AnonymBruker Skrevet 24. september #181 Del Skrevet 24. september Lyden av menn som står å pisser voldsomt i en do… enda verre om det er gamle menn… tror jeg er miljøskada fra jobben jeg hadde.. der måtte vi tømme ut ca 30 urinprøver av ulike mennesker på slutten av dagen.. mye stramme lukter 🤢🤢🤮🤮 Anonymkode: ca8ee...a1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #182 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (På 26.8.2024 den 13.40): Vi har vel alle noe vi syns er litt ekkelt og helst ikke vil se. Mitt er navler, ingen får komme borti navlen min. Skrukkete magehud, sånn det blir når man sitter eller bøyer seg med bar mage og man ser magehuden skrukker seg. Aner ikke hvorfor jeg får ubehag av å se dette. Jeg har alltid vært sånn. Glass med meg melk av en eller annen grunn. Men liker ikke melk så kan være derfor. Hva er dine? Anonymkode: df291...332 Å pirke i tennene ved spisebordet. Det gjelder tannpirker også. Å klippe tånegler … Anonymkode: 92a74...bbb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #183 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Å klippe tånegler … Anonymkode: 92a74...bbb Jeg har ikke noe imot tåneglklipping, men da broren min og den nye kjæresten hans var på besøk og han klippet tåneglene til broren min i SOFAEN MIN, da sa jeg ifra. Ikke fordi jeg synes tånegler er ekkelt, men fordi jeg vet at noen kommer på avveie når man klipper og jeg hadde lite lyst til å få en skarp negl i rumpa. Anonymkode: 81bc4...6b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #184 Del Skrevet 24. september Bananer. Blir kvalm av lukta og synet av det. Anonymkode: b96ef...0a7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #185 Del Skrevet 24. september -sove i senger på typ leiehytter, grøss. Må ligge med klær. Får frysninger av å komme borti veggen. -vaske med andres kjøkkenklut 🤢 -spise hos andre og pålegget er åpnet, vet ikke når det ble åpnet liksom 🤢 Anonymkode: e376f...565 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #186 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (På 20.9.2024 den 2.59): Utestående føflekker og vorter... Folk bør operere dem vekk. Beklager. Anonymkode: cbacf...154 Jeg har en utstående (ikke utestående) føflekk i ansiktet, og vil gjerne fjerne den. Men det vil gi et hvitt arr, en god del større enn føflekken, regner med det er grunnen til at folk ikke opererer de vekk. Anonymkode: ba6e9...cc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #187 Del Skrevet 25. september At noen tygger på ull, slik som barn som spiser snø av ullvottene sine, eller tygger på ullgenserarmen sin. Anonymkode: ba6e9...cc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #188 Del Skrevet 13. oktober Når jeg ser noen med langt hår som lager mat eller baker uten å sette opp håret. Da kan det komme hår i maten 🤢 Andre sin prompelukt 🤢 Går greit med min egen, men andre sin er bare skikkelig ekkelt. Koldtbord og buffet der mange forsyner seg og tar på maten. Fikk Omgangssyke noen dager etter Julebord med koldtbord en gang 🤢 Offentlige toaletter og mye annet. Men er kanskje ikke så rart å synes at disse tingene er ekkelt... Anonymkode: df291...332 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #189 Del Skrevet 13. oktober Sånn ASMR-hvisking. Eller tapping med neglene. Blir aggressiv av det, kan ikke fatte at noen liker det. Anonymkode: 625c8...7b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 13. oktober #190 Del Skrevet 13. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Sånn ASMR-hvisking. Eller tapping med neglene. Blir aggressiv av det, kan ikke fatte at noen liker det. Anonymkode: 625c8...7b6 Samme her, samt matlyder eller å se på at folk spiser og trykker i seg store mengder mat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #191 Del Skrevet 13. oktober Djungelvrål skrev (5 minutter siden): Samme her, samt matlyder eller å se på at folk spiser og trykker i seg store mengder mat. Jaa, fytti... Klarer det ikke, blir så hissig av det😆 Anonymkode: 625c8...7b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 13. oktober #192 Del Skrevet 13. oktober - Nakne føtter. - Å få en klem av folk jeg ikke har en nær relasjon til. - Lyden av spade som går igjennom bløt sand i sandkasse. - Folk som biter negler. - Alle unødvendige matlyder, smatting, slafsing og overdrevne mmmmm lyder eller andre lyder mens måltidet pågår. - Folk som står for nært meg i kassakø. - Den svære dotten man fjerner i sluket, som er en blanding av såpe, gugge og hår. - Folk med dårlig personlig hygiene, sterk kroppslukt, gammel svette eller dårlig ånde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #193 Del Skrevet 13. oktober AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 13.53): Er det et nytt "moteord"? Som "ekstrem"? Det neste blir vel "ekstrem brekking"😄 Anonymkode: ed3d2...ae0 Meget mulig. Iallefall er det blitt svært viktig å opplyse om at "jeg brakk meg". Anonymkode: f4b65...b77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 13. oktober #194 Del Skrevet 13. oktober Jeg får frysninger av tape. Plaster går greit, alt utover det.. Takler ikke sånn gammeldags klokke. Med pendel som tikker høyt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 14. oktober #195 Del Skrevet 14. oktober Jeg grøsser om jeg hører noen pusser tennene, enten det er samboeren min eller bare på TV. Klarer bare ikke den lyden! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #196 Del Skrevet 14. oktober MyMichelle skrev (7 minutter siden): Jeg grøsser om jeg hører noen pusser tennene, enten det er samboeren min eller bare på TV. Klarer bare ikke den lyden! Jeg får vondt i tennene av den lyden. Føler tennene mine iser. Iser ikke når jeg pusser mine egne, er kun lyden av andres tannpuss som trigger det😆 Anonymkode: 625c8...7b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #197 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (På 13.10.2024 den 18.27): Når jeg ser noen med langt hår som lager mat eller baker uten å sette opp håret. Da kan det komme hår i maten 🤢 Andre sin prompelukt 🤢 Går greit med min egen, men andre sin er bare skikkelig ekkelt. Koldtbord og buffet der mange forsyner seg og tar på maten. Fikk Omgangssyke noen dager etter Julebord med koldtbord en gang 🤢 Offentlige toaletter og mye annet. Men er kanskje ikke så rart å synes at disse tingene er ekkelt... Anonymkode: df291...332 Husker et selskap der det plutselig luktet så promp at de måtte åpne dør og vinduer og vi måtte gå ut. De sa så klart at de bare måtte lufte litt fordi det var for tett og vi måtte gå ut for di skulle ordne noe. Men skulle ikke forundre meg at det var den lukta i tillegg, men man sier jo ikke sånt høyt så alle hører det. Anonymkode: df291...332 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #198 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Husker et selskap der det plutselig luktet så promp at de måtte åpne dør og vinduer og vi måtte gå ut. De sa så klart at de bare måtte lufte litt fordi det var for tett og vi måtte gå ut for di skulle ordne noe. Men skulle ikke forundre meg at det var den lukta i tillegg, men man sier jo ikke sånt høyt så alle hører det. Anonymkode: df291...332 Mistet matlysten 🤢 Vet det er naturlig, men ekkelt likevel. Anonymkode: df291...332 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnitAndCoffee Skrevet 4. november #199 Del Skrevet 4. november Reklamer for tannkrem, tannbleking, tannkoster og fluorskylling. Bah! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #200 Del Skrevet 5. november Å bli tatt på og i ørene. Får helt fnatt bare noen kommer borti, som hos frisøren. Anonymkode: 5fb60...ec8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå