AnonymBruker Skrevet 28. august #81 Del Skrevet 28. august Sluken i dusjen. Trenger ikke engang å åpne den, bare forsøket på å ta på lokket gjør at jeg bokstavelig talt holder på å spy. Anonymkode: 505f1...783 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 28. august #82 Del Skrevet 28. august Når reklamer eller videoer har overdrevet lyden av ting. Sånt som noen synes er ASMR, når isbiter faller i glass, hakke ting stille, pakke ting opp, rasling. Jeg blir KVALM av de lydene!!! 🤢 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #83 Del Skrevet 28. august Langt skjegg virker så uhygenisk og ekkelt for meg, spesielt på menn som virker noe ustelt. Anonymkode: 3c267...5ab 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #84 Del Skrevet 28. august Å ha klissete eller oljete hender....noe jeg tror er arvelig. Sønnen min var også slik fra veldig ung alder. Ustelte føtter. Jobbet med eldre i noen år, og noen føtter var helt forferdelig og den lyden da man fro buksa over føttene..grøss. Fet hud i ansiktet på meg selv, og klissete kremer på kroppen heller takler jeg ikke. Takler heller ikke å svette, jeg sliter skikkelig med å trene pga av dette. Er spes ubehagelig å være våt i hodebunnen, det klør også. Anonymkode: bbe65...900 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 28. august #85 Del Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (På 26.8.2024 den 15.36): Hvisking. Sånn typisk ASMR. Jeg får motsatt effekt, et sterkt ubehag, som om hjernen "klør" og må bort bort bort! Anonymkode: 93c5e...0d6 Samme her....fatter ikke fascinasjonen, men det gjeller alt ASMR knitring og skraping med negler. og overspising. At folk kan tjene seg rike med å filme seg seg elv ete. Ufattelig. Hvorfor liker noen å se på at et mennesket eter 5 kilo mat?l 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #86 Del Skrevet 28. august Fiskelukt! Skulle virkelig ønske jeg kunne spise fisk siden det er så sunt, men så lenge jeg kan huske så har lukten av fisk gjort meg uvel. Anonymkode: 9ec47...116 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #87 Del Skrevet 28. august Tørre/ru fingertupper mot mikrofiber, og tørre/ru føtter mot sengetøy og sokker. Fukt/vannsøl på kroppen eller klærne. Kvier meg for å dusje fordi jeg misliker så sterkt de minuttene fra jeg går ut av dusjen til jeg er tørr og påkledd. Samme med oppvask: kvier meg skikkelig, for det er jo uunngåelig å bli fuktig på hendene eller søle litt vann på klærne. Å vaske hendene er ikke noe problem, for det går så fort også tørker man godt med én gang. Jeg elsker også å bade i sjøen, men det er en innvendig drakamp hver gang, ettersom jeg hater den stunden fra jeg går opp til jeg har fått tørket meg ordentlig 😆 Anonymkode: b8d48...7ed 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #88 Del Skrevet 28. august Også selvfølgelig: ujevne hullmønstre. Spyr nesten av de bildene her for eksempel (var i tvil om jeg skulle orke å Google det 😆). Da jeg jobbet i butikk kom det en gang en kunde som hadde en skade eller sykdom i ansiktet som gjorde at han hadd enorme hull/porer i et sånt mønster som på det første bilde. Trodde jeg skulle svime av 😳 Anonymkode: b8d48...7ed 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #89 Del Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Også selvfølgelig: ujevne hullmønstre. Spyr nesten av de bildene her for eksempel (var i tvil om jeg skulle orke å Google det 😆). Da jeg jobbet i butikk kom det en gang en kunde som hadde en skade eller sykdom i ansiktet som gjorde at han hadd enorme hull/porer i et sånt mønster som på det første bilde. Trodde jeg skulle svime av 😳 Anonymkode: b8d48...7ed Jeg har også trypofobi, sønnen min også. Anonymkode: ba6e9...cc0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #90 Del Skrevet 28. august Banan, jeg klarer ikke å spise banan, klarer heller ikke se andre spise banan, brekker meg hvis jeg ser et bananskall på bakken, eller "gamle" bananer i butikken. Det med navlen har jeg også. Slo en gang etter en sykepleier som nærmet seg navlen min. Ren refleks. Klarer ikke å drikke siste slurken med melk fra et glass, klarer heller ikke det siste fra en melkekartong. Vil helst åpne en ny melkekartong hver gang. Anonymkode: ba6e9...cc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #91 Del Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Også selvfølgelig: ujevne hullmønstre. Spyr nesten av de bildene her for eksempel (var i tvil om jeg skulle orke å Google det 😆). Da jeg jobbet i butikk kom det en gang en kunde som hadde en skade eller sykdom i ansiktet som gjorde at han hadd enorme hull/porer i et sånt mønster som på det første bilde. Trodde jeg skulle svime av 😳 Anonymkode: b8d48...7ed Å herregud dette er min fobi. Blir helt dårlig, uvel og satt ut. Jeg har fått denne fobien i voksen alder. Og jeg lurer på hvorfor🥺 Anonymkode: 4f792...036 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 28. august #92 Del Skrevet 28. august Husdyr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #93 Del Skrevet 28. august Banan, spesielt når de har blitt helt brune. Lukten, trådene, konsistensen og ikke minst smaken! Alt med banan er bare dritekkelt. Å gå med åpne sko uten sokker (bryr meg ikke om andre gjør det). Helmelk, drikkeyoghurt, biola, kulturmelk og rømme. Jeg misliker lukten, konsistensen og utseende. Kan fint bruke det i matlaging, men drikker/spiser det ikke rent. For mange år siden så jeg dette klippet på Animal Planet. Siden har jeg hatt en fobi mot malle (catfish), en fisk jeg aldri har sett i levende liv. Men tanken på den og bilder av den får meg til å grøsse 😂 Den ser så ekkel ut! Jeg er også lite fan av sjøstjerner og kråkeboller. Veldig usikker på hva det kommer av. Anonymkode: 0da8d...68c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #94 Del Skrevet 28. august Lukten av gamle aviser Ketsjuprester på fat fra middagen i går. Stinker hele kjøkkenet. Torgboder som selger disse lange lakris-stengene i farger, ligger åpent midt på gata. Kunne ikke falle meg inn å spise. Sand og tavlekritt på hendene.. Mislikt det helt siden barnehage og skole! Anonymkode: bb783...d68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #95 Del Skrevet 30. august Føler meg helt grusom som reagerer på dette, men.. Amputerte folk/medfødte manglende lemmer. Spesielt hender, hatt det hele livet, måtte slutte å se på Newton på grunn av programlederen som var da. Blir helt uvel, selv om noen kun mangler ytterste leddet på en finger. Kvinner uten midje, altså slanke kvinner som er bygd som tømmerstokker. Tannkjøttsmil 😬 Kviser, selv bare ordet er ekkelt. Mye lukter, men typisk rå/våt kjellerlukt/innsiden av trebåter takler jeg ikke. Ellers vanlige ting som leverpostei/lungemos/blodpudding/sterk parfymelukt osvosv. Anonymkode: 336f5...7ec 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #96 Del Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (På 28.8.2024 den 17.54): Menn med små damehender og -føtter, jeg får frysninger! 🥶 Anonymkode: 1906b...c9f Ja!! Var en gang på date med en mann med så korte fingre at det var helt umulig å se på noe annet. Prøvde å titte på beina, men skoene kan maks ha vært str 40. Skammer meg litt over at jeg var så opptatt av utseendet, men det gikk altså bare ikke. Anonymkode: 88811...88b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #97 Del Skrevet 30. august Ingenting gjør meg sintere enn smattelyder! Orker ikke høre på lydbok eller podcast. Blir også skikkelig uvel av AI bilder hvor ting ser tilsynelatende ok ut men går du nærmere inn på bildet, er det ting som er "off". Blir også uvel av folk som er gale og som går rundt og skriker på tbanen eller som er psykisk ustabile på noe vis. Orker ikke filmer/serier med den slags🫣 Anonymkode: d18cb...e13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august #98 Del Skrevet 31. august Navle, kviser, føflekker (men ikke fregner), snerk, ketchup, frityr, flass, akrylnegler, fett, valker, cellulitter, spytt og slim og snørr, å bli våt på huden og i håret og har trypofobi og edderkoppfobi Anonymkode: aa8f3...785 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august #99 Del Skrevet 31. august Surklelyd i halsen på gamle mennesker. Brekker meg av lyden. Siste skinka i en skinkepakke, siste melken i kartongen, for mye ketchup eller dressing på en gang. Yoghurt-lukt (særlig den greske). Anonymkode: 65781...143 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 31. august #100 Del Skrevet 31. august On 8/28/2024 at 6:09 PM, AnonymBruker said: 🤣 For meg er det sylteagurk. Grøsser av synet. Eller å sope tørre brødsmuler med håndflaten fra benken. 😱 Anonymkode: 22614...37b Jeg har en familie med sylteagurkfobikere. Selv liker jeg dem. McDonaldsbesøk består i meg gnaskende på 5-6 sylteagurker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå