Gå til innhold

Flørter på snap, overser meg i virkeligheten

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså, jeg har flørta en del på snap med en mann jeg kjenner. Han er ganske på og vil gjerne griseprate litt. Nå ønsker jeg ikke et forhold til denne mannen. Men i stad møtte jeg han på bensinstasjonen tilfeldigvis, der jeg ser han ser meg, jeg blir litt forhindra til å gå bort, men han snur seg liksom med ryggen til meg så det blir unaturlig å gå bort. Skriver til han etterpå om det var han jeg så, også svarer han at han så meg men var så sykt travel at han rakk ikke å komme bort å si hei?! Altså hva feiler det folk? Mangel på høflighet? Hvordan ville dere reagert? 

Anonymkode: 52b57...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er nok bare et tidsfordriv for han, og en rask løsning når han ikke får seg noe annet.

Anonymkode: 34487...cce

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes vel tilfeldig griseprat med tilfeldige bekjente er et klarere uttrykk for mangel på høflighet enn at han ikke kommer bort for å hilse på.

Hadde du virkelig trodd at han kom bort og spurte hvordan det gikk? Og at han er genuint interessert i å ha et ok forhold til deg?

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du er nok bare et tidsfordriv for han, og en rask løsning når han ikke får seg noe annet.

Anonymkode: 34487...cce

Jaja helt greit det, men kjenner jo han fra før, så utrolig rart at han nå plutselig ikke har tid til å si hei? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seff skrev (4 minutter siden):

Jeg synes vel tilfeldig griseprat med tilfeldige bekjente er et klarere uttrykk for mangel på høflighet enn at han ikke kommer bort for å hilse på.

Hadde du virkelig trodd at han kom bort og spurte hvordan det gikk? Og at han er genuint interessert i å ha et ok forhold til deg?

Ja det trodde jeg i utganspunktet at han gjorde, men etter i dag, eh nei..det er han jo soleklart ikke interessert i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja det trodde jeg i utganspunktet at han gjorde, men etter i dag, eh nei..det er han jo soleklart ikke interessert i. 

Nå mener jeg ikke å være overbærende eller nedlatende, men det er vel sjelden den rekkefølgen eller framgangsmåten som er vanlig når folk er ute etter å være normalt hyggelig. Bare greit å ha i bakhodet til en annen gang.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel ikke noe vits i å ha noe mer med han å gjøre da? Og hvis du uansett ikke vil ha et forhold til han, hvorfor bruke tid på han? Hvis du ikke er bra nok for han i det virkelige liv, så trenger du heller ikke å ha han på snap lenger heller da.

Hvis du ble såret/skuffet over oppførselen hans, så er det vel bare å gå videre? Han er jo på ingen måte seriøs allikevel, og da er han vel ikke noe å satse på? Han bryr seg jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gikk ikke du bort til han da? Eller gikk han før du rakk det? 

Anonymkode: cffa5...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Vi har kjent hverandre i mange år. Alltid vært hyggelig å treffe på han, snakker om løst og fast. Siste året har det vært flørting, møtt på han etter det også og da har det vært hyggelig. Også i dag nei da var han så travel at han ikke kunne si hei? Jeg gikk ikke bort til han fordi jeg møtte en annen beskjent og han flørten snudde liksom ryggen til. Jeg forventer ingenting, men skjønner absolutt ikke greia. Har han fått sosial angst??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det var seriøst flørting på snap fra hans siden i forrigårs??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg kan lett "overse" en date/flørt om jeg tilfeldigvis ser han - fordi jeg er redd det ikke er han - liker jeg noen, så synes jeg at jeg ser han i alle som har like trekk. Får angst. :fnise: Eller så er jeg redd han tror jeg stalker han... Eller redd jeg forstyrrer. Det er i hvert fall ikke vondt ment, bare usikkerhet fra min side. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan være han ikke ville møte deg, en flørt når alt er nytt, som kan være kleint, forran din bekjent.

Kan også være han bare liker det på avstand, ikke er klar for noe fysisk. Bruker det som spenning, validering, har kjæreste, er forelsket og stresser, hvem vet?

Spørr han.

Anonymkode: f93f8...297

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornix skrev (1 minutt siden):

Hm, jeg kan lett "overse" en date/flørt om jeg tilfeldigvis ser han - fordi jeg er redd det ikke er han - liker jeg noen, så synes jeg at jeg ser han i alle som har like trekk. Får angst. :fnise: Eller så er jeg redd han tror jeg stalker han... Eller redd jeg forstyrrer. Det er i hvert fall ikke vondt ment, bare usikkerhet fra min side. 

Omg samme problem her! Alle med brunt kort hår, lik høyde og alder er han et øyeblikk 😅 Å det er mange..rømmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit, mulig jeg overdriver…. Kanskje jeg skal gi han litt slæck. Det er relativt avklart mellom oss, men ok, mulig han ikke følte for å komme bort da…men flørtinga på snap er over. Jeg forventer vanlig folkeskikk. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hvorfor gikk ikke du bort til han da? Eller gikk han før du rakk det? 

Anonymkode: cffa5...4d9

Nei jeg gikk først egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Greit, mulig jeg overdriver…. Kanskje jeg skal gi han litt slæck. Det er relativt avklart mellom oss, men ok, mulig han ikke følte for å komme bort da…men flørtinga på snap er over. Jeg forventer vanlig folkeskikk. 

Tenkte ikke på det først, men er jo rart om han ikke kontaktet deg etterpå eller dere poengterte hendelsen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Omg samme problem her! Alle med brunt kort hår, lik høyde og alder er han et øyeblikk 😅 Å det er mange..rømmer. 

Haha... Her også vedrørende - "rømmer", men rødmer også 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tenkte ikke på det først, men er jo rart om han ikke kontaktet deg etterpå eller dere poengterte hendelsen.

Joda, jeg skrev litt platonisk om der var han jeg så på butikken? Da svarte han noe svada at jo han så meg, men var så travel etc etc og noe annet om hva han hadde gjort den dagen? Altså hææææ? Jeg forventer ingenting av han her, men synes det er pussig at han er så på på some og nå overser meg på butikken 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...