AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #41 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Du må være eksepsjonelt pen 😅 Jeg er alt for høy og ikke veldig pen, så vilkårlige menn har overhodet ikke lyst til å prate med meg i hvert fall. Anonymkode: 2950a...636 Har aldri opplevd det jeg heller, men pynter meg ofte før butikk turer og diverse sånn i tilfelle dagen kommer 😅 Anonymkode: 093d9...ce6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafin Skrevet 28. august 2024 #42 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (På 26.8.2024 den 9.52): Kjenner meg igjen i det du skriver OG har gjort som man blir rådet til. Jobber som frivillig i en organisasjon hvor jeg treffer mange, tatt jobber som frivillig på festivaler, vært på DNT-turer og er i det hele tatt ganske sosial. Men nei, fortsatt like vanskelig. Jeg har ikke vært på Tinder, da - men vurderer nesten om jeg bare MÅ det. Ikke noe særlig gøy for selvfølelsen å føle at alle andre treffer noen, bare ikke en selv. Anonymkode: 5affb...53d Du skulle ha vært med på seiltur med Christian Radich. Det er mange som reiser alene der. Og ingen wifi. Bare gode samtaler, fine naturopplevelser og jobbe sammen i lag med andre mennesker. Du blir godt kjent med de du jobber i vatklah med i hvertfall. Hvis ikke det funker så kan du jo melde deg på Singelfestivalen på Hadeland Folkemuseum neste år da vel 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå