AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #21 Del Skrevet 27. august 2024 TomBombadil skrev (3 minutter siden): Har ikke like. Vi har vaskerom, og de står ved siden av hverandre, så merke og størrelse var helt irrelevant. Miele er for øvrig grovt overpriset. Kjøp en Samsung neste gang. Miele har generelt sett lenger levetid og færre feil enn andre merker. (Har fått det bekreftet av folk som jobber i elektro-forretning) Men de er sent ute med å ta inn nye funksjoner og ta i bruk ny teknologi. Dermed blir det litt valg mellom funksjon og levetid. (Prisen blir fort den samme totalt.) Vi har valgt Miele på noen ting vi vil ha trygghet og stabilitet på, og der "nye funksjoner" ikke betyr noe for oss. Mens vi har valgt å kjøpe billigere (men fortsatt bra) merker og forvente å bytte etter 6-8 år, på maskiner der vi gjerne vil ha med den nyeste teknologien. Anonymkode: 0f854...af8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #22 Del Skrevet 27. august 2024 newman01 skrev (23 minutter siden): Husk å kjøpe en tørketrommel med varmepumpeteknologi. Koster litt ekstra å kjøpe inn, men digg når man innser at det kun går 1,5kWh med strøm på en full runde på eco. Da kan man bruke den på vinteren også med god samvittighet når strømmen ikke er direkte gratis. Takk for tips Vi har sett på denne https://www.elkjop.no/product/hvitevarer/vask-og-tork/torketrommel-og-torkeskap/torketrommel/samsung-dv5000t-torketrommel-dv90ta020de/330081 ts Anonymkode: a7042...806 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #23 Del Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): TS, Jeg kom til å tenke på at Miele har jo et annet design enn andre merker, slik at med mindre dere velger en maskin som har helt hvit front, så vil det bli estetisk "kræsj". Men dette er jo ikke krise, særlig hvis det står på separat vaskerom. Anonymkode: 792f6...4b8 Den skal være hvit foran. Miele vaskemaskin vi har er 15 år gammel, så denne tørketrommelen vil være bittelitt høyere enn vaskemaskin når de står ved siden av hverandre. ts Anonymkode: a7042...806 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #24 Del Skrevet 27. august 2024 TomBombadil skrev (23 minutter siden): Har ikke like. Vi har vaskerom, og de står ved siden av hverandre, så merke og størrelse var helt irrelevant. Miele er for øvrig grovt overpriset. Kjøp en Samsung neste gang. Takk for svar De skal stå ved siden av hverandre på et vaskerom ja. Miele er overpriset ja, men det er god kvalitet på varene deres. Men jeg får meg ikke til å gi så mye penger for en tørketrommel liksom.🫤 ts Anonymkode: a7042...806 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #25 Del Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Takk for tips Vi har sett på denne https://www.elkjop.no/product/hvitevarer/vask-og-tork/torketrommel-og-torkeskap/torketrommel/samsung-dv5000t-torketrommel-dv90ta020de/330081 ts Anonymkode: a7042...806 Har du sjekket at de har den inne i butikken, siden den ikke finnes på hovedlager? Ser jo helt grei ut denne, og veldig veldig mye billigere enn Miele Anonymkode: 792f6...4b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #26 Del Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi har Miele vaskemaskin og vurderer å kjøpe tørketrommel. Jeg har sett meg ut en fra Samsung som koster ikke mye og den har fått bra karakterer og anmeldeser. Mannen vil gjerne ha Miele, altså samme merke som vi har på vaskemaskin. Han sier det blir teit med forskjellige merke. Jeg synes at Miele sine tørketrommel er dyre og jeg gidder ikke gi så mye for en tørketrommel. Har dere lik merke på begge eller ikke, dere som har både vaskemaskin og tørketrommel? Anonymkode: a7042...806 Du trenger ikke samme merke på vask og trørk. Skal mannen din ha samme merke på alle hvitevarene på kjøkkenet og? Hvis ikke så bruk det som eksempel for han. Anonymkode: ff8d7...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 27. august 2024 #27 Del Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor er dette viktig? Jeg har ikke app på min maskin, men hører da når maskinen er ferdig. Også vet jeg jo hvor lang tid ca maskinen bruker per vask, og jeg kan se hvor lang tid som er igjen ved å gidde å reise meg og gå og se på maskinen. Forsinket start er det også på maskinen, men når i all verden skal man bruke dette med mindre man setter på maskinen når man ikke er hjemme (noe man ikke skal gjøre)? Anonymkode: 792f6...4b8 Jeg er ofte ute og holder på, kjekt å få varsel når maskinen er ferdig så jeg kan gå inn og henge opp samt sette på en ny. Så for meg er det kjekt, andre bryr seg kanskje ikke. Oppvaskmaskinen er helintegrert, så på den er appen eneste mulighet til å se hvor lang tid som er igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 27. august 2024 #28 Del Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Du trenger ikke samme merke på vask og trørk. Skal mannen din ha samme merke på alle hvitevarene på kjøkkenet og? Hvis ikke så bruk det som eksempel for han. Anonymkode: ff8d7...fe1 Bør jo ha samme merke på stekeovn, mikroovn og evt. andre ovner synes jeg. Ihvertfall om de står i høyskap, blir litt jalla med ovner med helt forskjellig design da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #29 Del Skrevet 27. august 2024 Ikke lik nei. Miele som vaskemaskin. Og Samsung som tørketrommel har jeg. Fornøyd med det. Ingen som er på vaskerommet mitt så er ikke så opphengt i at det skal være så veldig fint. Anonymkode: ec7e1...855 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomBombadil Skrevet 27. august 2024 #30 Del Skrevet 27. august 2024 ThereGoesBob skrev (3 timer siden): Hvorfor må du ha tørketrommel da? Kjøp deg et tørkestativ. Helt gratis i drift. Og få stive og fæle håndklær og sengetøy? Og henge opp tusen sokker? Nei takk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #31 Del Skrevet 28. august 2024 ThereGoesBob skrev (15 timer siden): Hvorfor må du ha tørketrommel da? Kjøp deg et tørkestativ. Helt gratis i drift. Tørketrommel er tidsbesparende mtp tørketid, det gir myke og langt mer behagelige håndklær, og ikke minst sparer det boligen for fuktbelastning. Anonymkode: 792f6...4b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå