AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #121 Del Skrevet 26. august 2024 Coachshinny skrev (1 time siden): Det er så masse innebygd aggresjon og sinne, samt mistro. Men alle er jo ikke sånn, men klart de som er sånn, de fortjener å høre det og å få på pukkelen. Trodde vi var på vei mot gjensidig forståelse og respekt for hverandre. Ja det er både kvinnehat og kvinnehatere, det er duster av menn som legger føringen for alle. Og så er det endel kvinner og som har et opparbeidet sinne, som tar mange over samme kam. Har stor forståelse over for de kvinner som har opplevd hat rettet mot seg, overgrep og misbruk og for de som har opplevd hersjing og sjikane rettet mot seg. Dette er nok med å skape den aggresjonen vi ser. Nesten større aggresjon å spore hos kvinner enn hos menn, men klart det har sin årsak. Støtter deg i mye, men husk, - Alle menn er ikke sånn. Dette er da selvsagt selv om du tolket dithen at jeg dro alle menn over en kam. Vi er da klar over at alle menn ikke er sånn. AnonymBruker skrev (1 time siden): Man drukner sine egne poeng ved å avslutte med "ikke alle menn er sånn". Det vet vi, og vi sier ikke at alle menn ER sånn. Men vi må få lov å snakke om de mennene som faktisk er sånn uten at andre skal komme med en pekefinger i trynet på oss. Vi snakker selvsagt ikke om de som ikke er sånn, og det bør være helt unødvendig å påpeke det, fordi det er sunn fornuft. Mange kvinner har hatt høyst uheldige opplevelser med menn, ikke bare en eller to - men mange flere. Det må de jo få lov å snakke om, og de må få lov å være sint. Anonymkode: 068a8...e06 Dette ☝️☝️☝️ AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette virket kjent. Som om du beskriver hvordan det kan føles å være en mann. Vi opplever akkurat det samme gjennom livet. Men, akkurat som du oppsummerer det, så er det de ytterst få, men ubehagelige møtene med det motsatte kjønn som setter spor. Jeg våger å påstå at tilnærmet 100 prosent av alle dine møter med menn gjennom livet har vært helt nøytrale eller kanskje også positive. I min ungdom ble jeg veldig klar over dette da jeg jobbet i butikk. Jeg kunne gå gjennom en hel arbeidsdag og ha en god dag på jobb. Plutselig, helt på tampen kom det et vemmelig menneske innom som ødela hele dagen. Basert på dette mennesket skulle jeg komme frem til den konklusjonen at alle kundene i butikken er noe dritt. Nei, slik er det jo ikke. Menn som hater kvinner, og kvinner som hater menn, dere fokuserer på helt fullstendig gale ting. Da er det mye gøyere å lese om hun høye damen som blir forbanna fordi den lave dvergvenninen hennes stikker av med de høye mennene. Og ikke minst hun lave som kan få enhver høy mann om hun vil, bare å gå ut og hente. Fordi høye menn ikke har noen form for autonomi Anonymkode: 7ca37...1c6 Igjen, jeg vet alle menn ikke er sånn. Jeg snakker om dem jeg har møtt og har på fb som snakker sånn. Jeg pleier alltid ellers å nevne at jeg mener en del menn og ikke alle. Men selv da blir det tolket som alle. Jeg ser også ute i den virkelige verden at alle uansett utseende ofte har en partner. Så vi vet jo at alle menn og kvinner ikke setter disse kravene. Men DE som stiller krav burde ta en titt på seg selv. Og ha, det gjelder begge veier. Jeg er denne dvergevenninna som du kaller oss. Jeg se knapt 160 og setter ikke høydekrav på menn. De fleste venninnene mine gjør faktisk ikke det. Men jeg har mannlige venner som syns kvinner på deres alder er gamle kjerringer og forventer at mye yngre skal ta dem. De kvinnene de ikke vil ha ser ikke verst ut i det hele tatt. Tar vare på seg selv og pynter seg. Ellers kritiserer de kvinner som de ikke syns noe om heller. Jeg skal gjenta meg selv igjen, ja, jeg vet ikke alle menn er sånn. Men kvinner blir selv dratt under en kam i denne tråden da. Anonymkode: d51b6...c5c 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 26. august 2024 #122 Del Skrevet 26. august 2024 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker said: Dette er da selvsagt selv om du tolket dithen at jeg dro alle menn over en kam. Vi er da klar over at alle menn ikke er sånn. Dette ☝️☝️☝️ Igjen, jeg vet alle menn ikke er sånn. Jeg snakker om dem jeg har møtt og har på fb som snakker sånn. Jeg pleier alltid ellers å nevne at jeg mener en del menn og ikke alle. Men selv da blir det tolket som alle. Jeg ser også ute i den virkelige verden at alle uansett utseende ofte har en partner. Så vi vet jo at alle menn og kvinner ikke setter disse kravene. Men DE som stiller krav burde ta en titt på seg selv. Og ha, det gjelder begge veier. Jeg er denne dvergevenninna som du kaller oss. Jeg se knapt 160 og setter ikke høydekrav på menn. De fleste venninnene mine gjør faktisk ikke det. Men jeg har mannlige venner som syns kvinner på deres alder er gamle kjerringer og forventer at mye yngre skal ta dem. De kvinnene de ikke vil ha ser ikke verst ut i det hele tatt. Tar vare på seg selv og pynter seg. Ellers kritiserer de kvinner som de ikke syns noe om heller. Jeg skal gjenta meg selv igjen, ja, jeg vet ikke alle menn er sånn. Men kvinner blir selv dratt under en kam i denne tråden da. Anonymkode: d51b6...c5c Og det er en annen ting som jeg er så drittlei av, så forbanna drittlei av. Når det gjelder kvinner så er det alltid alle kvinner og det er alltid sånn menn vinkler det inn, men når en kvinne skal snakke om noe galt en mann gjør da kommer faen pekefingeren med en gang med «alle menn er ikke sånn». Endret 26. august 2024 av Blått 1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #123 Del Skrevet 26. august 2024 Blått skrev (7 minutter siden): Og det er en annen ting som jeg er så drittlei av, så forbanna drittlei av. Når det gjelder kvinner så er det alltid alle kvinner og det er alltid sånn menn vinkler det inn, men når en kvinne skal snakke om noe galt en mann gjør da kommer faen pekefingeren med en gang med «alle menn er ikke sånn». Yes, nettopp. De har så enormt behov for å forsvare seg hele tiden. Kan de ikke heller si at de syns det er tragisk med sånne menn selv da. Vi vet jo at alle ikke er sånn. En annen ting jeg hater av hele mitt hjerte, er kvinner som er med på å hetse alle andre kvinner. Som de selv prøver å late som de er drømmedama og bedre enn alle endre damer.Verste sort kvinner. Anonymkode: d51b6...c5c 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #124 Del Skrevet 26. august 2024 Blått skrev (15 minutter siden): Og det er en annen ting som jeg er så drittlei av, så forbanna drittlei av. Når det gjelder kvinner så er det alltid alle kvinner og det er alltid sånn menn vinkler det inn, men når en kvinne skal snakke om noe galt en mann gjør da kommer faen pekefingeren med en gang med «alle menn er ikke sånn». Nå reflekterer ikke KG virkeligheten. Men ja, dette er en feil begge kjønn gjør, å gå rett i forsvar. Men når kvinner sier menn er sånn og sånn, så er det fort gjort å tolke det som om det er angrep på menn generelt, ikke bare til noen få menn. Da kan jeg forstå at noen føler behov for å si ikke alle er sånn Samme andre veien, om menn klager på hvordan mange kvinner er, så blir det fort sett på som om de snakker om alle kvinner, og skjønner om kvinner reagerer på det. Men alt skal være en kjønnskamp tydeligvis. Anonymkode: 32423...39c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #125 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette har ikke med noe annet enn å innse realitetene. Uansett hva du sier så er dette tallene. Så kan man ta valg ut ifra det. Nå er ikke jeg under gjennomsnitts høyde, men fikk litt sjokk av å se at 45% av damer ikke godtar menn som ikke er over gjennomsnittshøyden. Anonymkode: 08201...131 Og så da? Dette et en undersøkelse, og om den så er absolutt korrekt er det likevel milloner på milloner av kvinner som ikke har slike krav i de 65% som ikke svarer det. Om så kun 1% av kvinner liker den typen en mann er er det ENORMT mange kvinner, og hver mann trenger langt fra så mange. Anonymkode: 45613...bff 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 26. august 2024 #126 Del Skrevet 26. august 2024 Det finnes ikke ei eneste side på sosiale medier uten en eller annen surkuk som er der for å fortelle kvinner - hva de ikke kan tenne på - hva de bør tenne på - hvem de burde gitt en sjanse - hvem de egentlig tenner på osv. Totalt uinteressante kommandoer, opplysninger, "råd" og faktafordreininger. Hvert eneste menneske vet hva og hvem de tiltrekkes av, og det er ingenting å gjøre med det. Vi er som vi er. Enten er man den rette, eller så bare glemmer man det. Det er ikke en forhandlingssituasjon. Du kan ikke sitte på kvinneguiden og andre steder og oppdra voksne kvinner fordi du har komplekser for høyden din. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 26. august 2024 #127 Del Skrevet 26. august 2024 Jeg skjønner heller ikke hvorfor dette engang er et diskusjonstema. Det er ikke sånn at å sutre over (potensielle) høydepreferanser hos kvinner får noen som helst kvinne til å tenke "søren, han klageren har jo et poeng - la meg korrigere mine preferanser og begynne å date lave menn"? Hva i huleste er egentlig formålet med å jabbe om dette igjen og igjen og igjen og igjen? Det virker mest som en øvelse i misogyni, hvor det handler om å kritisere kvinner for å ikke velge "riktige krav" og late som at de er irrasjonelle og trengs å reddes av O Rasjonelle Menn. Selv om alle kvinner skulle hatt et uangripelig krav om at en mann MÅ være minst 190cm høy, er det INGENTING en eller annen synser kan gjøre med det. Konklusjonen er uansett den samme: "deal with it". Du har fått din høyde, og må spille poker med kortene du har på hånda - og ikke de du skulle ønske du hadde. Dynamikken er jo bare slik at så lenge menn er mer desperate enn kvinner, er det kvinnene som i hovedsak har makten. 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #128 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Dette er da selvsagt selv om du tolket dithen at jeg dro alle menn over en kam. Vi er da klar over at alle menn ikke er sånn. Dette ☝️☝️☝️ Igjen, jeg vet alle menn ikke er sånn. Jeg snakker om dem jeg har møtt og har på fb som snakker sånn. Jeg pleier alltid ellers å nevne at jeg mener en del menn og ikke alle. Men selv da blir det tolket som alle. Jeg ser også ute i den virkelige verden at alle uansett utseende ofte har en partner. Så vi vet jo at alle menn og kvinner ikke setter disse kravene. Men DE som stiller krav burde ta en titt på seg selv. Og ha, det gjelder begge veier. Jeg er denne dvergevenninna som du kaller oss. Jeg se knapt 160 og setter ikke høydekrav på menn. De fleste venninnene mine gjør faktisk ikke det. Men jeg har mannlige venner som syns kvinner på deres alder er gamle kjerringer og forventer at mye yngre skal ta dem. De kvinnene de ikke vil ha ser ikke verst ut i det hele tatt. Tar vare på seg selv og pynter seg. Ellers kritiserer de kvinner som de ikke syns noe om heller. Jeg skal gjenta meg selv igjen, ja, jeg vet ikke alle menn er sånn. Men kvinner blir selv dratt under en kam i denne tråden da. Anonymkode: d51b6...c5c Ok. Først, om du skal snakke om disse opplevelsene, så snakk om opplevelsene. Det er helt unødvendig å fjerne den for så å gyve løs på alle menn, og forvente at det bare skal være greit, fordi vi burde bare forstå. Nei, det er ikke greit. Og nei «alle damer» er heller ikke greit. Hvorfor? Fordi akkurat som damer har vonde opplevelser med menn, så har menn vonde opplevelser med kvinner. Det er mange som har lov å være sinte og frustrerte. Det er stadig en kamp om å stikke hverandre dypest hvor det virkelig gjør vondt. Og alt kommer av noen enkeltopplevelse. Menn har lite lyst å anerkjenne kvinners problemer, når kvinner ikke anerkjenner demmes. Og selvsagt har ingen lyst å anerkjenne hverandre når man bruker det enkle språket som går til angrep på kjønn fremfor denne personen som faktisk forårsaket dette sinne. Og til slutt, beklager så meget, men les gjennom tråden en gang til, så forstår du hvorfor jeg tydeligvis tråkket i salaten med ordet «dvergkvinne» Anonymkode: 7ca37...1c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #129 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok. Først, om du skal snakke om disse opplevelsene, så snakk om opplevelsene. Det er helt unødvendig å fjerne den for så å gyve løs på alle menn, og forvente at det bare skal være greit, fordi vi burde bare forstå. Nei, det er ikke greit. Og nei «alle damer» er heller ikke greit. Hvorfor? Fordi akkurat som damer har vonde opplevelser med menn, så har menn vonde opplevelser med kvinner. Det er mange som har lov å være sinte og frustrerte. Det er stadig en kamp om å stikke hverandre dypest hvor det virkelig gjør vondt. Og alt kommer av noen enkeltopplevelse. Menn har lite lyst å anerkjenne kvinners problemer, når kvinner ikke anerkjenner demmes. Og selvsagt har ingen lyst å anerkjenne hverandre når man bruker det enkle språket som går til angrep på kjønn fremfor denne personen som faktisk forårsaket dette sinne. Og til slutt, beklager så meget, men les gjennom tråden en gang til, så forstår du hvorfor jeg tydeligvis tråkket i salaten med ordet «dvergkvinne» Anonymkode: 7ca37...1c6 Men HI sier du ingenting om. Bare at jeg , en av mange kvinner nevner hva vi har opplevd med en del menn. Det er typisk ganske mange menn å forsvare seg når kvinner snakker om sine opplevelser med en del menn. Trenger ikke å snu det over på meg. Anonymkode: d51b6...c5c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #130 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok. Først, om du skal snakke om disse opplevelsene, så snakk om opplevelsene. Det er helt unødvendig å fjerne den for så å gyve løs på alle menn, og forvente at det bare skal være greit, fordi vi burde bare forstå. Nei, det er ikke greit. Og nei «alle damer» er heller ikke greit. Hvorfor? Fordi akkurat som damer har vonde opplevelser med menn, så har menn vonde opplevelser med kvinner. Det er mange som har lov å være sinte og frustrerte. Det er stadig en kamp om å stikke hverandre dypest hvor det virkelig gjør vondt. Og alt kommer av noen enkeltopplevelse. Menn har lite lyst å anerkjenne kvinners problemer, når kvinner ikke anerkjenner demmes. Og selvsagt har ingen lyst å anerkjenne hverandre når man bruker det enkle språket som går til angrep på kjønn fremfor denne personen som faktisk forårsaket dette sinne. Og til slutt, beklager så meget, men les gjennom tråden en gang til, så forstår du hvorfor jeg tydeligvis tråkket i salaten med ordet «dvergkvinne» Anonymkode: 7ca37...1c6 Hvorfor skal man ha lov til å være sinna? Frustrert ok, det er de fleste av oss i jakten på kjærligheten, fordi dette som regel er vanskelig å finne. Vanskelig å finne sexpartner også, iallefall en god en. Helt vanlig å oppleve vonde ting i livet. Selv de flotteste kvinner gjør det. Det er en del av livet å oppleve avslag, knust hjerte, ubehag, å ikke få det man ønsker, med mer. Hva er dette å bli sinna for????? Livet er slik for de aller aller fleste, også dem som er heldige med diverse, eller er kvinner. Å bli sinna og bitter går kun utover deg selv, og nei, det er ikke slik at hele det motsatte kjønnet skal fikse noe for deg eller forstå deg. DU må takle livet ditt og gjøre det beste ut av deg, dine ressurser (eller mangel på slike) og stå på. Ingen mennesker og ingen kvinner vil ha en partner som er sur, bitter på og skylder på det motsatte kjønn. Hvorfor skulle noen ønske en partner som ser ned på ditt kjønn og er forbanna på ditt kjønn? Ingen ingen vil ha det! Tyr man til slikt har man selv meldt seg ut, helt unødvendig, for det finnes millioner av potensielle partnere selv om man har opplevd å bomme og ikke få noen. Hvilket er HELT VANLIG, UANSETT hvordan man ser ut. Jeg ble voldtatt som 18 åring. Er det da rimelig at jeg er sinna på alle menn? Er alle menn slik fordi noen er slik? Er alle kvinner elendige og urimelige bare fordi noen kvinner du hadde lyst på ikke ville ha deg? Ok, la oss si at 45% kvinner, eller 70% kvinner, sier at du ikke treffer deres preferanser. Hva så?????? Det realistiske for alle, selv for attraktive kvinner, er at man må lete vel og lenge for å finne sitt menneske. Partner er ikke noe man enkelt og greit kan bestille når man ønsker en. Det realistiske er at hver og en av oss kanskje klaffer med under 1% av det motsatte kjønn, og at det holder. Det er jo kun ett menneske man virkelig trenger. De menn som furter slik, hvor mange kvinner tenker de at de trenger? Anonymkode: 45613...bff 5 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #131 Del Skrevet 26. august 2024 Andro skrev (10 minutter siden): Det finnes ikke ei eneste side på sosiale medier uten en eller annen surkuk som er der for å fortelle kvinner - hva de ikke kan tenne på - hva de bør tenne på - hvem de burde gitt en sjanse - hvem de egentlig tenner på osv. Totalt uinteressante kommandoer, opplysninger, "råd" og faktafordreininger. Hvert eneste menneske vet hva og hvem de tiltrekkes av, og det er ingenting å gjøre med det. Vi er som vi er. Enten er man den rette, eller så bare glemmer man det. Det er ikke en forhandlingssituasjon. Du kan ikke sitte på kvinneguiden og andre steder og oppdra voksne kvinner fordi du har komplekser for høyden din. Har en mannlig venn som driver sånn. Han er ganske snill, men setter en del krav til kvinner. Selv har han barn med flere enn en kvinne. Og det er jo greit nok. Livet skjer. Han har mange ekser og en del flørter. Men en kvinne som har hatt one night stand eller en sommerflørt i sydelige strøk vil han ikke ha. Måten han snakker om dem på er så nedlatende. Som om det skulle være en trussel og ikke bli valgt av han. Kvinner skal heller ikke være eldre enn mannen. Alle andre menn er jegere som er uten etter den pene dama, men sånn er ikke han. Kan selv skryte av andre kvinner, men liker ikke helt når de rundt han ser på eller skryter av andre menn. Og den at de titter på onlyfans kvinner. De betaler og gir disse oppmerksomhet, men de ville aldri hatt med en slik kvinne hjem til mamma. I følge han burde vel alle kvinner hatt en krystallkule så de kunne sett når de møtte den rette. På den måten kan dama leve "riktig " og holde seg ren til hun møter han. Selv skal han såklart få rast av seg. Han skulle ikke spart seg for alt i verden. Anonymkode: d51b6...c5c 7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 26. august 2024 #132 Del Skrevet 26. august 2024 knooters skrev (22 minutter siden): Det virker mest som en øvelse i misogyni, hvor det handler om å kritisere kvinner for å ikke velge "riktige krav" og late som at de er irrasjonelle og trengs å reddes av O Rasjonelle Menn. Selv om alle kvinner skulle hatt et uangripelig krav om at en mann MÅ være minst 190cm høy, er det INGENTING en eller annen synser kan gjøre med det. Konklusjonen er uansett den samme: "deal with it". Du har fått din høyde, og må spille poker med kortene du har på hånda - og ikke de du skulle ønske du hadde.. Det ironiske er jo at de karene som driver å surver over at kvinner er folk med egne preferanser, trolig er overrepresentert i de politiske leirene som ellers heier på naturlig seleksjon 3 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #133 Del Skrevet 26. august 2024 Stemmer ikke for min del ihvertfall, det fant jeg ut i fjor, da jeg falt pladask for en mann som er 5 cm lavere enn meg. Høyden hans tenkte jeg ikke på, for å si det forsiktig. Men hvorfor dømme hva folk ser etter i en fremtidig kjæreste/samboer eller ektefelle? Det kommer vel ann på hvor seriøs man er det, men akkurat DET er vel opp til hver enkelt? Anonymkode: 6e480...8ab 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #134 Del Skrevet 26. august 2024 Er helt rimelig at kvinner ønsker høye menn tenker jeg. På lik linje som at menn ønsker kvinner med store runde pupper og rumpe. De færreste av oss kan få det og må ta til takke med hengejur Anonymkode: 91ffe...988 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 26. august 2024 #135 Del Skrevet 26. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er helt rimelig at kvinner ønsker høye menn tenker jeg. På lik linje som at menn ønsker kvinner med store runde pupper og rumpe. De færreste av oss kan få det og må ta til takke med hengejur Anonymkode: 91ffe...988 Jeg tror alle menn og kvinner har preferanser, og som tenåringer siklet vi etter boyband og puppedamer. De fleste blir heldigvis voksne, og har fortsatt preferanser på utseende, som fint smil, slank eller høy/lav, men for de fleste betyr summen av alt det andre mer. Og jeg mener ikke at det er å ta til takke. Jeg mener at det handler om at man lever i virkeligheten og preferansene endrer seg når man begynner å tenke langsiktig. Endret 26. august 2024 av Helene1982 2 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 26. august 2024 #136 Del Skrevet 26. august 2024 Blått skrev (3 timer siden): Jeg orker ikke å bla meg gjennom denne tråden, men jeg leste overskriften og jeg kjente bare… jeg er så lei av å høre om kvinners krav er urealistiske. Menn skal få lov til å ha alle mulige idiotiske krav, men kvinner skal bare holde kjeft og være glad over at en mann gidder Ikke bare krav, dette handler om kvinners preferanser og i denne tråd veldig sett i svart/hvitt og lite nyansert. Kvinner har preferanser og menn har det, det er naturen og ikke noe noen kan gjøre noe med. Og alt handler mye mer enn om høyde, det er jo personen og menns personlighet i like stor grad. Og noe er genetisk men ikke sånn at en kvinne velger høyde til kjæreste. Det er rart at ikke menn fatter dette.? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 26. august 2024 #137 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette er da selvsagt selv om du tolket dithen at jeg dro alle menn over en kam. Vi er da klar over at alle menn ikke er sånn. Dette ☝️☝️☝️ Igjen, jeg vet alle menn ikke er sånn. Jeg snakker om dem jeg har møtt og har på fb som snakker sånn. Jeg pleier alltid ellers å nevne at jeg mener en del menn og ikke alle. Men selv da blir det tolket som alle. Jeg ser også ute i den virkelige verden at alle uansett utseende ofte har en partner. Så vi vet jo at alle menn og kvinner ikke setter disse kravene. Men DE som stiller krav burde ta en titt på seg selv. Og ha, det gjelder begge veier. Jeg er denne dvergevenninna som du kaller oss. Jeg se knapt 160 og setter ikke høydekrav på menn. De fleste venninnene mine gjør faktisk ikke det. Men jeg har mannlige venner som syns kvinner på deres alder er gamle kjerringer og forventer at mye yngre skal ta dem. De kvinnene de ikke vil ha ser ikke verst ut i det hele tatt. Tar vare på seg selv og pynter seg. Ellers kritiserer de kvinner som de ikke syns noe om heller. Jeg skal gjenta meg selv igjen, ja, jeg vet ikke alle menn er sånn. Men kvinner blir selv dratt under en kam i denne tråden da. Anonymkode: d51b6...c5c Jeg vil ikke kalle det «krav» det handler om kvinners preferanser og noe genetisk styrte valg. Selv det er litt svart/hvitt. Men ingen stiller egentlige krav. Det er nok mer menns oppfatning som kanskje har opplevd å bli avvist av ei kvinne, hvor høydekrav er mulig årsak. Men det handler om mye mer enn høyde. Sutrete grinete menn er sjelden veldig tiltrekkende eller sjarmerende… 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 26. august 2024 #138 Del Skrevet 26. august 2024 Blått skrev (2 timer siden): Og det er en annen ting som jeg er så drittlei av, så forbanna drittlei av. Når det gjelder kvinner så er det alltid alle kvinner og det er alltid sånn menn vinkler det inn, men når en kvinne skal snakke om noe galt en mann gjør da kommer faen pekefingeren med en gang med «alle menn er ikke sånn». Dette er nok en sannhet som nok endel kvinner dessverre opplever. Jeg tror og endel kan forsterkes i debattenes ånd. Men ja, mye sjikane som nok i større grad rettes mot kvinner, selv om vi ser det og andre veien, også i denne tråd. Diskusjonen handler om høydepreferanser, men har litt tendens til å spore litt av. Men enig her i mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 26. august 2024 #139 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Yes, nettopp. De har så enormt behov for å forsvare seg hele tiden. Kan de ikke heller si at de syns det er tragisk med sånne menn selv da. Vi vet jo at alle ikke er sånn. En annen ting jeg hater av hele mitt hjerte, er kvinner som er med på å hetse alle andre kvinner. Som de selv prøver å late som de er drømmedama og bedre enn alle endre damer.Verste sort kvinner. Anonymkode: d51b6...c5c Du har nok et poeng her. Alt burde handle om å respektere og å bli respektert, tenker nå jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 26. august 2024 #140 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nå reflekterer ikke KG virkeligheten. Men ja, dette er en feil begge kjønn gjør, å gå rett i forsvar. Men når kvinner sier menn er sånn og sånn, så er det fort gjort å tolke det som om det er angrep på menn generelt, ikke bare til noen få menn. Da kan jeg forstå at noen føler behov for å si ikke alle er sånn Samme andre veien, om menn klager på hvordan mange kvinner er, så blir det fort sett på som om de snakker om alle kvinner, og skjønner om kvinner reagerer på det. Men alt skal være en kjønnskamp tydeligvis. Anonymkode: 32423...39c Her har du jo helt rett🌺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå