Gå til innhold

Rare ting du syns er ekkelt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Menn som hele tiden fikler med skjegget og barten . Den der sugelyden mange lager i tenna🤢

Anonymkode: d449e...79b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobber med mennesker og liker ikke når de gnir tørre hender mot hverandre.  Jobber med et ungt menneske som har autisme og gjør det konstant.  

Anonymkode: bbe65...900

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk med lange negler som spiser. Grøss!

Anonymkode: b2cfc...30e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeg takler ikke sånne stankelbein... 😐 Små edderkopper er faktisk helt greit, men jeg takler ikke disse stankelbeina... 

- Jeg hater sylteagurk, reker og kaviar og skjønner ikke at folk spiser det frivillig... 🤢 Spesielt sylteagurk synes jeg er grusomt...

- Langt hår og skjegg på menn. Det er ikke pent overhodet. I mitt hode skal menn har kort hår. Jeg er heller ikke spesielt begeistret for menn som er skallet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mardina skrev (1 time siden):

- Jeg takler ikke sånne stankelbein... 😐 Små edderkopper er faktisk helt greit, men jeg takler ikke disse stankelbeina... 

Jeg er omvendt, stankelbein er de eneste edderkoppene som jeg syns er helt greie. Alle andre edderkopper, både små og store, sender frysninger ned ryggen min 😅

Anonymkode: 95e6a...e48

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.9.2024 den 5.48):

Haha så du mener man bare skal fortsette å utsette seg for det ekle og brekke seg til man kaster opp? For det er jo det «denne brekkingen» fører til. Ikke farlig nei, men veldig ekkelt å føle seg kvalm da

Anonymkode: 65781...143

Nei, jeg ser ikke poenget med dette "jeg brakk meg". Om en spyr som en gris er det noe annet. Men å stadig opplyse om denne brekkingen har ingenting for seg.

Anonymkode: f4b65...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.8.2024 den 13.40):

Vi har vel alle noe vi syns er litt ekkelt og helst ikke vil se.

Mitt er navler, ingen får komme borti navlen min. Skrukkete magehud, sånn det blir når man sitter eller bøyer seg med bar mage og man ser magehuden skrukker seg. Aner ikke hvorfor jeg får ubehag av å se dette. Jeg har alltid vært sånn. 

Glass med meg melk av en eller annen grunn. Men liker ikke melk så kan være derfor. 

Hva er dine?

Anonymkode: df291...332

Ikke så rare ting, men; 

Å kjenne hår i nakken☠️☠️

Tær🤮Uannsett tilstanden..

Når noen klippe negler i stuen🤮🤮

SMATTING GJØR MEG SINNSYK☠️☠️

Anonymkode: 42142...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.9.2024 den 21.10):

Folk med lange negler som spiser. Grøss!

Anonymkode: b2cfc...30e

Når de med lange negler sitter og graver ut skiten fra under neglene🤢🤢🤢

Anonymkode: d449e...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knipsing. Jeg hater lyden av knipsing. 🤢 Bli uvel av å høre/se det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fisk... smaken av fisk, lukten av fisk, synet av fisk, tanken på fisk. Jeg bader ikke steder der det er mye fisk. Jeg blir uvel av å være nær fisk i butikken.

Anonymkode: 81bc4...6b6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyevipper som ser ut som edderkopper. 

Anonymkode: 6ffb4...031

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ihjelbitte negler, hvor fingertuppene rundt er helt såre.

Og så synes jeg "tavlekluter", sånne man tørker av krittavle med lukter vondt. Og hardkokte egg! 

Anonymkode: c2f97...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som smatter når de spiser. Eller enda verre: Tygger med åpen munn. 

Jeg har en venninne som er ekstrem på dette. Min mann har enda lavere toleransegrense mot smatting og tygging med åpen munn enn det jeg har. Så nå planlegges det nøye hvem som sitter hvor når venninnen min kommer på besøk. 

Anonymkode: 606ca...bc3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke gummistrikk eller ballonger. Det er både lukta og konsistensen som er helt forferdelig, men jeg blir fysisk dårlig av å se på de også. Ser for meg at det kommer borti meg, at jeg ved en feil får det i munnen eller lignende. Grøss!
Dersom jeg kjøper blomster, eller andre ting der det er surret gummistrikk rundt så må jeg få noen til å ta det av for meg, ellers blir det liggende uåpnet.
Takler heller ikke brukt tyggis og blir kvalm dersom noen legger en brukt tyggis på tallerkenkanten når de skal spise. Det er rett og slett en forferdelig ting å gjøre når man spiser sammen med andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

* Sjømat
* Lukten av kokt/stekt fisk. Enkelte typer fisk gjør at jeg nesten brekker meg pga lukten
* Røyklukt, særlig når lukten har satt seg i håret og på klærne mine, og at jeg f eks etter et familiebesøk/samling/treff hvor det er mange som røyker, må hive klærne rett til vask og hoppe i dusjen pga lukten.
* Folk som spytter på gaten
* Folk som ikke vasker hendene etter å ha vært på do (egentlig ikke så rart)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønne druer! Får frysninger når jeg skal spise de..Det samme med grønne epler, appelsiner, ja alt som er surt.  Ellers klarer jeg ikke å se operasjoner på tv.  For ikke å glemme orm og slanger.🤢

Anonymkode: ed3d2...ae0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes generelt at hunder er ekle. Søte å se på, men lukter vondt, og at eierne lar dem slikke seg i ansiktet er helt umulig å skjønne, med tanke på hvor den tunga har vært…

Anonymkode: fedc2...c27

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Synes generelt at hunder er ekle. Søte å se på, men lukter vondt, og at eierne lar dem slikke seg i ansiktet er helt umulig å skjønne, med tanke på hvor den tunga har vært… Anonymkode: fedc2...c27

Tja...om en tenker på hvor ganske mange menneskers tunger (og hender) har vært, så stiller det ganske likt syns jeg. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...