AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #41 Del Skrevet 27. august 2024 15 hours ago, AnonymBruker said: Bare husk at om 20 år er du 48 år og han halv død på 78 år. Så stor aldersforskjell er vanskelig over lengre tid. Anonymkode: 9d94f...a59 Det er vel neppe livslangt partnerskap man ser etter dersom man dater de som er nesten 30 år eldre. Anonymkode: bce75...846 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #42 Del Skrevet 27. august 2024 Han tenker nok punkt 1, 2 og 3. Anonymkode: 0b181...76f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #43 Del Skrevet 27. august 2024 En mann i 50 årene har jo ikke noe annet å tilby unge damer enn økonomisk trygghet. Barn og et aktivt liv er jo kjørt (nei, samme hva de påstår så orker de ikke like mye når det er rundt 60 år). Så selvfølgelig påpeker han det med økonomi. (selvfølgelig vil mye gå til døtrene da, men det legger han nok ikke vekt på... De fleste vil reagere negativt på forhold der du er mer jevnaldrende med barna enn partneren, spesielt barna selv) Anonymkode: 68ee2...1fc 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #44 Del Skrevet 27. august 2024 For mange er rot i økonomien turnoff og jeg tenker folk møtes på date bl.a. for å avdekke evt røde flagg. Det er kanskje ikke så dumt å droppe en setning om at man ikke har gjeld oppover ørene. Det kan oppfattes som litt skryt, men det er nok verd den risikoen alt i alt. Anonymkode: 217d2...dc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #45 Del Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Takk for kommentar og oppmuntring <3. Har datet (to kaffer) med en 43 åring som oppførte seg som 23 åring som hverken var interessert i et fast hjem, fast jobb ELLER har hatt en langtidsforhold. Han er nå 45 år. Traff en annen mann via en bekjent. Skilt, midten av 40-årene og ved første møte brettet han ut skillsmissen sin og sin erfaring av BDSM i detaljer! En annen 34 åring som var 50% Naver men som kunne ha godt jobbet fulltid men brukte tiden sin på fjellet istedenfor. Kjente godt til helsen hans siden vi datet i 4 måneder. En annen 32åring som gjorde ikke noe annet enn å feste i helgene. En annen nå 35åring som levde av foreldrene sine og var evig student. Hvor finner man en mann med BRA personlighet i disse dager? Det er det jeg virkelig ønsker meg! Anonymkode: 333ce...916 Dere har jo sånne sinnsyke krav til oss, at ingen blir god nok. Og skulle du være så heldig å score + på det meste...... "Nei, han er for perfekt" .... Fanken ikke enkelt dette her. 🙄 Eneste gangen jeg har blitt spurt om inntekt, var forøverig fra ei Sunnmørsdame Anonymkode: ba583...071 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #46 Del Skrevet 27. august 2024 16 minutter siden, AnonymBruker said: Dere har jo sånne sinnsyke krav til oss, at ingen blir god nok. Og skulle du være så heldig å score + på det meste...... "Nei, han er for perfekt" .... Fanken ikke enkelt dette her. 🙄 Eneste gangen jeg har blitt spurt om inntekt, var forøverig fra ei Sunnmørsdame Anonymkode: ba583...071 Når ble IKKE BDSM, festing/alkohol hver helg, eller parasitt av samfunnet = for høye krav?😂 Anonymkode: 333ce...916 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #47 Del Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hva skjedde?? Anonymkode: 333ce...916 Jeg er for pokker ikke en prostituert. Jeg er ikke til salgs, så å forsøke å kjøpe meg med penger er selvfølgelig en blodig fornærmelse. Jeg vil ikke ha en partner som tror sex og "kjærlighet " er til salgs. Jeg er ikke til salgs og har aldri vært det, så slike idioter får finne seg golddiggers, hvor de sammen kan kose seg med en slik byttehandel. Jeg ville ha, og fikk også, et ekte forhold basert på følelser for hverandre. ❤️ Anonymkode: c5d3b...3dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 27. august 2024 #48 Del Skrevet 27. august 2024 Bare det at han dater en på alder med potensiell datter bør være nok til å 🤢. Hadde aldri kastet bort dine glansdager på gamlinger 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #49 Del Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg er dame på 28 år og jobber i økonomi hvor jeg da har hatt en date med en fra jobben på. Han er 56år og har to tenårings døtter. Vi jobber i ulike byer og han vet at jeg har jobb og hjem. På første date havnet vi en tema om eiendommer hvor han da var kjapt med å si at han har nedbetalt lånet sitt. På andre date informerer han ønsker å flytte til et hus. Han er litt beskjeden men samtidig vittig og har en behagelig personlighet ellers. Jeg dater veldig lite og lurer om menn ofte signaliserer at de har økonomisk ressurser på date? Jeg syns det er veldig fint at folk - både menn og kvinner har sin økonomi i orden. Men vet likevel ikke hvordan jeg skal tolke dette: 1. Er det slik at han tror jeg er ute etter en rik mann og jeg er en golddigger? 2. Eller fordi jeg er mye yngre ergo må dater jeg en så eldre mann pga. penger? 3. Eller vil han kun vise sin peacock feather og etablere at han vil kun "ta seg av meg" dersom jeg velger ham? Jeg skjønner ingenting siden han vet jo at jeg har ganske ok jobb. Dessuten har jeg ganske mange venninner og ingen av dem er gold-digger typen så jeg skjønner ikke særlig dette fenomenet. Har dere menn ofte truffet den typen av kvinner i Norge? Første daten så betalte jeg selv. Andre date betalte jeg for maten min og han betalte for et glass vin og en kaffe for meg. Jeg bare håper at dette er ikke en slags eldre mann vs. ung kvinne cliche. Vil jo tro at man har både kjemi og noe tilfelless til tross aldersforskjellen og dette er ikke bare grooming haha. Takk på forhånd for alle innspill! Anonymkode: 333ce...916 Hei Jeg er ei dame på 49 år. Opplevde litt samme på date med en som er bare seks år eldre. Men tror det er fordi det faktisk er viktig, det viser at han har "orden på greiene". Mulig blir man mer opptatt av å si dette i den alderen, datet en i fjor som var 60 og han nevnte også noe om snart gjeldfri på første date(viste seg å være en sannhet med modifikasjoner). Selv er jeg også stolt av at jeg har hus, hytte og bil og ganske lite gjeld. Det er viktig for meg å ha det noenlunde ordentlig på det området. Høres ut som du også liker det for din egen del. Min sønn på 18 er også opptatt av at økonomien er i orden. Jeg tror det kan være uttrykk for mye, man vil vise at man er pliktoppfyllende og pålitelig. Vanskelig å tolke synes jeg. Jeg har konkludert med at det er positivt hos han jeg dater nå. Tenker at han på en måte sier at jeg har orden på ting og håper du har det også. Kanskje han til og med vil signalisere at han ikke er ute etter å utnytte DEG. Han jeg datet ifjor framstod plutselig smålig og gnien til tider, men så impulshandlet han i perioder.. Dette ha jeg altså ikke noe svar på, men lurer veldig på det selv 😅😅😊 Anonymkode: 83682...926 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #50 Del Skrevet 27. august 2024 3, men han er altfor gammel for deg. Når du kanskje vil ha barn er han mest sannsynligvis ferdig med barn. Når du har din seksuelle klimaks vil han mest sannsynligvis ha sex sjeldent eller ikke i det hele tatt (om han fortsatt lever). Du vil måtte være på jobb mens han er pensjonist og kan reise rundt. Du blir bitter og lei (samt vil se på yngre menn). Jeg er vant til at økonomi og penger tas opp på date. Helt normalt. Anonymkode: 46562...1e4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #51 Del Skrevet 27. august 2024 47 minutter siden, AnonymBruker said: Hei Jeg er ei dame på 49 år. Opplevde litt samme på date med en som er bare seks år eldre. Men tror det er fordi det faktisk er viktig, det viser at han har "orden på greiene". Mulig blir man mer opptatt av å si dette i den alderen, datet en i fjor som var 60 og han nevnte også noe om snart gjeldfri på første date(viste seg å være en sannhet med modifikasjoner). Selv er jeg også stolt av at jeg har hus, hytte og bil og ganske lite gjeld. Det er viktig for meg å ha det noenlunde ordentlig på det området. Høres ut som du også liker det for din egen del. Min sønn på 18 er også opptatt av at økonomien er i orden. Jeg tror det kan være uttrykk for mye, man vil vise at man er pliktoppfyllende og pålitelig. Vanskelig å tolke synes jeg. Jeg har konkludert med at det er positivt hos han jeg dater nå. Tenker at han på en måte sier at jeg har orden på ting og håper du har det også. Kanskje han til og med vil signalisere at han ikke er ute etter å utnytte DEG. Han jeg datet ifjor framstod plutselig smålig og gnien til tider, men så impulshandlet han i perioder.. Dette ha jeg altså ikke noe svar på, men lurer veldig på det selv 😅😅😊 Anonymkode: 83682...926 Takk for utfyllende og nyttig svar Akkurat, å vise at man er pliktoppfyllende og pålitelig er et godt alternativ til tolking som jeg ikke hadde tenkt på. Jeg lurer da om jeg bør si noe om min økonomi for å vise at jeg er også pliktoppfyllende og pålitelig eller er dette noe vi damer ikke trenger å flagge? Da jeg var 19. år så dro jeg på date med en jevnaldrene klassekammerat som viser seg at det var ingen kjemi mellom oss. Jeg sluttet å gi ham oppmerksomhet og da sendte han meg melding ut i fra det blå for å si at han hadde penger. Ble ganske fornærmet selvfølgelig. Uansett så er dette ikke noe som kun eldre menn gjør. Anonymkode: 333ce...916 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #52 Del Skrevet 27. august 2024 43 minutter siden, AnonymBruker said: 3, men han er altfor gammel for deg. Når du kanskje vil ha barn er han mest sannsynligvis ferdig med barn. Når du har din seksuelle klimaks vil han mest sannsynligvis ha sex sjeldent eller ikke i det hele tatt (om han fortsatt lever). Du vil måtte være på jobb mens han er pensjonist og kan reise rundt. Du blir bitter og lei (samt vil se på yngre menn). Jeg er vant til at økonomi og penger tas opp på date. Helt normalt. Anonymkode: 46562...1e4 Vil eldre menn da ha barn i bytte mot for å kunne være sammen med en yngre dame? Hva er muligheten for det? Anonymkode: 333ce...916 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #53 Del Skrevet 27. august 2024 Hvis noen er så tonedøve at de begynner å flagge "økonomiske ressurser" på date, ville jeg tenkt at de prøvde å kompensere for mangel på noe annet. Anonymkode: 32eb6...f09 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #54 Del Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vil eldre menn da ha barn i bytte mot for å kunne være sammen med en yngre dame? Hva er muligheten for det? Anonymkode: 333ce...916 Spørr dem selv. Anonymkode: f6c79...d8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #55 Del Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvis noen er så tonedøve at de begynner å flagge "økonomiske ressurser" på date, ville jeg tenkt at de prøvde å kompensere for mangel på noe annet. Anonymkode: 32eb6...f09 Noen er født med sjarm, andre er født med god økonomisk sans. Begge deler kan være attraktivt for kvinner, ikke noe galt i det tenker nå jeg Anonymkode: 7af80...1ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #56 Del Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Noen er født med sjarm, andre er født med god økonomisk sans. Begge deler kan være attraktivt for kvinner, ikke noe galt i det tenker nå jeg Anonymkode: 7af80...1ab Det ene og det andre er nok i ulik grad attraktivt for ulike kvinner. Vil man ha en golddigger er det å flagge økonomiske ressurser klokt. Vil man ha en oppegående, sterk og dyktig kvinne tråkker man henne fort på tærne og mister sjansen dersom man fremstår som man forsøker å kjøpe henne. Slike kvinner er ikke til salgs. Anonymkode: c5d3b...3dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #57 Del Skrevet 27. august 2024 Jeg synes TS og noen andre her overreagerer. De snakker om eiendom, og han sier han er gjeldsfri. Ubetenksomt, men tross alt er det vanlig å ha lite gjeld i hans alder. Han sa bare at han er normal. Han forteller på andre date at han tenker på å flytte til et hus. Hva er problemet? Kan man ikke si at man skal flytte uten å bli analysert av hele KG? Anonymkode: 217d2...dc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #58 Del Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det ene og det andre er nok i ulik grad attraktivt for ulike kvinner. Vil man ha en golddigger er det å flagge økonomiske ressurser klokt. Vil man ha en oppegående, sterk og dyktig kvinne tråkker man henne fort på tærne og mister sjansen dersom man fremstår som man forsøker å kjøpe henne. Slike kvinner er ikke til salgs. Anonymkode: c5d3b...3dd Jeg vil snakke litt uten å tenke. Jeg vil ha en kvinne som gir meg litt slakk. En som ikke overtenker og analyserer hver setning jeg sier som om det var et bibelord. Anonymkode: 217d2...dc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #59 Del Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (På 26.8.2024 den 18.50): Jeg tolker det slik at innpakning fortsatt er rett vei å gå, men at jeg må velge mine ord med omhu og ekstrem sleip presisjon og ta alle mulige crazy dametolkninger med i betraktningen. Anonymkode: 6e12c...b1f En annen ting du bør ta med i betraktningen, er at kvinner har ligget på toppen hva gjelder høyere utdanning de siste 20 år. Vi trenger dermed ikke noen forsørger som skal vise oss hvor mye han har i banken eller hvor høy stilling han har i privat sektor, vi trenger en mann om har en god personlighet, en som vi vet vi kan stole på, og som behandler oss som en likeverdig partner. Dette er ikke "crazy dametolkninger", det er sunt vett. https://www.khrono.no/jenter-har-vaert-i-klart-flertall-i-hoyere-utdanning-de-siste-20-arene/706568 Anonymkode: 63174...e06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #60 Del Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg vil snakke litt uten å tenke. Jeg vil ha en kvinne som gir meg litt slakk. En som ikke overtenker og analyserer hver setning jeg sier som om det var et bibelord. Anonymkode: 217d2...dc9 Deg er jeg enig med. Det trenger ikke å være noe som helst "feil" ved han som TS treffer. Han snakker om løst og fast, og vil gjerne formidle at han har ting "på stell", at han ikke er en rotekopp full av gjeld, og at han tenker på ny bolig. Ser ikke på dette som noe rart. Han trenger aldeles ikke bare være opptatt av materielle ting, det er jo sånt man snakker om for å holde samtalen i gang med et nytt bekjentskap. Men, tiden vil vise hvordan personligheten, det aller viktigste, er. Og jeg synes aldersforskjellen er drøy, den vil merkes stadig mer ettersom han blir eldre. Jeg ville også ha følt det pinlig å være sammen med døtrene hans, som var på samme alder som meg... det er jo en problemstilling hvordan de vil ta imot fars kjæreste. Ikke sikkert det blir noen suksessoppskrift. Anonymkode: 63174...e06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå