AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #41 Del Skrevet 29. august 2024 Hunkemøller. Koster 4-600 kr stk, men har gjort masse kupp på salg! Anonymkode: f544f...654 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #42 Del Skrevet 30. august 2024 Synd de fleste bh-er i store størrelser ser kjerring ut og har som mål å presse brystene flate og dra dem vekk fra hverandre. Jeg har F/G -cup og synes push up-bher både gir finest utseende og støtter best, men dette er det svært få produsenter som forstår. Bildet vist først i tråden her er akkurat slik jeg ikke vil at en bh skal være, stygg o usexy. Anonymkode: c4898...3d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #43 Del Skrevet 5. september 2024 Bravissimo, ingen over, ingen ved siden. Du kan få digital «fitting» og de som jobber der er utrolig flinke! Min bh-favoritt er Millie, komfortabel og pen. Har alle bh’ene mine derifra, de har til og med stroppeløse som holder alt oppe. Jeg er 30GG (som er en 65J ifølge https://www.braforme.com/en-eu/pages/sizing-chart) Anonymkode: 42323...f0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #44 Del Skrevet 5. september 2024 Meg over. Mange farger å velge blant, må betale toll, men likevel billigere enn å kjøpe samme kvalitet her i Norge. Jeg har hatt mine i årevis og de er like fine (jevnlig håndvask med milo). https://www.bravissimo.com/us/products/millie-bra-ln566/ De har også bikinier, svømmetøy, treningsbh’er og pysj med innebygd bh. Min store drøm er å få en dag i en fysisk Bravissimo-butikk, hadde blitt blakk 😂 Anonymkode: 42323...f0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå