AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #21 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er vanskeligere fordi man med erfaring utelukker mange fler som uaktuelle, men enklere fordi ungene blir eldre og man får mer frihet (jeg er i siste halvdel av 40 årene). Og så er det så utrolig spenn på mannfolk i 40-årene, fra de som ikke har barn og ønsker seg det eller har barnehagebarn, til de som har blitt bestefedre allerede... (orker virkelig ikke å begynne å forholde meg til småbarn igjen!) Og en god del av mennene er skremt av tidligere brudd og ekstremt konfliktsky, de forventer å finne et fullstendig uproblematisk forhold uten konflikter. Og sånt varer jo aldri i lengen... Men det er også gull å finne innimellom. Anonymkode: 799cb...af6 Synes dette var spot on! Anonymkode: 20a7f...d1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #22 Del Skrevet 1. september 2024 Jeg synes det var vanskeligere i 30-årene. Anonymkode: a647f...245 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #23 Del Skrevet 1. september 2024 On 8/27/2024 at 6:32 PM, AnonymBruker said: Starten av femtiårene er helt fint, tenker at 5-7 år opp er uproblematisk. Men å gå opp 12 år, og bli sammen med noen som om få år kan velge å førtidspensjonere seg, det sitter langt inne merker jeg. Anonymkode: c9cd7...004 Jeg vil si det er svært problematisk. Veldig mange menn fra 45 og opp ser ut som de står klar for å pensjonere seg. Om de bare er facinerende dårlige til å ta selfies eller hva det er, jeg vet ikke, men de er langt mindre attraktive enn alderen deres skulle tilsi. Skjønner ikke hvem disse har en sjans hos, må være ukritiske, yngre kvinner som muligens tar dem for pengene. Uinteressante for damer på egen alder og et godt stykke nedover. Ironisk nok tror disse forgubbete mennene at de har all verdens muligheter. Når realiteten slår dem i fleisen, kommer de hit på KG som bitre menn som ikke får seg. Anonymkode: 18789...3ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #24 Del Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (På 27.8.2024 den 14.53): Dating er jo gøy og en aktivitet. Det høres ut som du egentlig spør etter det å finne noen til et langvarig forhold. Som virker totalt poengløst om man er 40 og spesielt om man allerede har barn. Dating i 40-åra er vanskelig for menn fordi man er for gammel for å date de attraktive og spennende jentene (20-årene), og man kanskje ikke er så gira på å starte familien med de i starten av 30-årene. Og for kvinner er det vanskelig fordi man er urelevant for menn på egen alder. Anonymkode: dd3e9...e44 Urelevant? Irrelevante er vel ordet du skulle brukt. Kvinner i 40-årene (og eldre) finner seg menn hele tiden, det er ikke noe problem. Det er langt fra alle menn som trakter etter jenter som er på alder med døtrene deres. Såpass oppegående er veldig mange menn. Selvsagt forblir man single, og kommer til KG for å klage, når damene man er ute etter er jenter som nylig har gått ut videregående. Anonymkode: 32061...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå