AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #21 Del Skrevet 25. august 2024 Nei off. Har gjort det før, aldri igjen. Anonymkode: 84fff...f2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #22 Del Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hadde men ikke nå lenger. Han var ikke blandt de som har sveipa ja 😅 Men i min delusional verden så tenker jeg at han tenker det samme som meg. Ønsker ikke kleinhet på jobb.. Anonymkode: c75e2...512 Men da får du jo ikke opp hvem som liker deg. Du får bare opp noen av de som liker deg. Anonymkode: 2089d...e61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #23 Del Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men da får du jo ikke opp hvem som liker deg. Du får bare opp noen av de som liker deg. Anonymkode: 2089d...e61 Jeg får opp han også,men det står ikke «liker deg» på hans kort som det gjør på de som liker meg. Hadde gold men det gikk ut for en uke siden ca så hadde han sveipet ja på meg hadde jeg jo sett det da😅 Anonymkode: c75e2...512 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 25. august 2024 #24 Del Skrevet 25. august 2024 Som regel har man jo bedre sjanser IRL. Jeg ville tenkt at dette betyr at personen er singel, og brukt det som argument for å legge ut en føler i en lunsjpause. Å sveipe på vedkommende når du allerede har en super kommunikasjonsarena blir for meg ganske spesielt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 25. august 2024 #25 Del Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Søndagens dilemma.. En kollega av meg er på Tinder så jeg tenker han er singel. … Men det er kommet en ny greie der hvor det står «liker deg» på de som har sveipet ja på meg og det står ikke det på han… 😅 Så jeg går utifra han ikke liker meg, har heller ikke fått noen indikasjon på at han liker meg på jobb så jeg tør ikke sveipe høyre på han… (vi jobber ikke sammen sånn sett,bare på samme sted så har ikke blitt naturlig å snakke sammen heller altså) Tanken på at det står «liker deg» når han ser meg og han ikke tenker det samme gjør at jeg nesten får lyst å ikke gå på jobb 🤣 Jeg syns han er superheit, men føler som sagt ikke det er gjensidig så jeg tør ikke. Vil jo heller ikke ha det kleint på jobb. Hvordan manøvrerer man «work crush» ? Anonymkode: c75e2...512 Uff, så kleint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 26. august 2024 #26 Del Skrevet 26. august 2024 Det kan jo tenkes at han ikke har sveipet på deg av samme grunn som du ikke sveipet han? Se det an til neste jobbfest, og se samtidig om det er noen muligheter for å bli bedre kjent før det evt? Du får mange negative svar ang å prøve deg på en kollega, man fakta er at arbeidsplassen er et av de mest vanlige stedene å finne en partner... Og når dere ikke jobber i samme avdeling/tett på så bør det kunne gå greit. Men ta med deg rådene om å være varsom i forhold til at det KAN bli kleint i slike situasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #27 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg får opp han også,men det står ikke «liker deg» på hans kort som det gjør på de som liker meg. Hadde gold men det gikk ut for en uke siden ca så hadde han sveipet ja på meg hadde jeg jo sett det da😅 Anonymkode: c75e2...512 Så lenge du ikke har gull, så får du ikke opp "liker deg" på alle som har likt deg. Du får kun opp "liker deg" på ett utvalg av de som har likt deg. Du hadde sett det hvis han hadde sveipet ja mens du hadde gull ja, men da legger du til grunn at han var aktiv og så deg før det også. For øvrig er det mange som har en veldig streng policy på å aldri date kolleger uansett. Jeg sveiper konsekvent nei på alle kolleger i samme firma, uansett avdeling/lokalisasjon. Anonymkode: 2089d...e61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #28 Del Skrevet 26. august 2024 Engel skrev (6 timer siden): Det kan jo tenkes at han ikke har sveipet på deg av samme grunn som du ikke sveipet han? Se det an til neste jobbfest, og se samtidig om det er noen muligheter for å bli bedre kjent før det evt? Du får mange negative svar ang å prøve deg på en kollega, man fakta er at arbeidsplassen er et av de mest vanlige stedene å finne en partner... Og når dere ikke jobber i samme avdeling/tett på så bør det kunne gå greit. Men ta med deg rådene om å være varsom i forhold til at det KAN bli kleint i slike situasjoner. Det kan tenkes ja, men det kan jo også tenkes at han ikke er interessert 🥹 blir så utrolig flaut om jeg sveiper på han og han får vite det.. Anonymkode: c75e2...512 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #29 Del Skrevet 26. august 2024 Spørs hvor lett det er for deg å bytte jobb hvis ting blir for pinlig. Jeg ville holdt meg unna. Noen ting bør ikke mixes, det gjelder i matlaging og i dating vs jobb. Anonymkode: 9564f...c4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #30 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Spørs hvor lett det er for deg å bytte jobb hvis ting blir for pinlig. Jeg ville holdt meg unna. Noen ting bør ikke mixes, det gjelder i matlaging og i dating vs jobb. Anonymkode: 9564f...c4b Mtp at vi ikke jobber sammen men bare på samme sted så ser jeg ikke for meg at det ville vært så galt at jeg måttet bytte jobb… men ser poenget 😊 Anonymkode: c75e2...512 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #31 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mtp at vi ikke jobber sammen men bare på samme sted så ser jeg ikke for meg at det ville vært så galt at jeg måttet bytte jobb… men ser poenget 😊 Anonymkode: c75e2...512 Er du heldig får du kanskje et dickpic. Anonymkode: 0213e...dd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #32 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Er du heldig får du kanskje et dickpic. Anonymkode: 0213e...dd7 Nei han er heldigvis ikke typen til det, etter det jeg har skjønt… 🙂 Anonymkode: c75e2...512 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #33 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det kan tenkes ja, men det kan jo også tenkes at han ikke er interessert 🥹 blir så utrolig flaut om jeg sveiper på han og han får vite det.. Anonymkode: c75e2...512 Da trenger du ikke gjøre det, du kommer jo til å like andre menn senere 😊 Anonymkode: e2312...0f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #34 Del Skrevet 26. august 2024 Dette her er jo Pussy Juice Production ut av kontroll. Kåte kvinnfolk som skal gå etter den såkalte superheite kjekkasen. Standard det, ja. Anonymkode: edb4f...574 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #35 Del Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Dette her er jo Pussy Juice Production ut av kontroll. Kåte kvinnfolk som skal gå etter den såkalte superheite kjekkasen. Standard det, ja. Anonymkode: edb4f...574 Ååå buuuhuuu… Er alle damene så kåte, men ikke på deg… ååå neeeiiii.. sååå trist.. sikkert og visst.. alle de andre har fått en bit også var det ikke igjen noe til deg.. anyways.. Den som intet våger intet vinner TS! Ville heller loddet stemningen i virkeligheten fremfor en like på Tinder. Da kan du kjenne om kjemien er sånn halv god først i det minste. Anonymkode: 8398b...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #36 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ååå buuuhuuu… Er alle damene så kåte, men ikke på deg… ååå neeeiiii.. sååå trist.. sikkert og visst.. alle de andre har fått en bit også var det ikke igjen noe til deg.. anyways.. Den som intet våger intet vinner TS! Ville heller loddet stemningen i virkeligheten fremfor en like på Tinder. Da kan du kjenne om kjemien er sånn halv god først i det minste. Anonymkode: 8398b...d8c Lukter en liten incel over der 🤣 Men ja, det var planen men viser seg at våre veier aldri krysses utenom et kjapt hei så… 😊 det er vanskelig å få loddet stemningen på den måten. Men jeg har funnet ut at jeg glemmer tinderen. Blir for flaut å gjøre det på den måten.. Anonymkode: c75e2...512 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #37 Del Skrevet 28. august 2024 Nei, men hun kan gjerne prøve seg på meg. Anonymkode: ea05a...32f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #38 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Lukter en liten incel over der 🤣 Men ja, det var planen men viser seg at våre veier aldri krysses utenom et kjapt hei så… 😊 det er vanskelig å få loddet stemningen på den måten. Men jeg har funnet ut at jeg glemmer tinderen. Blir for flaut å gjøre det på den måten.. Anonymkode: c75e2...512 😂 kremt.. ja.. jeg måtte bare😂 Du må bare lage ett hinder i veien da, eller lage en omvei, ja du skjønner tegningen. Jobber han ikke med noe du kan spørre om? Det må da være noe du kan ta opp når veiene krysses? Er han interessert så kommer han til å gripe sjansen til å prate mer med deg. Kanskje ikke første gangen det skjer, mange er jo litt trege og tenker.. søren, jeg skulle jo ha sagt.. Men så løsner det litt etterhver.. om han er interessert. Er han ikke interessert så har intet annet skjedd enn at du var hyggelig🤷♀️ jeg kan ikke se at dette skal være feil måte å gå frem på. Anonymkode: 8398b...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlternativX Skrevet 28. august 2024 #39 Del Skrevet 28. august 2024 Veldig mye overtenking her. Har du lyst å kontakte ham, så gjør det! Verste du får er nei. Så må du bare leve med at han kan se deg i gangene, men hvem bryr seg tenker jeg! Så katastrofalt er det da vel ikke. Samtidig har han sikkert sett deg på Tinder og kontaktet deg hvis han var veldig interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #40 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (På 25.8.2024 den 20.19): Ja det er dette jeg også tenker. Men vanskelig når man aldri får snakket sammen så da er det jo Tinder da 😅 Men som sagt så får jeg ingen indikasjon der heller så jeg holder meg unna tror jeg.. Anonymkode: c75e2...512 Hehe, om man ser etter gjensidig interesse, uten å vise interesse selv… da blir det vanskelig å se den om mannen tenker på samme måte. Uansett høres det ut som at du bare takler å avvise, ikke bli avvist. Og med det i bakhodet er det nok best å la ham være. For selvsagt er det en mulighet for at han ikke er like interessert som deg…. Men det er jo bare en måte å finne det ut på 🤷♂️ vise interesse Anonymkode: cb71b...bcb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå