Gå til innhold

Problematisk siste date

Ikkesaaant

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ikke fortsatt med en som ikke klarte å styre seg når han drakk, og ihvertfall ikke om det skjedde i starten og med mine venner 😄 

Forrige jeg datet dro på julebord, drakk seg kanon dritings og havnet hjemme hos ei han møtte ute for å vente mens han fikk tak i kameraten som skulle hente (dette var da timer over avtalt hentetid). Våknet morgenen etter i hennes seng kun iført boxer, mente han ikke hadde lagt seg der men at hun måtte gjort det og kledd av han. Særlig 😂

Fortalte meg det selv dagen etter, i ettertid tror jeg det var for å sikre seg selv i tilfelle jeg skulle høre av andre at han hadde blitt med ei hjem (vi datet seriøst og eksklusivt). Ga han dessverre en sjanse etter dette, skulle aldri ha gjort det 🤔 

Så jeg hadde aldri godtatt en som hadde driti seg ut i fylla igjen, enten om det var "utroskap" eller en som ble kranglete og ufin. For mange 🚩

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

visp skrev (22 timer siden):

Legg saken død og gå videre ja. At du håper at det løser seg? Husk at den som har laget ubehag rundt dette er hun. Du har jo ikke gjort noe galt:)

Hyggelig at du vil berolige, men nå ble det litt for mye. Den som har drukket for mye og gjort noe dumt er den som har dummet seg ut (gjort noe «galt»). Hvis hun blir usikker på han nå har ikke hun gjort noe galt.

Kanskje de finner sammen, kanskje de finner ut at de ikke passer sammen.

Han bør ikke tro at dette er så greit at han gjør det igjen, og starter å skylde på andre når ting skjærer seg. Han trenger ikke at vi syr puter under armene på han. Han trenger å gjøre bedre neste gang.

Anonymkode: 83815...46e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hyggelig at du vil berolige, men nå ble det litt for mye. Den som har drukket for mye og gjort noe dumt er den som har dummet seg ut (gjort noe «galt»). Hvis hun blir usikker på han nå har ikke hun gjort noe galt.

Kanskje de finner sammen, kanskje de finner ut at de ikke passer sammen.

Han bør ikke tro at dette er så greit at han gjør det igjen, og starter å skylde på andre når ting skjærer seg. Han trenger ikke at vi syr puter under armene på han. Han trenger å gjøre bedre neste gang.

Men det er umulig for han å vite om han i det hele tatt har gjort noe som helst siden hun oppfører seg som en femåring med stillheten sin. For alt vi vet, så er det ikke noe som skjedde på den festen som hun reagerte på. Kanskje hun bare ghoster fordi interessen har forsvunnet, og han sitter igjen og vrir og vender på hva han kan ha gjort galt. 

Jeg tenker at hun bør gjøre det bedre neste gang også. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt motsatt.

Sende blomster, hvorfor ikke?

Sannsynligvis hjelper det ingenting. Men, det kan jo også få henne til å forstå, at hva enn du gjorde denne kvelden, så var det ikke noe du gjorde med vilje og viten. Og ikke noe du står innenfor.

Nei, jeg mener ikke at «skylda har fylla». Men hvis du gjorde noe skikkelig ille, så ville du nok ha fått hørt det :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AllahBallah skrev (9 timer siden):

Jeg er litt motsatt.

Sende blomster, hvorfor ikke?

Sannsynligvis hjelper det ingenting. Men, det kan jo også få henne til å forstå, at hva enn du gjorde denne kvelden, så var det ikke noe du gjorde med vilje og viten. Og ikke noe du står innenfor.

Nei, jeg mener ikke at «skylda har fylla». Men hvis du gjorde noe skikkelig ille, så ville du nok ha fått hørt det :) 

Jeg sendte anonyme blomster idag tidlig. Er nok aller siste trekket mitt før jeg må gi meg.🙌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkesaaant skrev (1 time siden):

Jeg sendte anonyme blomster idag tidlig. Er nok aller siste trekket mitt før jeg må gi meg.🙌

Du skulle bare ha gitt deg mens leken var god, det er litt krampe aktig å sende blomster når hun ikke svarte deg på den siste meldingen. Du har møtt dama 2 ganger, dere kjenner ikke hverandre engang.

Anonymkode: 729e7...abe

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Update, tok sjangsen på og sende de blomstene. Funka ikke i det heletatt. But Hey, fikk gjort en god gjerning selvom det sikkert var litt creepy da 🤣

slo meg med en gang jeg hadde bestilt at det er i overkant fjernt det jg holder på med, og jeg må bare godta at jeg gjør feil and move on 🙌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkesaaant skrev (18 minutter siden):

Update, tok sjangsen på og sende de blomstene. Funka ikke i det heletatt. But Hey, fikk gjort en god gjerning selvom det sikkert var litt creepy da 🤣

slo meg med en gang jeg hadde bestilt at det er i overkant fjernt det jg holder på med, og jeg må bare godta at jeg gjør feil and move on 🙌

Hvordan funka det ikke? Kontaktet hun deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkesaaant skrev (1 time siden):

Vel, jeg tenkte blomster var en dårlig ide, men du skal ha klapp på skuldra for motet til å gjøre det! Bedre lykke neste gang!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AllahBallah skrev (1 time siden):

Hvordan funka det ikke? Kontaktet hun deg?

Nei desverre. Da blir det og la saken gå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkesaaant skrev (11 timer siden):

Ikkesaaant skrev (17 minutter siden):

Nei desverre. Da blir det og la saken gå

Når du skriver anonyme blomster - mener du da helt anonymt, eller skrev du noe så hun vet det er deg? 

Anonymkode: f1c99...c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...