AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #1 Del Skrevet 25. august 2024 Vi skal rive en altfor stor terrasse, og bygge platting i stedet (mindre). Vi er drittlei av beising! Er det noen som har kompositt-bord i terrasse eller platting? Pluss/minus med en slik løsning? Anonymkode: 5b70b...1cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #2 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vi skal rive en altfor stor terrasse, og bygge platting i stedet (mindre). Vi er drittlei av beising! Er det noen som har kompositt-bord i terrasse eller platting? Pluss/minus med en slik løsning? Anonymkode: 5b70b...1cb Et av barnas venner har terrasse i kompositt. Det ser for så vidt fint ut, men jeg fikk støt hele tiden når jeg gikk rundt. (Hadde på joggesko). Hadde av den grunn ikke valgt det samme selv. Anonymkode: 62388...a94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 26. august 2024 #3 Del Skrevet 26. august 2024 (endret) Bygg platting i kebony eller annet relativt vedlikeholdsfri tremateriale. Ingen beising, ingen oljing, ingen støt. Treverket bør vaskes med vann og en kost om våren, men det må man gjøre uansett materialer man bruker egentlig Endret 26. august 2024 av newman01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #4 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Vi skal rive en altfor stor terrasse, og bygge platting i stedet (mindre). Vi er drittlei av beising! Er det noen som har kompositt-bord i terrasse eller platting? Pluss/minus med en slik løsning? Anonymkode: 5b70b...1cb Støp og legg fliser. Anonymkode: 1d09e...04c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #5 Del Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (På 26.8.2024 den 9.35): Et av barnas venner har terrasse i kompositt. Det ser for så vidt fint ut, men jeg fikk støt hele tiden når jeg gikk rundt. (Hadde på joggesko). Hadde av den grunn ikke valgt det samme selv. Anonymkode: 62388...a94 Takk for info, det må jeg sjekke ut… newman01 skrev (På 26.8.2024 den 14.05): Bygg platting i kebony eller annet relativt vedlikeholdsfri tremateriale. Ingen beising, ingen oljing, ingen støt. Treverket bør vaskes med vann og en kost om våren, men det må man gjøre uansett materialer man bruker egentlig Takk for tips, det skal jeg sjekke! Vask om våren er helt ok. AnonymBruker skrev (På 26.8.2024 den 14.07): Støp og legg fliser. Anonymkode: 1d09e...04c Hadde tenkt å slippe det egentlig… og jeg synes ikke det er så godt å gå barbent på fliser. Anonymkode: 5b70b...1cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå