AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #41 Del Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja,eller folk som sprudler etter åtte timer på jobb når jeg er halvdau og sliten. Får lyst til å slå da!! Anonymkode: cb231...5b6 Hun som jeg jobbet med tidligere var full av energi på slutten av dagen, naturlig nok for hun hadde jo knapt løftet en finger hele dagen😆 Anonymkode: 1fdc6...60d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #42 Del Skrevet 25. august 2024 Har du problemer med å omgås overdrevent positive folk? Du ække aleine, vi er mange som har det sånn Anonymkode: 08745...461 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #43 Del Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hun som jeg jobbet med tidligere var full av energi på slutten av dagen, naturlig nok for hun hadde jo knapt løftet en finger hele dagen😆 Anonymkode: 1fdc6...60d Akkurat det jeg tenker ofte og. " Du har ikke jobba hardt nok når du har så mye energi igjen" Anonymkode: cb231...5b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #44 Del Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Akkurat det jeg tenker ofte og. " Du har ikke jobba hardt nok når du har så mye energi igjen" Anonymkode: cb231...5b6 Eller kanskje hun har jobba smartere? Å være sliten er ikke i seg selv et tegn på vel utført arbeid... Jeg kan smile etter et 14-timersskift også. Og klarer jeg ikke det, er jeg ofte i ferd med å bli syk. Å jobbe hardt plager meg ikke så lenge jeg har rutinene inne, og slitenheten kommer typisk på dørstokken hjemme, ikke mens jeg fortsatt er på jobb. Anonymkode: 6d782...437 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #45 Del Skrevet 25. august 2024 Forøvrig synes jeg sånt som "jeg har sett hvordan verden fungerer og er ansvarsfullt trist på vegne av den", er intellektuell latskap. Hjernens default er å legge merke til triste ting, så det er det å se absurditet, galskap og pur glede er det som krever noe av oss. Sånn holder vi motet oppe tross alt og har noe å gi både til oss selv og andre. Anonymkode: 6d782...437 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #46 Del Skrevet 25. august 2024 Liker glade folk jeg 😊 Er dem som ikke er omgjengelige/ kommunaktive det er verst å menge seg med for min del. Anonymkode: a7fe4...5c7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 25. august 2024 #47 Del Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Tar heller dem enn de som skal trekke seg selv og andre ned med å være negativ hele tiden. Anonymkode: d3d9a...f8e Enig 🙌 misliker de negative mer enn de positive 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #48 Del Skrevet 26. august 2024 Jeg tar poenget, men jeg tror TS og enkelte andre litt for lett dømmer folk de egentlig ikke kjenner. For min del, så liker jeg positive folk, surpompene blir altfor slitsomme, men det er selvsagt en mellomting, det er vel der de fleste av oss befinner seg. Jeg vet jo også om falske mennesker, folk som er hyggelige og overstrømmende så lenge de føler at de har noe å vinne på det, men som kan dolke deg i ryggen i neste omgang. Sånne folk er falske, og jeg vet om et par sånn på stående fot... Dette er folk jeg misliker fordi jeg har sett hvordan de holder på. De klarer ikke å opprettholde fasaden hele tiden. Men, så har man de genuint positive og hyggelige menneskene, og de er gull. Der kjenner jeg heldigvis langt flere enn de som er falske, og de er gode på å skape samhold og godt arbeidsmiljø. Jeg skjønner veldig godt at ledere setter ekstra stor pris på slike folk, for de drar miljøet opp, og jeg tror ingenting på at det er den typen som ikke får noe gjort. Anonymkode: ef99e...9e0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 26. august 2024 #49 Del Skrevet 26. august 2024 I ekstrem forstand og i tillegg overdrevent kunstig, ja det blir helt på trynet. Kan nesten oppleves litt frekt at vedkommende tar hele rommet med irrasjonelt vås og kjas. Da kan jo du varte opp med noe som også er temmelig frekt. Himling med øya. 😂 Kan ikke se bort fra at dette støyende menneske faktisk kan være proppfull av narkotika for alt hva du vet. Ta en video av neste sammenkomst da, for dette kan bli gøy.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #50 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Eller kanskje hun har jobba smartere? Å være sliten er ikke i seg selv et tegn på vel utført arbeid... Jeg kan smile etter et 14-timersskift også. Og klarer jeg ikke det, er jeg ofte i ferd med å bli syk. Å jobbe hardt plager meg ikke så lenge jeg har rutinene inne, og slitenheten kommer typisk på dørstokken hjemme, ikke mens jeg fortsatt er på jobb. Anonymkode: 6d782...437 Så du er sprudlende, hardtarbeidende og blid på jobb, mens hjemme får mann og barn en sliten, sur versjon av deg. Nydelig! Anonymkode: 45153...579 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #51 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Forøvrig synes jeg sånt som "jeg har sett hvordan verden fungerer og er ansvarsfullt trist på vegne av den", er intellektuell latskap. Hjernens default er å legge merke til triste ting, så det er det å se absurditet, galskap og pur glede er det som krever noe av oss. Sånn holder vi motet oppe tross alt og har noe å gi både til oss selv og andre. Anonymkode: 6d782...437 Det er nå greit. Men livet er ikke pur glede 24/7 365 dager i året. Har du ingen andre følelser enn pur glede i ditt følelsesregister, så bør du virkelig jobbe med deg selv, for dette er ikke sunt. Da fortrenger du alt det vonde og sprudler og ler for å glemme det. Anonymkode: 45153...579 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #52 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Eller kanskje hun har jobba smartere? Å være sliten er ikke i seg selv et tegn på vel utført arbeid... Jeg kan smile etter et 14-timersskift også. Og klarer jeg ikke det, er jeg ofte i ferd med å bli syk. Å jobbe hardt plager meg ikke så lenge jeg har rutinene inne, og slitenheten kommer typisk på dørstokken hjemme, ikke mens jeg fortsatt er på jobb. Anonymkode: 6d782...437 Nei, jeg også smiler og er grei mot folk på slutten av en arbeidsdag. Hun jobbet smart ja, ved å la være å gjøre arbeidsoppgavene sine slik at det alltid ble kaos og vi andre måtte trå til. Smart, men samtidig utrolig irriterende for oss andre. Anonymkode: 1fdc6...60d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #53 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Det går an å oppføre seg normalt, vet du. Anonymkode: 45153...579 Så fint det hadde vært om alle mennesker oppførte seg normalt,eller akkurat som oss selv. Det vet vi ikke er mulig. .Vi må tilpasse oss andre mennesker og lære oss å tolerere at vi er forskjellige. Dersom man har det tungt,er trist eller trøtt og lei kan overdrevent positive mennesker oppleves som irriterende. Men å bruke nedlatende hersketeknikker som å himle med øynene ,som en her foreslår,det er stygt og uhøflig. Si heller ifra da vel. Anonymkode: b9373...7ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #54 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er nå greit. Men livet er ikke pur glede 24/7 365 dager i året. Har du ingen andre følelser enn pur glede i ditt følelsesregister, så bør du virkelig jobbe med deg selv, for dette er ikke sunt. Da fortrenger du alt det vonde og sprudler og ler for å glemme det. Anonymkode: 45153...579 Ja, enig! Jeg tok på maska som klovn før, men så ble jeg oppmerksom på at det bare var en forsvarsmur mot verden og slutta med det. Alle har lov å ha dårlige dager og vise det. Anonymkode: cb231...5b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #55 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Eller kanskje hun har jobba smartere? Å være sliten er ikke i seg selv et tegn på vel utført arbeid... Jeg kan smile etter et 14-timersskift også. Og klarer jeg ikke det, er jeg ofte i ferd med å bli syk. Å jobbe hardt plager meg ikke så lenge jeg har rutinene inne, og slitenheten kommer typisk på dørstokken hjemme, ikke mens jeg fortsatt er på jobb. Anonymkode: 6d782...437 Nei, men når man selv er på felgen og ikke har mer å gi så føles det provoserende at andre har energi igjen. Jeg handler ikke på det, men snur meg vekk og " spyr litt" . Anonymkode: cb231...5b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 26. august 2024 #56 Del Skrevet 26. august 2024 Overrasket over at det er så mange positive og blide folk her på KG. Får ikke det samme inntrykket hvis man leser andre tråder. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #57 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (På 25.8.2024 den 11.37): I venninnegjengen er det vanlig å gråte flere ganger i uken. Jeg gråter kanskje en gang i løpet av ett år. Er positiv av natur, kunne ikke vært lykkeligere med mann og barn. Subjektivt synes jeg det er rart at man gråter av triste følelser så ofte, kanskje de burde prøve å endre situasjonen hvis de er så triste? Dette er jenter som også er på sitt mest lykkeligste, så jeg forstår ikke hvorfor de gråter så ofte - men trøster de selvsagt og ønsker de det beste. Anonymkode: 9b9d8...46b Er det vanlig at damer sier at de det på det lykkeligste sånn uten videre til venninner? Er ikke det litt kvalmt? Anonymkode: 6c63e...edb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #58 Del Skrevet 26. august 2024 Jeg er en av de menneskene du ikke liker, ts. På jobb ser du meg nesten alltid blid og sprudlende. Samtidig er jeg også hypereffektiv, så det står ikke på det. For meg er det både naturlig og en innstilling jeg ønsker å ha. Jeg har mye ansvar, tunge omsorgsoppgaver i familien og mye som krever noe av meg. Hvis jeg tillater meg selv å tynges ned av alt, så knekker jeg sammen. Men med smil, humor og gode mennesker rundt meg så går dagene rundt. Anonymkode: 87d23...033 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #59 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en av de menneskene du ikke liker, ts. På jobb ser du meg nesten alltid blid og sprudlende. Samtidig er jeg også hypereffektiv, så det står ikke på det. For meg er det både naturlig og en innstilling jeg ønsker å ha. Jeg har mye ansvar, tunge omsorgsoppgaver i familien og mye som krever noe av meg. Hvis jeg tillater meg selv å tynges ned av alt, så knekker jeg sammen. Men med smil, humor og gode mennesker rundt meg så går dagene rundt. Anonymkode: 87d23...033 Det er en farlig lek du driver med, du vet det? For den dagen det blir så mye at du ikke greier den sprudlinga mer så bryter du HELT sammen. Tydelig utifra det du skriver at egentlig har du tunge dager du og men du skjuler det med sprudling. Jeg lover ; slik varer ikke evig.. Det er sunt å tillate seg å ha dårlige dager og ventillere litt. Anonymkode: cb231...5b6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #60 Del Skrevet 27. august 2024 Min 3 år gamle sønn blir redd sånne folk di små er som regel flinkere til å plukke og falsk atferd da blir dem usikker. Det forstår jeg dem Minner meg om jokeren selv mangen når dem egentlig er bitre kanskje ikke er glad i det hele tatt men har et falsk stort smil og jålete tone, da blir dom jokeren med det smilet og demoner i øynene😂 Anonymkode: 6fccc...376 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå