Perine Skrevet 26. august 2024 #1 Del Skrevet 26. august 2024 (endret) Går på tv2Play nå. 4 av 6 episoder er kommet hittil. Sterk sak, anbefales. Endret 28. august 2024 av Perine Endret overskriften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLine Skrevet 27. august 2024 #2 Del Skrevet 27. august 2024 Samme som staten bruker psykiatrien mot mennesker i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 27. august 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 27. august 2024 FruLine skrev (12 timer siden): Samme som staten bruker psykiatrien mot mennesker i Norge. Fy flate, tenk at det er mulig å bli så hjelpesløs, sviktet og rettsløs pga offentlig maktmisbruk. Sannelig godt at vi har journalister som graver frem skiten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammams Skrevet 27. august 2024 #4 Del Skrevet 27. august 2024 Er det en dokumentar? Personene på bildet er kjente skuespillere flere av de. Mulig er det basert på virkelige hendelser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 27. august 2024 #5 Del Skrevet 27. august 2024 Det er en dramaserie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 28. august 2024 Forfatter #6 Del Skrevet 28. august 2024 mammams skrev (12 timer siden): Er det en dokumentar? Personene på bildet er kjente skuespillere flere av de. Mulig er det basert på virkelige hendelser? parmanoia skrev (12 timer siden): Det er en dramaserie. Jeg vet ikke hva som er riktig betegnelse. Er det ikke en sann historie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 28. august 2024 #7 Del Skrevet 28. august 2024 Perine skrev (8 minutter siden): Jeg vet ikke hva som er riktig betegnelse. Er det ikke en sann historie? Har ikke inntrykk av det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammams Skrevet 28. august 2024 #8 Del Skrevet 28. august 2024 Perine skrev (8 minutter siden): Jeg vet ikke hva som er riktig betegnelse. Er det ikke en sann historie? Nei, ingenting som sier at den er basert på en sann historie: https://omtv2.tv2.dk/nyheder/2023/03/ny-tv-2-dramaserie-gaar-taet-paa-demokratiets-vagthunde/ Men at dilemmaene er relle i virkelige liv stemmer jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 28. august 2024 #9 Del Skrevet 28. august 2024 Har sett to episoder og liker serien. Gleder meg til å se to nye episoder i kveld etter jobb. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 28. august 2024 Forfatter #10 Del Skrevet 28. august 2024 Jeg endret overskriften på tråden nå, for jeg fikk først inntrykk av at det var en dokumentar, men uansett: god serie, og godt at det ikke har skjedd i virkeligheten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammams Skrevet 28. august 2024 #11 Del Skrevet 28. august 2024 Takk for tips, gleder meg til å se! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodbeforelong Skrevet 5. september 2024 #12 Del Skrevet 5. september 2024 FruLine skrev (På 27.8.2024 den 8.28): Samme som staten bruker psykiatrien mot mennesker i Norge. Kan du utdype den påstanden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå