AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #21 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (På 26.8.2024 den 15.49): Jeg kjøpte de på en 10 kroners butikk i København i 1997, og tok de med meg da jeg flyttet tilbake til Norge. Har dratt de med meg til alle nye leiligheter, og klarer ikke å kvitte meg med de på grunn av affeksjonsverdien. De har falt i gulvet mange ganger uten å bli knust, og jeg klarer ikke å bestemme meg for om de er stygge eller litt fine. Det er nok affeksjonsverdien som gjør at jeg har de enda, fordi de minner meg om en spennende epoke i livet mitt. Anonymkode: 3a6dc...353 De ser stygge og billige ut. Jeg hadde noen som lignet i mange år, jeg hadde heller ikke hjerte til å kvitte meg med mine, helt til jeg innså at SÅ dårlig råd og smak har jeg ikke. Anonymkode: fcec0...e5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #22 Del Skrevet 28. august 2024 Husker tilsvarende da jeg vokste opp på 90-tallet. Syntes de er skikkelig stygge 😅 Anonymkode: 63455...6e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #23 Del Skrevet 28. august 2024 Det virker litt som at du ønsker å kvitte deg med dem, siden du poster dette. Samtidig, hvem bryr seg om de er stygge, om de minner deg om noe fint 😊 Syns også de er udefinert mellom stygg og fin. Anonymkode: fbb3d...906 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå