AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #1 Del Skrevet 25. august 2024 Jeg å kjøresten min har vært sammen i 2 mnd nå, men vi har vært av å på i snart 5 mnd. Han snakket alltid om at han var såret av eksen å redd for å gå i et forhold å har trust issues for at eksen cheata på han flere ganger. Forrige uke så testet jeg han å han kalte den brukeren søt men sier det er vennene hans som tullet. Å nå fant vennina mi han på yubo, han kjøpte ny telefon for en uke siden å dwt var bilde av han med en ny iPhone. (Hqn hadde Samsung) å sier han ikke har yubo å at jeg må vise han respekt å kaller meg sinnsyk å sier masse stygge ting til meg, han avlyser når vi skal hebge sammen å han røyker weed med vennene sine hele tiden… vurderer å kontakte eks dama å høre om han var noen gang utro mot henne men er usikker er så knust Anonymkode: 6de8e...197 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #2 Del Skrevet 25. august 2024 Bruk ungdomstiden din på å være singel og fri, og hold deg unna sånne gutter som skaper drama og usikkerhet. Fokuser heller på gode venner og skole/utdannelse, og vent med å binde deg til du blir litt eldre. Anonymkode: 00e33...7fc 9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #3 Del Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): å sier han ikke har yubo å at jeg må vise han respekt å kaller meg sinnsyk å sier masse stygge ting til meg, han avlyser når vi skal hebge sammen å han røyker weed med vennene sine hele tiden… Mange røde flagg er. Du må vise han respekt. Han kaller deg for ting og sier stygge ting, røyker hasj. Move on! Anonymkode: ed4fe...e6a 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #4 Del Skrevet 25. august 2024 Flere røde flagg og mangel på grønne flagg. Let him go! Anonymkode: e0a0c...afb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #5 Del Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Flere røde flagg og mangel på grønne flagg. Let him go! Anonymkode: e0a0c...afb Jeg vet jeg egentlig burde men klarer liksom ikke, er så glad i han klarer ikke å få til å blokke han selvom jeg vet jeg burde Anonymkode: 6de8e...197 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #6 Del Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg vet jeg egentlig burde men klarer liksom ikke, er så glad i han klarer ikke å få til å blokke han selvom jeg vet jeg burde Anonymkode: 6de8e...197 Da er det vel greit da, du velger å ha en sånn gutt i livet ditt. Hjelper ikke hva vi andre sier da. Anonymkode: 70d02...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #7 Del Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg vet jeg egentlig burde men klarer liksom ikke, er så glad i han klarer ikke å få til å blokke han selvom jeg vet jeg burde Anonymkode: 6de8e...197 Det kalles å være hekta, ikke å være glad i. Du bør google: Hvordan komme ut av et hekt Sissel Gran er flink til å sette ord på det. Anonymkode: ed4fe...e6a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #8 Del Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg å kjøresten min har vært sammen i 2 mnd nå, men vi har vært av å på i snart 5 mnd. Han snakket alltid om at han var såret av eksen å redd for å gå i et forhold å har trust issues for at eksen cheata på han flere ganger. Forrige uke så testet jeg han å han kalte den brukeren søt men sier det er vennene hans som tullet. Å nå fant vennina mi han på yubo, han kjøpte ny telefon for en uke siden å dwt var bilde av han med en ny iPhone. (Hqn hadde Samsung) å sier han ikke har yubo å at jeg må vise han respekt å kaller meg sinnsyk å sier masse stygge ting til meg, han avlyser når vi skal hebge sammen å han røyker weed med vennene sine hele tiden… vurderer å kontakte eks dama å høre om han var noen gang utro mot henne men er usikker er så knust Anonymkode: 6de8e...197 Oi. Dere er ikke så gamle, skjønner jeg. Hvorfor skal du jakte ned en eks for å "få rett" når du alt kjenner på at dette ikke er riktig for deg? Det spiller vel ingen rolle om han var trofast eller utro mot eksen når han er slem mot deg og du er usikker etter to usle måneder inn i et forhold? Hvis han var trofast og kjempe snill mot henne, skal du da fortsette å være ulykkelig? Skjønner at det er lett å se seg blind på det å skulle ha rett, men livet er for kort til å sløse på forhold som skranter bare noen måneder inn. Go have some fun girl og lev livet ditt fri fra folk som har helt andre interesser enn deg selv.✊ Anonymkode: 8ef09...444 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #9 Del Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg vet jeg egentlig burde men klarer liksom ikke, er så glad i han klarer ikke å få til å blokke han selvom jeg vet jeg burde Anonymkode: 6de8e...197 Da er du ikke glad i, men hektet på ham eller avhengig av drama som blir hektet på ham. Selvfølgelig klarer du å blokkere. Du trykker på noen taster og så er det gjort. Vi må dessverre alle ta noen skikkelig kjipe avgjørelser i livet, og brudd etter to mnd vil ikke være det verste. Du får trøste deg med at du snart vil se tilbake og være overlykkelig for ditt valg. Anonymkode: 8ef09...444 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #10 Del Skrevet 25. august 2024 Trist at du ikke innser at det forholdet ikke er liv laga. Nok en tråd, og nå skal du "hevne" deg? La han være i fred. Han er ferdig. Det er vondt å høre, men sånn er det. Anonymkode: 8f685...670 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #11 Del Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Trist at du ikke innser at det forholdet ikke er liv laga. Nok en tråd, og nå skal du "hevne" deg? La han være i fred. Han er ferdig. Det er vondt å høre, men sånn er det. Anonymkode: 8f685...670 Jeg snskker ikke om hevn. Jeg bare er nysjerrig for han snskker ned på henne å sier hun var utro. Å det er jo leit om han er en person som er utro å så skylder på andre Anonymkode: 6de8e...197 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #12 Del Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Trist at du ikke innser at det forholdet ikke er liv laga. Nok en tråd, og nå skal du "hevne" deg? La han være i fred. Han er ferdig. Det er vondt å høre, men sånn er det. Anonymkode: 8f685...670 Å han kaller meg for veldig stygge ting, han sier selv at han er sikker han er en narsissist. Han var utro å det var min feil å jeg tenkte å høre med henne om han var sånn med henne, jeg sa jeg tenkte men ikke at jeg skulle håper du fortstår. Anonymkode: 6de8e...197 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #13 Del Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Mange røde flagg er. Du må vise han respekt. Han kaller deg for ting og sier stygge ting, røyker hasj. Move on! Anonymkode: ed4fe...e6a Det skriver hun ingenting om. Hun nevner at han røyker "weed". Dette er pot, marihuana/marijuana og ikke hasj. Ellers virker TS veldig ung og skriver ganske usammenhengende. Man kan lure på om det er trolling eller ikke. Anonymkode: d3007...af2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #14 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det skriver hun ingenting om. Hun nevner at han røyker "weed". Dette er pot, marihuana/marijuana og ikke hasj. Ellers virker TS veldig ung og skriver ganske usammenhengende. Man kan lure på om det er trolling eller ikke. Anonymkode: d3007...af2 Det er ikke trolling men situasjonen er vanskelig jeg er bare 16, vi har vært av å på helt siden mars så klart er jeg glad i han å blir jo såret når vennina mi får han opp på en dating app med nylige bildet han har tatt å nekter å kaller meg stygge ting å at alt er min feil Anonymkode: 6de8e...197 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #15 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (På 26.8.2024 den 12.56): Det er ikke trolling men situasjonen er vanskelig jeg er bare 16, vi har vært av å på helt siden mars så klart er jeg glad i han å blir jo såret når vennina mi får han opp på en dating app med nylige bildet han har tatt å nekter å kaller meg stygge ting å at alt er min feil Anonymkode: 6de8e...197 Hei ts ❤️ Jeg skjønner at dette er vondt og sårt. Jeg vil uansett råde deg til å dumpe denne kjæresten, han er ikke snill mot deg og du vet at han er på datingapp og lyver. Dette er røde flagg, som kan bety at han ikke vil behandle deg godt på flere måter hvis du fortsetter forholdet. Om han var utro mot eksen eller ikke er egentlig ikke så viktig, han er ikke god mot deg og da er det bare en ting å gjøre, dump han. Det er så mange bedre fisk i havet og du vil helt sikkert finne en bedre kjæreste etter hvert. Det er ikke vits i å kaste bort ungdomstiden sin på sånne drittsekker, de ender bare med å såre deg mer. Se det som en nyttig erfaring, du har prøvd og det funker ikke. Jeg må også si at det med å teste en kjæreste på den måten bør være unødvendig, og ikke noe jeg anbefaler deg å gjøre i forhold, det er en form for tillitsbrudd og hvis du begynner på denne mistenksomme og testende stien så kan det ende opp med å bli et mønster du henger deg opp i og det kan være skadelig for et godt forhold i fremtiden (det forholdet du er i nå er ikke godt). Prøv så godt du kan å være ærlig om ting som plager deg i forhold og snakk med kjæresten om det. Jeg skjønner at han du er med nå lyver, og da er det ikke vits i å prate mer, men ikke alle gutter er sånn. Det finnes mange fine også, du må bare være ligt tålmodig å finne dem. Ha for guds skyld ikke sex med denne kjæresten for å blidgjøre han og holde på han, han er ikke verdt det og du fortjener bedre. Det forholdet du beskriver er ikke kjørlighet. Masse lykke til ❤️ Anonymkode: 067fe...d34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå