AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #1 Del Skrevet 25. august 2024 Vi skal reise med Ving og Sunclass Airlines. På sidene til Ving så står det at man må sjekke billetten for å se antall tillatte kg pr innsjekket bagasje. På min billett står det ingenting om det, bare 5 kg håndbagasje. Noen som vet hvor mange kg som er inkludert? Kan ikke huske å ha sett noe sted hvor man kan kjøpe det heller. Ser at maks antall kg er 32, men det tror jeg man må betale ekstra for. Anonymkode: bca15...aa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlternativX Skrevet 25. august 2024 #2 Del Skrevet 25. august 2024 Hos oss var det 25 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #3 Del Skrevet 25. august 2024 Det står på reisedokumentene du får tilsendt Anonymkode: 887c3...ab5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #4 Del Skrevet 25. august 2024 Hvis det er bare håndbagasje må du betale ekstra for innsjekket. Anonymkode: 99392...4a6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #5 Del Skrevet 25. august 2024 AlternativX skrev (2 minutter siden): Hos oss var det 25 kg. Totalt slik at det er 20 pr koffert og 5 i håndbagasje, eller 25 kg pr koffert og 5 kg håndbagasje i tillegg? Anonymkode: bca15...aa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #6 Del Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det står på reisedokumentene du får tilsendt Anonymkode: 887c3...ab5 Nei, jeg skriver jo at det ikke står… Anonymkode: bca15...aa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #7 Del Skrevet 25. august 2024 Just now, AnonymBruker said: Totalt slik at det er 20 pr koffert og 5 i håndbagasje, eller 25 kg pr koffert og 5 kg håndbagasje i tillegg? Anonymkode: bca15...aa9 Ha. Anonymkode: 62b45...757 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlternativX Skrevet 25. august 2024 #8 Del Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Totalt slik at det er 20 pr koffert og 5 i håndbagasje, eller 25 kg pr koffert og 5 kg håndbagasje i tillegg? Anonymkode: bca15...aa9 Nei, 25 kg i innsjekket og 5 i håndbagasje. Reiste akkurat med ving og samme flyselskap. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #9 Del Skrevet 25. august 2024 AlternativX skrev (1 minutt siden): Nei, 25 kg i innsjekket og 5 i håndbagasje. Reiste akkurat med ving og samme flyselskap. Tusen takk for svar! Anonymkode: bca15...aa9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlternativX Skrevet 25. august 2024 #10 Del Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tusen takk for svar! Anonymkode: bca15...aa9 God tur🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #11 Del Skrevet 25. august 2024 Tror jeg måtte betale ekstra for innsjekket bagasje 🤔 Anonymkode: ac8e8...85e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #12 Del Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vi skal reise med Ving og Sunclass Airlines. På sidene til Ving så står det at man må sjekke billetten for å se antall tillatte kg pr innsjekket bagasje. På min billett står det ingenting om det, bare 5 kg håndbagasje. Noen som vet hvor mange kg som er inkludert? Kan ikke huske å ha sett noe sted hvor man kan kjøpe det heller. Ser at maks antall kg er 32, men det tror jeg man må betale ekstra for. Anonymkode: bca15...aa9 Har akkurat bestilt reise med Ving. Slik jeg forstår det så er ikke noe bagasje inkludert bortsett fra 5 kg håndbagasje pr pers. Vi betalte 95.- for 15 kg og 160.- for 20 kg. Hver vei. Anonymkode: abbde...aff 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #13 Del Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har akkurat bestilt reise med Ving. Slik jeg forstår det så er ikke noe bagasje inkludert bortsett fra 5 kg håndbagasje pr pers. Vi betalte 95.- for 15 kg og 160.- for 20 kg. Hver vei. Anonymkode: abbde...aff Anonymkode: abbde...aff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlternativX Skrevet 25. august 2024 #14 Del Skrevet 25. august 2024 Hm, kanskje jeg betalte ekstra for det da, husker nesten ikke🤔 Men var isåfall 25 + 5. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 25. august 2024 #15 Del Skrevet 25. august 2024 Du må iallefall betale for vanlig bagasje...det fant vi ut i fjor...turen ble plutselig ekstra dyrt når 5 personer skulle ha 20 kg bagasje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #16 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Anonymkode: abbde...aff Det står jo «flyklasser hvor bagasje er inkludert i prisen», ergo er det ikke alle flyklasser som er det. Anonymkode: 4fbe5...923 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #17 Del Skrevet 26. august 2024 https://www.ving.no/flyreiser/bagasje Anonymkode: ff555...87b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombibit Skrevet 26. august 2024 #18 Del Skrevet 26. august 2024 Bagasjeregler Når du bestiller din reise, kan du selv velge hvor mye bagasje du ønsker å ha med deg. Hvis du bestiller en pakkereise er bagasjen inkludert på flyreisen din når du flyr Plus eller Premium Class. Bestiller du f.eks. 15 kg innsjekket bagasje + 5 kg håndbagasje, må den innsjekkede bagasjen veie maksimalt 15 kg, og håndbagasjen må veie maksimalt 5 kg. Vær oppmerksom på at ifølge internasjonale regler må en koffert aldri veie mer enn 32 kg. Det gjelder også hvis du deler bagasje med noen av dine medreisende. Vi tilbyr kjøp av to typer bagasje: Ekstra bagasjevekt Spesialbagasje som f.eks sportsutstyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #19 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det står jo «flyklasser hvor bagasje er inkludert i prisen», ergo er det ikke alle flyklasser som er det. Anonymkode: 4fbe5...923 Ja. La ut hvilke flyklasser som har inkludert bagasje. Så kan ts sjekke om det gjelder dem. Er det vanlig charter så må man betale. Anonymkode: abbde...aff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #20 Del Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ja. La ut hvilke flyklasser som har inkludert bagasje. Så kan ts sjekke om det gjelder dem. Er det vanlig charter så må man betale. Anonymkode: abbde...aff Det stemmer. Jeg fant ikke ut hva slags flyklasse vi har, men tok kontakt med Ving så fort det var åpent. Der sa de at man fra 1.november i fjor må betale for innsjekket bagasje. Den reisen vi hadde i sommer hadde vi bestilt før de nye reglene trådte i kraft og derfor betalte vi ikke ekstra for bagasjen. Ts Anonymkode: bca15...aa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå