Gå til innhold

Damers høydekrav er urealistiske

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg er kvinne 158, min eks var 164, jeg var så flau over den gnomen

min ektefelle er 186

skjønner godt at flere setter krav, enn som meg som var snill og prøvde og mislikte en liten mann

Anonymkode: c7a64...186

Hvorfor var du flau over den «gnomen» Det var vel ikke pga høyden hans, det var vel noe mer der vil jeg tro…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg orker ikke se på menn som er under 190. De er no good. Høyden til en mann sier alt om han. Personlighet, traumer, diagnoser. Alle menn over 190 slipper å plages med sånt, og absolutt alle menn over 190 er snille pusekatter, samt dødsgode i senga. Det vet alle. Så selvfølgelig har jeg et høydekrav. Noe annet ville vært helt idiotisk av meg. 

Anonymkode: 068a8...e06

Du tuller nå, dette er ikke seriøst, neppe. Selv høye menn har utfordringer på lik linje som lavere menn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke noe galt i å foretrekke høye menn, akkurat som det ikke er galt foretrekke kvinner som ikke er overvektig. Vi vektlegger forskjellige ting, men kvinner og menn er nok like overfladiske når det gjelder utseende 

Anonymkode: 32423...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Dette presset legger dere ene og alene på dere selv. Men normalen (for alt galt i verden) er å skylde på menn. 
Damer, dere fikset feminismen! Dere klarer jammen å fikse dette presset dere damer selv legger på hverandre. Slutt alle sammen, bare slutt 🤷‍♂️ Ikke mer sminke, ikke mer ditt, ikke mer datt. Det lar seg fint gjøre. 
Hva ville konsekvensen vært? At ingen menn vil ha dere? Neppe… men dere konkurrerer på en merkelig måte om veldig få menn, og det er derfor dere tar i bruk disse midlene. Det er ikke flere gode menn igjen, så hvorfor bryr dere dere? Også kan dere slutte å legge skylden på menn for alt som er gale med livene deres. Ah, for en lettelse! For både menn og kvinner

Anonymkode: 7ca37...1c6

Kvinner får drapstrusler av å slutte å barbere seg. 

Fotbinding i Kina, kvinners ide? 

Les historie og lær deg å se sammenhenger. Jeg vet vi kvinner har adoptert og underholder oss også med skjønnhetsindustrien da deler av det er gøy.

Menn mobber nå inn i granskauen. Det er ikke måte på hvor groteske menn har vært, bare se på det motbydelige programmet hvor stygge kvinner må gå på en sene, i et rom fyllt av menn som later som de kaster opp og ler av dem, mens de er iført bikini og en pose over hodet. Der skal de stå forran et dommer panel og bli bedømt av shctøgge gamle ekle menn, når de tar av seg posen. Fy faan.

Respektløst. Hva med filmen menn som hater kvinner, interessant at vi ikke har filmer hvor vi har menn som blir spiddet på Peder, kveld nakne i poser og diverse annet. Dere oppfører dere som vi er objekter, og skyller på oss for at vi opptrer for å bli likt i samfunnet som subtilt eller med trakkasering og tvang, puttet oss inn i denne boksen!!!!!

Slutt å vær et svin, så kvinner kan få ha et liv. Føkk off.

Anonymkode: 3a1b4...2bf

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg er kvinne 158, min eks var 164, jeg var så flau over den gnomen

min ektefelle er 186

skjønner godt at flere setter krav, enn som meg som var snill og prøvde og mislikte en liten mann

Anonymkode: c7a64...186

Hvorfor ble du sammen med denne «gnomen» hvis du var så flau over høyden hans? Det må jo ligge noe annet bak her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coachshinny skrev (1 minutt siden):

Du tuller nå, dette er ikke seriøst, neppe. Selv høye menn har utfordringer på lik linje som lavere menn.

Selvfølgelig tuller jeg. Det er like tullete som HI.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Les historie og lær deg å se sammenhenger. Jeg vet vi kvinner har adoptert og underholder oss også med skjønnhetsindustrien da deler av det er gøy.

Menn mobber nå inn i granskauen. Det er ikke måte på hvor groteske menn har vært, bare se på det motbydelige programmet hvor stygge kvinner må gå på en sene, i et rom fyllt av menn som later som de kaster opp og ler av dem, mens de er iført bikini og en pose over hodet. Der skal de stå forran et dommer panel og bli bedømt av shctøgge gamle ekle menn, når de tar av seg posen. Fy faan.

Respektløst. Hva med filmen menn som hater kvinner, interessant at vi ikke har filmer hvor vi har menn som blir spiddet på Peder, kveld nakne i poser og diverse annet. Dere oppfører dere som vi er objekter, og skyller på oss for at vi opptrer for å bli likt i samfunnet som subtilt eller med trakkasering og tvang, puttet oss inn i denne boksen!!!!!

Dere forfølger oss som tenåringer også, lyver om alderen, manipulerer, voldtar, roper og tuter etter oss på gata

Å når det blir tatt opp, å stakkars meg, kvinner sier alle menn voldtar. Føkk off igjen. Vi vil være trygge, det er en forskjell på trakkasering og ønsket flørt. Men da er det så synd på stygge slemme menn. Fysj.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange ting kan veie opp for høyde om man da er minst 1,75. Vil heller ha en veltrent, smart, kjekk, snill mann på 1,75 en en lite pen, småfeit, lav IQ skalla mann på 1,90. 
Høyde er ikke det viktigste. 

Anonymkode: 4cb83...fdf

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skikkelig sinna du🤬 Det er nå ikke alle menn som ser på kvinner med de øya da.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig tuller jeg. Det er like tullete som HI.

Bra, så det i innlegget, men en vet jo aldri helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere forfølger oss som tenåringer også, lyver om alderen, manipulerer, voldtar, roper og tuter etter oss på gata

Å når det blir tatt opp, å stakkars meg, kvinner sier alle menn voldtar. Føkk off igjen. Vi vil være trygge, det er en forskjell på trakkasering og ønsket flørt. Men da er det så synd på stygge slemme menn. Fysj.

Nå tror jeg du overdriver en smule, alle menn er ikke slik. Ja det foregår mye urett mot kvinner, men alle er ikke sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Å avvise halvparten av menn bare på grunn av høyde er ikke urimelig? Menn vil ikke bare ha 17-20 bmi. Det er allmennkunnskap at kvinner er mer kresne enn menn også på utseende 

Anonymkode: 9b92e...bf0

Screenshot_20240717_093813_Samsung Internet.jpg

Anonymkode: 45613...bff

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hvilken måte er kvinners høydekrav urealistiske? De fleste kvinner jeg kjenner har enten funnet seg en mann, eller er frivillig single. Det er stort sett menn som griner over at de ikke finner seg noen. Og da stort sett på nett, kjenner ingen incels i det virkelige liv heller. 

Anonymkode: 7ad08...433

• Liker 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ser ikke noe galt i å foretrekke høye menn, akkurat som det ikke er galt foretrekke kvinner som ikke er overvektig. Vi vektlegger forskjellige ting, men kvinner og menn er nok like overfladiske når det gjelder utseende 

Man kan ikke endre høyden. Det er ikke det samme som å foretrekke normalvektige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coachshinny skrev (2 minutter siden):

Bra, så det i innlegget, men en vet jo aldri helt.

Nei, man vet jo aldri her inne. Men denne brukeren her, har laget massevis av tråder der han skal pisse på kvinners preferanser, han mener at alt han sier er rett og at kvinner egentlig lyver når de sier at han tar feil. Begynner å bli lei det. Han er så lett gjenkjennelig også, masse hersketeknikker, masse sjåvinisme og incel-fakter. Han synes tydeligvis så synd i seg selv at han må tråkke på kvinnene som kanskje er sammen med (i dette tilfellet) en høy mann, men evner ikke å se at kvinner ser på helheten av en mann, og ikke isolert høyde eller hvem som er kjekkest i majoritetens øyne. Han begynner å bli kjedelig.

• Liker 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Joda, det er verre sånn sett, siden kvinner fint kan tilpasse seg de preferansene. Men det å finne en attraktiv partner ligger såppas dypt i våres gener som mennesker, og for kvinner innbærer det preferanser til høyde, og det er ikke noe man styrer selv, da det blir for dumt å shame folk for det. Uansett hvor urettferdig det måtte føles om man er lav 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke særlig mange har noe voldsomt til høydekrav. Jeg vet om ansiktspene menn på maks 170 som kan få seg en date absolutt når som helst. Til sammenligning er jeg over 190, i god form og med alt i orden på papiret, men vil erfaringsmessig ikke få en eneste like fra en norsk kvinne på min alder om jeg registrerer meg på en datingapp.

Anonymkode: 710bb...2f0

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Gå ut 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Selv om vekta kan endre seg i løpet av livet, har jo alle en kroppsfasong de ikke kan gjøre noe med. 

Både menn og kvinner har preferanser til det motsatte kjønn som ikke går an å endre på. Men hva så? Man må jo ikke bli likt av alle?

Anonymkode: 00c8f...2c9

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Artikkelen handlet ikke om vektpreferanser.
Menn tror de bare bryr seg om utseende fordi de blir fortalt det hele tiden. Motsatte med damer. Blir man fortalt en løgn mange nok ganger begynner man til slutt å tro på den

Så det er altså hva du prøver på? Å fortelle løgn til det blir noe folk tror på. 

Screenshot_20240717_093813_Samsung Internet.jpg

Anonymkode: 45613...bff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...