AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #1 Del Skrevet 25. august 2024 Jeg blir SPRØ av reklamen på siden her inne når jeg bruker pc. Den står ikke i ro ett sekund, det er ikke bra for hjernen vår å se bevegelse konstant. Hjelper ikke å pause den heller. Reagerer dere på det? Anonymkode: 90d93...831 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 25. august 2024 #2 Del Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg blir SPRØ av reklamen på siden her inne når jeg bruker pc. Den står ikke i ro ett sekund, det er ikke bra for hjernen vår å se bevegelse konstant. Hjelper ikke å pause den heller. Reagerer dere på det? Anonymkode: 90d93...831 Tenker på det nesten hver gang jeg er innom på pcn. Blir helt rar i hodet av den og lurer på om det går an å skjule den. Ufattelig forstyrrende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #3 Del Skrevet 25. august 2024 Hvilken reklame?. Anonymkode: 3d443...85d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 25. august 2024 #4 Del Skrevet 25. august 2024 AdBlock! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå