Coachshinny Skrevet 26. august 2024 #141 Del Skrevet 26. august 2024 Andro skrev (2 timer siden): Det finnes ikke ei eneste side på sosiale medier uten en eller annen surkuk som er der for å fortelle kvinner - hva de ikke kan tenne på - hva de bør tenne på - hvem de burde gitt en sjanse - hvem de egentlig tenner på osv. Totalt uinteressante kommandoer, opplysninger, "råd" og faktafordreininger. Hvert eneste menneske vet hva og hvem de tiltrekkes av, og det er ingenting å gjøre med det. Vi er som vi er. Enten er man den rette, eller så bare glemmer man det. Det er ikke en forhandlingssituasjon. Du kan ikke sitte på kvinneguiden og andre steder og oppdra voksne kvinner fordi du har komplekser for høyden din. Fet der er et av de sanneste påstandene som er mer enn en påstand, men rene kjære fakta. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #142 Del Skrevet 26. august 2024 Hvorfor så mye usikkerhet rundt alt mulig. Jeg er 90 kilo og mange liker ikke det, men jeg går ikke rundt og bare alle vil ha tynne feks. Mannen min er 1.70 kunne ikke brydd meg mindre om høyden hans. Det finnes damer som ikke bryr seg, så blir man avist da av en del, men alle blir avist av noen i løpet av livet og noen mye mere en andre. Vær stolt av den du er og høyden i tilegg, så kommer den rette damen til deg Anonymkode: b2e1f...6a4 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 26. august 2024 #143 Del Skrevet 26. august 2024 knooters skrev (2 timer siden): Jeg skjønner heller ikke hvorfor dette engang er et diskusjonstema. Det er ikke sånn at å sutre over (potensielle) høydepreferanser hos kvinner får noen som helst kvinne til å tenke "søren, han klageren har jo et poeng - la meg korrigere mine preferanser og begynne å date lave menn"? Hva i huleste er egentlig formålet med å jabbe om dette igjen og igjen og igjen og igjen? Det virker mest som en øvelse i misogyni, hvor det handler om å kritisere kvinner for å ikke velge "riktige krav" og late som at de er irrasjonelle og trengs å reddes av O Rasjonelle Menn. Selv om alle kvinner skulle hatt et uangripelig krav om at en mann MÅ være minst 190cm høy, er det INGENTING en eller annen synser kan gjøre med det. Konklusjonen er uansett den samme: "deal with it". Du har fått din høyde, og må spille poker med kortene du har på hånda - og ikke de du skulle ønske du hadde. Dynamikken er jo bare slik at så lenge menn er mer desperate enn kvinner, er det kvinnene som i hovedsak har makten. Dette er jo egentlig en diskusjon helt uten mening. Alle vi har ulike preferanser og høyde er en liten del av det. Men rett som du sier, hvis det var et krav på 190, ja da er det lite enn kan gjøre. Enn kan ikke av medlidenhet endre preferansene fordi en syns synd på noen som skulle falle utenfor preferansen. 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gammelsmurfen Skrevet 26. august 2024 #144 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Etter undersøkelser viser dette hvor urealistiske høyde krav det er og at det er det desidert viktigste enkeltpunktet for damer. Dette viser hvor mye mer utsende fokus damer har. Anonymkode: 08201...131 Shorty, is that you? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #145 Del Skrevet 26. august 2024 Jeg er 175 og mannen min er 192. Jeg foretrekker at mannen er 185-195, men det er ikke avgjørende. Andre ting som er viktigere☺️ menn har preferanser de også. Anonymkode: 70520...44b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 26. august 2024 #146 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor skal man ha lov til å være sinna? Frustrert ok, det er de fleste av oss i jakten på kjærligheten, fordi dette som regel er vanskelig å finne. Vanskelig å finne sexpartner også, iallefall en god en. Helt vanlig å oppleve vonde ting i livet. Selv de flotteste kvinner gjør det. Det er en del av livet å oppleve avslag, knust hjerte, ubehag, å ikke få det man ønsker, med mer. Hva er dette å bli sinna for????? Livet er slik for de aller aller fleste, også dem som er heldige med diverse, eller er kvinner. Å bli sinna og bitter går kun utover deg selv, og nei, det er ikke slik at hele det motsatte kjønnet skal fikse noe for deg eller forstå deg. DU må takle livet ditt og gjøre det beste ut av deg, dine ressurser (eller mangel på slike) og stå på. Ingen mennesker og ingen kvinner vil ha en partner som er sur, bitter på og skylder på det motsatte kjønn. Hvorfor skulle noen ønske en partner som ser ned på ditt kjønn og er forbanna på ditt kjønn? Ingen ingen vil ha det! Tyr man til slikt har man selv meldt seg ut, helt unødvendig, for det finnes millioner av potensielle partnere selv om man har opplevd å bomme og ikke få noen. Hvilket er HELT VANLIG, UANSETT hvordan man ser ut. Jeg ble voldtatt som 18 åring. Er det da rimelig at jeg er sinna på alle menn? Er alle menn slik fordi noen er slik? Er alle kvinner elendige og urimelige bare fordi noen kvinner du hadde lyst på ikke ville ha deg? Ok, la oss si at 45% kvinner, eller 70% kvinner, sier at du ikke treffer deres preferanser. Hva så?????? Det realistiske for alle, selv for attraktive kvinner, er at man må lete vel og lenge for å finne sitt menneske. Partner er ikke noe man enkelt og greit kan bestille når man ønsker en. Det realistiske er at hver og en av oss kanskje klaffer med under 1% av det motsatte kjønn, og at det holder. Det er jo kun ett menneske man virkelig trenger. De menn som furter slik, hvor mange kvinner tenker de at de trenger? Anonymkode: 45613...bff Et flott resymé av det dette faktisk handler om. Takk💟 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 26. august 2024 #147 Del Skrevet 26. august 2024 Poenget er jo at man ikke burde velge en som tar til takke med deg, men som har dine egenskaper som sine preferanser. Ingen faller i smak hos alle, men man blir ikke lykkelig sammen med noen som godtar deg fordi du er tilgjengelig da de egentlig vil ha noe helt annet. Ha litt selvrespekt og velg en person som velger deg. 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 26. august 2024 #148 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har en mannlig venn som driver sånn. Han er ganske snill, men setter en del krav til kvinner. Selv har han barn med flere enn en kvinne. Og det er jo greit nok. Livet skjer. Han har mange ekser og en del flørter. Men en kvinne som har hatt one night stand eller en sommerflørt i sydelige strøk vil han ikke ha. Måten han snakker om dem på er så nedlatende. Som om det skulle være en trussel og ikke bli valgt av han. Kvinner skal heller ikke være eldre enn mannen. Alle andre menn er jegere som er uten etter den pene dama, men sånn er ikke han. Kan selv skryte av andre kvinner, men liker ikke helt når de rundt han ser på eller skryter av andre menn. Og den at de titter på onlyfans kvinner. De betaler og gir disse oppmerksomhet, men de ville aldri hatt med en slik kvinne hjem til mamma. I følge han burde vel alle kvinner hatt en krystallkule så de kunne sett når de møtte den rette. På den måten kan dama leve "riktig " og holde seg ren til hun møter han. Selv skal han såklart få rast av seg. Han skulle ikke spart seg for alt i verden. Anonymkode: d51b6...c5c Her er det mye sannhet som nok treffer ganske på kornet og som nok er med på å drive debatten, irritasjonen og opplevelse rundt menn og kvinners opplevelser og ikke minst de dårlige og vonde opplevelsene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 26. august 2024 #149 Del Skrevet 26. august 2024 Helene1982 skrev (1 time siden): Jeg tror alle menn og kvinner har preferanser, og som tenåringer siklet vi etter boyband og puppedamer. De fleste blir heldigvis voksne, og har fortsatt preferanser på utseende, som fint smil, slank eller høy/lav, men for de fleste betyr summen av alt det andre mer. Og jeg mener ikke at det er å ta til takke. Jeg mener at det handler om at man lever i virkeligheten og preferansene endrer seg når man begynner å tenke langsiktig. Her er det mye sannhet og noe de fleste vil kjenne seg igjen i. SLT handler om preferanser, kjemi og hvordan alt det øvrige mdd personen spiller inn. Ingen har blitt meg bekjent, forelsket i høyde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #150 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Du ser dette er for USA med en gjennomsnitts høyde på 175 cm og når en mann var 174 cm så var han uaktuell allerede for 49% av damene. Det viste også at høyden på damene var helt urelatert til sine høyde krav. Damer ønsket mest menn som var 25 cm høyere enn seg selv. Anonymkode: 08201...131 25 cm høyere enn seg selv ja. Godt min er over ti under 😂😂 Anonymkode: 3ab3c...8a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #151 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Etter undersøkelser viser dette hvor urealistiske høyde krav det er og at det er det desidert viktigste enkeltpunktet for damer. Dette viser hvor mye mer utsende fokus damer har. Anonymkode: 08201...131 Enig med deg. Veldig interessant video! Jeg (dame) er 1.77 og samboeren min (mann) er 1.65. Vi har det kjempefint sammen og jeg kunne aldri la en høydeforskjell stoppe meg fra å møte fantastiske mennesker. Eller å bli forelsket i en mann. Livet er for kort til å ha sånne krav 🥰 Anonymkode: 71dc5...048 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 26. august 2024 #152 Del Skrevet 26. august 2024 Coachshinny skrev (3 minutter siden): Her er det mye sannhet og noe de fleste vil kjenne seg igjen i. SLT handler om preferanser, kjemi og hvordan alt det øvrige mdd personen spiller inn. Ingen har blitt meg bekjent, forelsket i høyde. Jeg tror mange kvinner foretrekker en mann som er høyere enn dem selv, og mange menn foretrekker en kvinne som er lavere, men det er ikke alle, og de fleste vil ikke bry seg om noen cm her og der, om man treffer noen man liker. Jeg tror ingen er tjent med å benekte noen å ha sine preferanser. 4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #153 Del Skrevet 26. august 2024 Ja ja, det er «krav» også er det krav. Noen personer kan se høyere ut enn de er. De som har en kravliste med 35 punkter vil nok forbli single selv om de kanskje er på jakt etter partner. Jeg tror ikke de fleste med slike lister er det. Det gjelder begge kjønn. Krav til høyde og vekt er jo litt overfladiske. Jeg tenker det er overfladiske mennesker som stiller slike krav. Krake søker make? De finner nok en høy «chad» som dumpet dem ved første celluloitt? Da er det det andre kjønn sin feil! Alltid! Velger man overfladisk, ja så får man det. Kan vøre gutta startet dette tullet og nå gå smake egen medisin, men fremskritt hadde vært at guttene og jentene slapp dette, ikke at guttene nå får det like jævlig. Vi har ikke jenter, men prøver å lære barna hva de bør se etter i en livspartner. Finn en som er snill og behandler deg godt, er arbeidsom og har de samme målene i livet? Ikke gift deg med de fineste puppene. Preferanser er jo noe annet enn krav?Ikke voldelig, ikke seksuell overgriper. De tingene er viktige absolutte krav? Jobb, ordnet økonomi? Kanskje? Jeg trodde lenge blondiner var greia, de tre siste, inklusive hun det ble, var brunetter. Når alt kommer til alt bør man kanskje gå ut litt bredere for å finne en livspartner? Sutrete gutter må likevel ta seg sammen. Å skylde på høyden er en livsløgn, det gjelder bare på Tinder. Vis hvem du er, så vil det ha mer vekt enn høyde. Anonymkode: f2ce3...5b8 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #154 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Som jeg skrev til ts, om du ikke vil tro på slike grafer får du begynne med å åpne øynene. Alle mulige typer menn har helt faktisk både dane og familie. Så hvem damer helt faktisk velger et svært så variert. Få hodet ut av egen ræv og jobb med innstilling og personlighet, og å være en god potensiell partner, så ordner nok dette seg betydelig bedre enn om man sitter og furter og skylder på. Selv menn som er vansiret og har handicap får gjerne dame og familie, men selvfølgelig kun om de er egnet som partner totalt sett. Furtegutter og incels er ikke egnet som partner. Folk liker generelt ikke mennesker som et negative, som skylder på alt og alle andre enn seg selv og som furter. Er du furtete og negativ til kvinner fungerer dette like effektivt på å få kvinner til å styre unna som å annonsere at du har herpes, kjønnsvorter og syfilis samtidig. Eller like effektivt som å si at du tenner på barn. Holdningene er da uspiselig for kvinner, og det er også fullstendig logisk. Menn som forakter kvinner er farlig for kvinner. Vi søker menn som elsker oss. Anonymkode: 45613...bff Wow! Du drar dette helt til "forakt for damer", furting og incels. Til og med "farlig for kvinner".... TS har poster er innlegg som viser klart at høye menn har et klart forsprang i speed-dating. Derfor sier jeg at en mann (åpenbart) ikke må være høy, men at lave har et handikap. Var det for provoserende? Anonymkode: 42719...3bf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #155 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Wow! Du drar dette helt til "forakt for damer", furting og incels. Til og med "farlig for kvinner".... TS har poster er innlegg som viser klart at høye menn har et klart forsprang i speed-dating. Derfor sier jeg at en mann (åpenbart) ikke må være høy, men at lave har et handikap. Var det for provoserende? Anonymkode: 42719...3bf Alvorlig talt, mange har faktiske handicap og får seg likevel partner. Livet er ikke absolutt rettferdig på alle mulige måter nei, men ser du deg rundt i den virkelige verden er det enormt mange lave menn som har dame. Har du en god personlighet, og møter verden med gode holdninger, så vil du etterhvert treffe den rette mest sannsynlig. Hvilket er hva hver og en av oss må jobbe litt for uansett. Det er enormt mange faktorer som teller både positivt og negativt, og å kalle det et handicap at du er uaktuell for mange kvinner på grunn av høyde er idiotisk. Du er uaktuell for de aller fleste av det motsatte kjønn uansett hvordan du ser ut. De fleste mennesker passer ikke sammen, og det hver og en av oss uansett må er å finne den/de vi faktisk passer sammen med. Mange høye menn som har andre ting som står i veien for dem. Sjenanse for eksempel. Det er ofte et større hinder for begge kjønn enn høyde. Anonymkode: 45613...bff 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #156 Del Skrevet 27. august 2024 Blått skrev (8 timer siden): Og det er en annen ting som jeg er så drittlei av, så forbanna drittlei av. Når det gjelder kvinner så er det alltid alle kvinner og det er alltid sånn menn vinkler det inn, men når en kvinne skal snakke om noe galt en mann gjør da kommer faen pekefingeren med en gang med «alle menn er ikke sånn». Tuller du? Du kommenterer her at du skal kunne generalisere som du vil, og at menn selvsagt må forstå at det ikke gjelder alle menn. Samtidig er du drittlei av at menn gjør det samme? Ser du ikke selv hvor tåpelig dette er? Om du skal snakke slik, så legitimerer du samtidig at menn snakker slik. Du må bestemme deg. Enten synes du generalisering er helt ok, eller så er du drittlei alle som generaliserer. Menn som gjør det samme som du får også høre det, også av meg Anonymkode: 7ca37...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #157 Del Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men HI sier du ingenting om. Bare at jeg , en av mange kvinner nevner hva vi har opplevd med en del menn. Det er typisk ganske mange menn å forsvare seg når kvinner snakker om sine opplevelser med en del menn. Trenger ikke å snu det over på meg. Anonymkode: d51b6...c5c Da ble jeg trøtt her. Du er likedan disse mennene som blir kalt incels med det ene og det andre. Jeg har stadig et håp om at menn og kvinner som dette skal klare å se noe som er så lett å se for andre. Men nei. HIs innlegg er en påstand bygget på en undersøkelse. Her kan du bevise han feil, men nei, er ikke det du har lyst til er det? Uansett hvor tåpelig det er å diskutere andres preferanser i utgangspunktet. Kvinner som har høydekrav, har høydekrav. Uansett hvor bitter TS er. Kvinner og menn som har et overfladisk verdisyn, har all rett til å ha dette. Problemet oppstår når de som har krav klager over at «ingen» innfrir disse kravene. Om ingen innfrir kravene man måtte ha, da er det helt på sin plass å ta en titt på disse i stedet for å forvente at alle andre må ta seg sammen. Å klage på at damer har overfladiske høydekrav, er heller ikke i samme liga som at alle kvinner eller alle menn er mobbere, farlige, utro eller hva enn det måtte være. Anonymkode: 7ca37...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 27. august 2024 #158 Del Skrevet 27. august 2024 Helene1982 skrev (6 timer siden): Jeg tror mange kvinner foretrekker en mann som er høyere enn dem selv, og mange menn foretrekker en kvinne som er lavere, men det er ikke alle, og de fleste vil ikke bry seg om noen cm her og der, om man treffer noen man liker. Jeg tror ingen er tjent med å benekte noen å ha sine preferanser. Det er jo bare sånn det er. Naturen er sånn og det er ikke noe vi kan gjøre med, uansett lissom. Og du har helt rett, hvem bryr seg om noen cm, hvis det øvrige stemmer. Preferanser kan ikke endres uansett hva og i hvertfall ikke prøve å benekte de eller bortforklare de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 27. august 2024 #159 Del Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja ja, det er «krav» også er det krav. Noen personer kan se høyere ut enn de er. De som har en kravliste med 35 punkter vil nok forbli single selv om de kanskje er på jakt etter partner. Jeg tror ikke de fleste med slike lister er det. Det gjelder begge kjønn. Krav til høyde og vekt er jo litt overfladiske. Jeg tenker det er overfladiske mennesker som stiller slike krav. Krake søker make? De finner nok en høy «chad» som dumpet dem ved første celluloitt? Da er det det andre kjønn sin feil! Alltid! Velger man overfladisk, ja så får man det. Kan vøre gutta startet dette tullet og nå gå smake egen medisin, men fremskritt hadde vært at guttene og jentene slapp dette, ikke at guttene nå får det like jævlig. Vi har ikke jenter, men prøver å lære barna hva de bør se etter i en livspartner. Finn en som er snill og behandler deg godt, er arbeidsom og har de samme målene i livet? Ikke gift deg med de fineste puppene. Preferanser er jo noe annet enn krav?Ikke voldelig, ikke seksuell overgriper. De tingene er viktige absolutte krav? Jobb, ordnet økonomi? Kanskje? Jeg trodde lenge blondiner var greia, de tre siste, inklusive hun det ble, var brunetter. Når alt kommer til alt bør man kanskje gå ut litt bredere for å finne en livspartner? Sutrete gutter må likevel ta seg sammen. Å skylde på høyden er en livsløgn, det gjelder bare på Tinder. Vis hvem du er, så vil det ha mer vekt enn høyde. Anonymkode: f2ce3...5b8 Her er det mye livsvisdom🫶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 27. august 2024 #160 Del Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Enig med deg. Veldig interessant video! Jeg (dame) er 1.77 og samboeren min (mann) er 1.65. Vi har det kjempefint sammen og jeg kunne aldri la en høydeforskjell stoppe meg fra å møte fantastiske mennesker. Eller å bli forelsket i en mann. Livet er for kort til å ha sånne krav 🥰 Anonymkode: 71dc5...048 Så fint å høre. Mye spiller på menneskers evne til å elske og å bli elsket, mer enn høyde. Så ja, det er individuelle forskjeller, bare ta turen ut på byen, så alt er mer enn svart/hvitt.🌷💟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå