AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #81 Del Skrevet 26. august 2024 11 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan skal høye menn skule høyden sin, for å ikke friste kvinner? Anonymkode: 3a1b4...2bf Hva med rullestol? Eller spør din lokale imam. De har pekefingerfasit på hvordan ikke friste. Anonymkode: 1a0c6...06b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #82 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Anonymkode: 45613...bff Hvordan var den undersøkelsen gjort? Kvinner pleier ofte å undervurdere deres overfladiske preferanser i intervjuer og spørreundersøkelser. Man får alltid andre resultater av å se hva de gjør i observasjoner og eksperimenter Anonymkode: 9b92e...bf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #83 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Ser ikke noe galt i å foretrekke høye menn, akkurat som det ikke er galt foretrekke kvinner som ikke er overvektig. Vi vektlegger forskjellige ting, men kvinner og menn er nok like overfladiske når det gjelder utseende Anonymkode: 32423...39c Nei, det er jo selvsagt ikke det samme. Ikke noe sammenligningsgrunnlag for disse to. Men, å ha preferanser er en ærlig sak. At både kvinner og menn er overfladiske, er intet nytt, og ikke noe galt i det. Anonymkode: 7ca37...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #84 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvordan var den undersøkelsen gjort? Kvinner pleier ofte å undervurdere deres overfladiske preferanser i intervjuer og spørreundersøkelser. Man får alltid andre resultater av å se hva de gjør i observasjoner og eksperimenter Anonymkode: 9b92e...bf0 Menn har det også med å overdrive diverse angående selvrapportering i undersøkelser. Undersøkelser gir likevel bedre resultater enn hva du mener og tror personlig. Om du ikke tror på undersøkelser får du begynne med å faktisk se deg rundt på helt virkelige etablerte par. Der finner du menn i alle høyder og av alle typer. Fra under gjennomsnittet angående mye til over. Slutt med å skylle på verden og helst kvinner for hva du ikke oppnår i ditt liv, og ta tak i ditt liv. Der er du sjefen og den som virkelig kan påvirke at du oppnår det du ønsker deg. Å skylde på ditt og datt holder deg bare fast og fører til ingen utvikling eller bedring av situasjonen din. Å furte og sutre fører iallefall ikke til at du oppnår noe. Både kvinner og mennesker generelt skyr folk som furter og skylder på alt og alle andre som pesten. Helt logisk at folk skyr slikt også. Ingen ønsker verken partner eller venner som er umoden, tiltaksløs, negativ og furt. Anonymkode: 45613...bff 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvertimot Skrevet 26. august 2024 #85 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hva er menn opptatt av når det kommer til kvinner da? Anonymkode: 465cf...d92 At hun har grønne fingre, for det har nemlig ikke jeg. Er så koselig å kunne ha vindusplanter i stua. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #86 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Kvinner får drapstrusler av å slutte å barbere seg. Fotbinding i Kina, kvinners ide? Les historie og lær deg å se sammenhenger. Jeg vet vi kvinner har adoptert og underholder oss også med skjønnhetsindustrien da deler av det er gøy. Menn mobber nå inn i granskauen. Det er ikke måte på hvor groteske menn har vært, bare se på det motbydelige programmet hvor stygge kvinner må gå på en sene, i et rom fyllt av menn som later som de kaster opp og ler av dem, mens de er iført bikini og en pose over hodet. Der skal de stå forran et dommer panel og bli bedømt av shctøgge gamle ekle menn, når de tar av seg posen. Fy faan. Respektløst. Hva med filmen menn som hater kvinner, interessant at vi ikke har filmer hvor vi har menn som blir spiddet på Peder, kveld nakne i poser og diverse annet. Dere oppfører dere som vi er objekter, og skyller på oss for at vi opptrer for å bli likt i samfunnet som subtilt eller med trakkasering og tvang, puttet oss inn i denne boksen!!!!! Slutt å vær et svin, så kvinner kan få ha et liv. Føkk off. Anonymkode: 3a1b4...2bf Hvilket press føler du fra Kina? Du er som så veldig mange her helt blottet for selvinnsikt og full av mannshat som flere og flere damer her. Nei! Vi har ikke den kontrollen over dere, du med flere har kontrollen over ditt eget liv. Nei, menn er ikke farlige, menn er ikke mobbere, menn er ikke kvinnehatere, menn er ikke skyld i det presset du føler for å være noe du ikke er. Du tar noen få eksempler og tilegner det alle menn. Dette nekter jeg å ta noen som helst skyld for. Jeg elsker kvinner, og ville aldri giddet å bo på denne kloden om dere ikke var her. Og DEN holdningen har de ALLER ALLER ALLER fleste menn! Uansett hvor mye du prøver å skylde på menn for alt vondt som rammer deg. Så blir det ikke mer sant. Men om det funker for deg, så gjør det meg veldig lite. Jeg klarer meg veldig fint selv om flere og flere kvinner hater mitt kjønn. Livet er veldig godt, selv om jeg bare er 182. Kunne virkelig ikke brydd meg mindre, men at mennesker er usikker på seg selv forstår jeg godt. Og det er dette jeg ser, en gjeng med usikkre mennesker (menn og damer). I mellomtiden har jeg mange gode venninner som tar ansvar for sitt eget liv og sine egne handlinger. Jeg har enda flere mannlige venner som elsker kvinner like godt som meg. Dere som ikke evner å ta dette ansvaret, bruker jeg bare energi på her på kg 😅 Anonymkode: 7ca37...1c6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #87 Del Skrevet 26. august 2024 Hvis bare dere dvergdamer kunne slutte å stjele de høye guttene fra oss Tårnfrider så kunne så mange flere blitt fornøyd! Please! Min venninne på 155 "stjal" en på ca 190. Jeg med mine 181 har langt færre å velge i blant så jeg hadde lyst til å protestere mot henne men klarte heldigvis å holde munn. 😱 Anonymkode: 1a0c6...06b 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #88 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis bare dere dvergdamer kunne slutte å stjele de høye guttene fra oss Tårnfrider så kunne så mange flere blitt fornøyd! Please! Min venninne på 155 "stjal" en på ca 190. Jeg med mine 181 har langt færre å velge i blant så jeg hadde lyst til å protestere mot henne men klarte heldigvis å holde munn. 😱 Anonymkode: 1a0c6...06b Dette var skikkelig dårlig gjort ❤️ Anonymkode: 7ca37...1c6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #89 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis bare dere dvergdamer kunne slutte å stjele de høye guttene fra oss Tårnfrider så kunne så mange flere blitt fornøyd! Please! Min venninne på 155 "stjal" en på ca 190. Jeg med mine 181 har langt færre å velge i blant så jeg hadde lyst til å protestere mot henne men klarte heldigvis å holde munn. 😱 Anonymkode: 1a0c6...06b Haha enig. Jeg skjønner faktisk ikke hvorfor kvinner på 170 og under krever en partner på minimum 190. Jeg er selv rundt 180 og kvinne og jeg har mye mer forståelse for våre krav 😄 Anonymkode: 5f317...dd0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #90 Del Skrevet 26. august 2024 For det er jo faktisk sånn at vi under 170 bare kan velge og vrake partnere uten at partneren selv skal ha noe å si om saken. Vi tar alle høye menn helt uten deres motstand eller vilje🥰 Anonymkode: 068a8...e06 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #91 Del Skrevet 26. august 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis bare dere dvergdamer kunne slutte å stjele de høye guttene fra oss Tårnfrider så kunne så mange flere blitt fornøyd! Please! Min venninne på 155 "stjal" en på ca 190. Jeg med mine 181 har langt færre å velge i blant så jeg hadde lyst til å protestere mot henne men klarte heldigvis å holde munn. 😱 Anonymkode: 1a0c6...06b Denne er litt artig. Jeg er over 190, men tiltrekker meg stort sett kvinner godt under snittet. 3 av 6 dater siden jeg ble singel var under 160. Kun 1 var over. Jeg synes en sånn høydedifferanse er upraktisk, men lar ikke det være utslagsgivende ettersom jeg ikke akkurat har kvinner løpende etter meg i utgangspunktet. En bra person er en bra person. Anonymkode: 710bb...2f0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 26. august 2024 #92 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Menn har det også med å overdrive diverse angående selvrapportering i undersøkelser. Undersøkelser gir likevel bedre resultater enn hva du mener og tror personlig. Om du ikke tror på undersøkelser får du begynne med å faktisk se deg rundt på helt virkelige etablerte par. Der finner du menn i alle høyder og av alle typer. Fra under gjennomsnittet angående mye til over. Slutt med å skylle på verden og helst kvinner for hva du ikke oppnår i ditt liv, og ta tak i ditt liv. Der er du sjefen og den som virkelig kan påvirke at du oppnår det du ønsker deg. Å skylde på ditt og datt holder deg bare fast og fører til ingen utvikling eller bedring av situasjonen din. Å furte og sutre fører iallefall ikke til at du oppnår noe. Både kvinner og mennesker generelt skyr folk som furter og skylder på alt og alle andre som pesten. Helt logisk at folk skyr slikt også. Ingen ønsker verken partner eller venner som er umoden, tiltaksløs, negativ og furt. Anonymkode: 45613...bff Helt enig med deg, slutt å sutre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #93 Del Skrevet 26. august 2024 Coachshinny skrev (1 time siden): Hvorfor var du flau over den «gnomen» Det var vel ikke pga høyden hans, det var vel noe mer der vil jeg tro… Selvsagt ikke, men det var evig kommentarer, og han nektet med å gå med høye sko Anonymkode: c7a64...186 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #94 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Nja. Så ulikt er det vel ikke. Anonymkode: 45613...bff Tallene til TS er basert på data om hvem kvinner faktisk velger ved dating. Kurvene her er hva kvinner og menn sier er viktig. Da svarer folk ofte normativt. Altså hvordan det burde være. Det er helt typisk at det ikke alltid er sammenheng mellom hva folk sier og hva de gjør. Ser jo på kurvene at kvinner ikke er spesielt opptatt av utdanning.....det vet vi jo er feil. Der er det gjort mye forsøk. Blant annet med falske profiler på sjekkeapper. Kvinner er veldig opptatt av mannens utdanning. Uansett: Man må ikke være høy for å få dame, men lave menn starter med et handicap. Anonymkode: 42719...3bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 26. august 2024 #95 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvilket press føler du fra Kina? Du er som så veldig mange her helt blottet for selvinnsikt og full av mannshat som flere og flere damer her. Nei! Vi har ikke den kontrollen over dere, du med flere har kontrollen over ditt eget liv. Nei, menn er ikke farlige, menn er ikke mobbere, menn er ikke kvinnehatere, menn er ikke skyld i det presset du føler for å være noe du ikke er. Du tar noen få eksempler og tilegner det alle menn. Dette nekter jeg å ta noen som helst skyld for. Jeg elsker kvinner, og ville aldri giddet å bo på denne kloden om dere ikke var her. Og DEN holdningen har de ALLER ALLER ALLER fleste menn! Uansett hvor mye du prøver å skylde på menn for alt vondt som rammer deg. Så blir det ikke mer sant. Men om det funker for deg, så gjør det meg veldig lite. Jeg klarer meg veldig fint selv om flere og flere kvinner hater mitt kjønn. Livet er veldig godt, selv om jeg bare er 182. Kunne virkelig ikke brydd meg mindre, men at mennesker er usikker på seg selv forstår jeg godt. Og det er dette jeg ser, en gjeng med usikkre mennesker (menn og damer). I mellomtiden har jeg mange gode venninner som tar ansvar for sitt eget liv og sine egne handlinger. Jeg har enda flere mannlige venner som elsker kvinner like godt som meg. Dere som ikke evner å ta dette ansvaret, bruker jeg bare energi på her på kg 😅 Anonymkode: 7ca37...1c6 Mye sant her, kom ned på jorda, dette gjelder alle med slike holdninger, både kvinner som menn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 26. august 2024 #96 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Selvsagt ikke, men det var evig kommentarer, og han nektet med å gå med høye sko Anonymkode: c7a64...186 Hvorfor skulle han gå med høye sko, var det for å se høyere ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 26. august 2024 #97 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Denne er litt artig. Jeg er over 190, men tiltrekker meg stort sett kvinner godt under snittet. 3 av 6 dater siden jeg ble singel var under 160. Kun 1 var over. Jeg synes en sånn høydedifferanse er upraktisk, men lar ikke det være utslagsgivende ettersom jeg ikke akkurat har kvinner løpende etter meg i utgangspunktet. En bra person er en bra person. Anonymkode: 710bb...2f0 Ja er det ikke litt sånn. Enn kan ikke velge sånt på forhånd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 26. august 2024 #98 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): For det er jo faktisk sånn at vi under 170 bare kan velge og vrake partnere uten at partneren selv skal ha noe å si om saken. Vi tar alle høye menn helt uten deres motstand eller vilje🥰 Anonymkode: 068a8...e06 Herlig🫶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 26. august 2024 #99 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvis bare dere dvergdamer kunne slutte å stjele de høye guttene fra oss Tårnfrider så kunne så mange flere blitt fornøyd! Please! Min venninne på 155 "stjal" en på ca 190. Jeg med mine 181 har langt færre å velge i blant så jeg hadde lyst til å protestere mot henne men klarte heldigvis å holde munn. 😱 Anonymkode: 1a0c6...06b Herlig😅😂 Du kunne jo fortalt henne ståa og medgitt at han på 190 var for deg og ikke for henne.. hi hi😂😂🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #100 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Etter undersøkelser viser dette hvor urealistiske høyde krav det er og at det er det desidert viktigste enkeltpunktet for damer. Dette viser hvor mye mer utsende fokus damer har. Anonymkode: 08201...131 Høyde må være det siste jeg tenker på når jeg leter etter en potsensielt ny partner. Hilsen kvinne. Anonymkode: 45902...650 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå