Gå til innhold

Ville du prøvd deg på kollega du har sett på Tinder?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Søndagens dilemma.. 

En kollega av meg er på Tinder så jeg tenker han er singel. … 

Men det er kommet en ny greie der hvor det står «liker deg» på de som har sveipet ja på meg og det står ikke det på han… 😅

Så jeg går utifra han ikke liker meg, har heller ikke fått noen indikasjon på at han liker meg på jobb så jeg tør ikke sveipe høyre på han… (vi jobber ikke sammen sånn sett,bare på samme sted så har ikke blitt naturlig å snakke sammen heller altså)  

Tanken på at det står «liker deg» når han ser meg og han ikke tenker det samme gjør at jeg nesten får lyst å ikke gå på jobb 🤣

Jeg syns han er superheit, men føler som sagt ikke det er gjensidig så jeg tør ikke. Vil jo heller ikke ha det kleint på jobb. Hvordan manøvrerer man «work crush» ?

Anonymkode: c75e2...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kolleger er helt utelukket! Deltidsjobber etc. er annerledes, når en studerer etc., men en kan møte så mange folk utenfor jobb. Jobbsettingen skal være profesjonell.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei. Man holder seg unna kollegaer

Anonymkode: 940dc...a6e

Sant, men hun skriver at de ikke jobber sammen.

Anonymkode: 38365...4a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sant, men hun skriver at de ikke jobber sammen.

Anonymkode: 38365...4a1

Vi jobber på samme sted men sjelden/aldri sammen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle jeg tatt sjansen på å prøve meg på en kollega skulle jeg helt klart ha sett klare tegn til gjensidig interesse først. Måtte også likt vedkommende bedre enn andre jeg snubler over. Aldri i verden om jeg hadde tatt den risikoen noe sånt innebærer uten å vite at sjansene var veldig gode - og at dette var noe mer enn en sånn "oi, han/hun var fin"-greie man kan oppleve hele tiden.

Anonymkode: e79ab...4b2

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha holdt meg unna sånt på arbeidsstedet, selv om dere ikke jobber tett. Det blir kleint hvis det ikke blir match etc. En trenger frihet og ro i jobbsammenheng. Det er vel plenty av andre du kan date?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jeg tatt sjansen på å prøve meg på en kollega skulle jeg helt klart ha sett klare tegn til gjensidig interesse først. Måtte også likt vedkommende bedre enn andre jeg snubler over. Aldri i verden om jeg hadde tatt den risikoen noe sånt innebærer uten å vite at sjansene var veldig gode - og at dette var noe mer enn en sånn "oi, han/hun var fin"-greie man kan oppleve hele tiden.

Anonymkode: e79ab...4b2

Ja det er dette jeg også tenker. 
Men vanskelig når man aldri får snakket sammen så da er det jo Tinder da 😅 

Men som sagt så får jeg ingen indikasjon der heller så jeg holder meg unna tror jeg.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoia skrev (1 minutt siden):

Jeg ville ha holdt meg unna sånt på arbeidsstedet, selv om dere ikke jobber tett. Det blir kleint hvis det ikke blir match etc. En trenger frihet og ro i jobbsammenheng. Det er vel plenty av andre du kan date?

Overhodet ikke plenty av det nei dessverre ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhodet ikke plenty av det nei dessverre ☺️

Jeg ville ikke ha gjort det. Det blir kleint å møtes i kantine eller andre steder, hvis det går adundas. Mange som har nulltoleranse for det. Det er jo plenty av dater på Tinder???? Virker ikke lurt i alle fall.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoia skrev (Akkurat nå):

Jeg ville ikke ha gjort det. Det blir kleint å møtes i kantine eller andre steder, hvis det går adundas. Mange som har nulltoleranse for det. Det er jo plenty av dater på Tinder???? Virker ikke lurt i alle fall.

Er ikke plenty nei, skal jeg love deg. Men ja du har et poeng. Jeg gjør nok ingenting før han eventuelt viser interesse…. Bare så synd, jeg er så sinnsykt gira på denne fyren… 😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhodet ikke aktuelt. Fant en perifer kollega på Happn, ble deperat blocka i håp om vår tilstedeværelse der aldri blir et tema 😆

Anonymkode: 228c2...cd0

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Jeg hadde abonnement og kunne derfor se at en kollega hadde sveipet på meg, hen flørtet senere med meg på en jobbfest, og det ble rett og slett ubehagelig å jobbe sammen. 

Anonymkode: 6da17...59b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår jeg det som at du har swipet på han sånn at han får "liker deg" når han blar over ditt kort? Hvis ja ville jeg virkelig latt det være med det!

Hvis du ikke har gjort det ville jeg bare sørget for å skape noen hyggelige situasjoner med han på jobben, vært kontaktsøkende og hyggelig, men helt platonisk - så får du eventuelt gjøre noe framstøt når du er sikker på interessen.

Jeg har vært i situasjonen at jeg swipet på en perifer kollega, uten at han swipet på meg - og det gjorde ingenting fordi jeg har selvtillit nok til å vite at det handler om preferanser og ikke om meg. Men, har en kompis som opplevde at en kollega sendte superlike, og fulgte opp med mail (!) på jobben, hvor hun spurte han ut på deit og sa at hun hadde sett han på tinder. Han opplevde det som veldig kleint og skjulte kortet sitt på tinder etterpå..

Anonymkode: dc21a...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Forstår jeg det som at du har swipet på han sånn at han får "liker deg" når han blar over ditt kort? Hvis ja ville jeg virkelig latt det være med det!

Hvis du ikke har gjort det ville jeg bare sørget for å skape noen hyggelige situasjoner med han på jobben, vært kontaktsøkende og hyggelig, men helt platonisk - så får du eventuelt gjøre noe framstøt når du er sikker på interessen.

Jeg har vært i situasjonen at jeg swipet på en perifer kollega, uten at han swipet på meg - og det gjorde ingenting fordi jeg har selvtillit nok til å vite at det handler om preferanser og ikke om meg. Men, har en kompis som opplevde at en kollega sendte superlike, og fulgte opp med mail (!) på jobben, hvor hun spurte han ut på deit og sa at hun hadde sett han på tinder. Han opplevde det som veldig kleint og skjulte kortet sitt på tinder etterpå..

Ja dette høres jo ikke bra ut 😅

Jeg ønsker ikke å skape noen ubehagelige situasjoner på jobb, men vil samtidig at han skal vite at jeg er gira. Da blir det jo å sveipe ja men jeg har ikke selvtillit nok til å stå i den kleine situasjonen det blir om han ikke sveiper tilbake 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjør på. Livet er for kort til at noen flauser og noen tårer skal stoppe de potensielt gode øyeblikkene 😊

Kanskje greit å få avklart, så du kan gå videre om han ikke er interisert også?

Anonymkode: e2312...0f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Har du tinder gull?

Anonymkode: 2089d...e61

Hadde men ikke nå lenger. Han var ikke blandt de som har sveipa ja 😅 Men i min delusional verden så tenker jeg at han tenker det samme som meg. Ønsker ikke kleinhet på jobb.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Det er da ikke verdens ende og kommer til å være en dråpe i havet av minner uansett. Om han likte ei på jobben har han vært trist av å gå glipp av å bli kjennt med henne, vet ikke før vi er der.

Anonymkode: e2312...0f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...