeg ville uten å tenke på vekta… så som noen skriver kan du nok pøse på med både ekstra fett, karbs.. kose deg meg sjokolade, ekstra peanøttsmør i havregrøten og ekstra ost på pizzaen Anonymkode: 3c493...49e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #27 Del Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (På 27.8.2024 den 17.26): Tåler de ikke. Skal helst opp 7 kg. Ts Anonymkode: 7a090...66e Hva er det du ikke tåler med de? Reagerer du på laktose? Anonymkode: 48b3f...dc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #28 Del Skrevet 29. august Spis et par avokado om dagen 1 inneholder ca 300 kcal( stor) det er i tillegg veldig sunt med omega 3, bra for hjertet, kolsterol, osv osv. Anonymkode: 52bd6...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 29. august #29 Del Skrevet 29. august Nøtter, frø og kjerner. Peanøttsmør i havregrøten, og gjerne mandelmel også. Smoothie med både nøttesmør og avokado. Litt ekstra olje, smør, fløte osv. Fullfet yoghurt, melk, cottage cheese osv. Pesto kan ha en del kalorier, kommer an på hvilken du kjøper. Jeg ser du ikke har kommet med oppdatering, og jeg vet ikke hva du legger i mektig mat, men å tilsette litt sunt fett i mat du klarer å spise vil ofte hjelpe. Litt dessert også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #30 Del Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (På 27.8.2024 den 18.04): Ja. Jeg kjenner jeg ble litt nervøs for at TS vil innføre flere glass med juice om dagen 😅 Da er kanskje sukkerholdig saft bedre. Anonymkode: d74be...b85 Jaja da dropper jeg jucien som er en av få ting jeg kunne tålt. Anonymkode: 7a090...66e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #31 Del Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jaja da dropper jeg jucien som er en av få ting jeg kunne tålt. Anonymkode: 7a090...66e Hvorfor svarer du ikke når vi spør deg om hva du mener med mektig, og at du ikke tåler? Du må jo utdype hvis vi skal kunne bidra med tips som faktisk er aktuelle. Anonymkode: d74be...b85 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #32 Del Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (På 27.8.2024 den 17.20): Trenger hjelp til noe å spise for å legge på meg tåler ikke mektige ting. Anonymkode: 7a090...66e Det er nesten det samme hva du spiser. Du må bare spise mye mer av det enn du pleier. Trøkk i deg mat du liker og tåler til alle døgnets tider og fortsett å spise selv om du ikke er sulten. Drikk saft og brus med sukker og øl og vin som inneholder mye kalorier. Spis godteri, potetgull og hva som helst med mye kalorier og slutt med næringsfattig magefyll som grønnsaker. Anonymkode: 642b8...550 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #33 Del Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er nesten det samme hva du spiser. Du må bare spise mye mer av det enn du pleier. Trøkk i deg mat du liker og tåler til alle døgnets tider og fortsett å spise selv om du ikke er sulten. Drikk saft og brus med sukker og øl og vin som inneholder mye kalorier. Spis godteri, potetgull og hva som helst med mye kalorier og slutt med næringsfattig magefyll som grønnsaker. Anonymkode: 642b8...550 Er vel ikke bra å legge på seg av å spise mye drittmat? Anonymkode: 28090...a51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #34 Del Skrevet 29. august Scandishake har hjulpet meg opp fem kilo Anonymkode: 42e6f...29e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 29. august #35 Del Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (På 27.8.2024 den 17.26): Tåler de ikke. Skal helst opp 7 kg. Ts Anonymkode: 7a090...66e Tåler du ingen av næringsdrikkene? Hverken de melkebaserte eller de juicebaserte? Feks Resource Addera Plus appelsin eller appelsin/Ananas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #36 Del Skrevet 29. august Avokado, pastasalat med mye olivenolje, egg med litt smør. Begynner du å trene vil du naturlig bli mer sulten, og samtidig få en fin og sterk, og sunn kropp Anonymkode: 1a821...6e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 29. august #37 Del Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jaja da dropper jeg jucien som er en av få ting jeg kunne tålt. Anonymkode: 7a090...66e Kan du si litt om hva du ikke tåler, så er det lettere å gi råd? Juicebasert næringsdrikk gir mye mer næring enn vanlig Juice, så et par 2dl flasker pr dag er ikke så ille for tennene. De gir 300 kalorier pr stk. Mange av de juicebaserte næringsdrikkene smaker veldig kunstig, men Resource Addera Plus appelsin og Appelsin/Ananas synes jeg smaker greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #38 Del Skrevet 2. september Det samme som du skulle spist om du skulle gått ned i vekt faktisk. Spiser du sunt nok, så ønsker kroppen å bli normalvektig. Du kan spise deg opp i vekt med usunn mat (sukker, stivelse, frøoljer, ultraprosessert), men det finnes en sunn måte å gjøre dette på. Dr Wolfgang Lutz gjorde dette i flere tiår. Anonymkode: 2486d...314 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå