Gå til innhold

Ville du prøvd deg på kollega du har sett på Tinder?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hehe, om man ser etter gjensidig interesse, uten å vise interesse selv… da blir det vanskelig å se den om mannen tenker på samme måte. Uansett høres det ut som at du bare takler å avvise, ikke bli avvist. Og med det i bakhodet er det nok best å la ham være. For selvsagt er det en mulighet for at han ikke er like interessert som deg…. Men det er jo bare en måte å finne det ut på 🤷‍♂️ vise interesse

Anonymkode: cb71b...bcb

Veldig sannt. Å det trenger ikke være å flørte heller, men å på noe vis komme seg nærmere han. (høres creepy ut)

Om du kjenner noen som kjenner han ts, hva med å bli med i samtalen da de står sammen? 

Anonymkode: e2312...0f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 26.8.2024 den 19.04):

Er du heldig får du kanskje et dickpic.

Anonymkode: 0213e...dd7

Hadde aldri falt meg inn selv, men hun jeg dater ber stadig om dickpic. 

Anonymkode: cb71b...bcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.8.2024 den 20.08):

Søndagens dilemma.. 

En kollega av meg er på Tinder så jeg tenker han er singel. … 

Men det er kommet en ny greie der hvor det står «liker deg» på de som har sveipet ja på meg og det står ikke det på han… 😅

Så jeg går utifra han ikke liker meg, har heller ikke fått noen indikasjon på at han liker meg på jobb så jeg tør ikke sveipe høyre på han… (vi jobber ikke sammen sånn sett,bare på samme sted så har ikke blitt naturlig å snakke sammen heller altså)  

Tanken på at det står «liker deg» når han ser meg og han ikke tenker det samme gjør at jeg nesten får lyst å ikke gå på jobb 🤣

Jeg syns han er superheit, men føler som sagt ikke det er gjensidig så jeg tør ikke. Vil jo heller ikke ha det kleint på jobb. Hvordan manøvrerer man «work crush» ?

Anonymkode: c75e2...512

Se om det blir en match, blir det ikke det så er han jo ikke interessert. Jeg matchet med en kollega, vi gikk på date og var samboere i 3 år. Men der var det jo en gjensidig tiltrekning som var klar iom at vi matchet. 

Anonymkode: 7fff0...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har aldri prøvd meg på noen jeg har jobbet sammen med. Hadde heller ikke falt meg inn å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...