AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #1 Del Skrevet 25. august 2024 Flytter snart inn i nytt hus som har malt tømmerpanel i stua. Jeg har lyst til å få frem treverket igjen, og lurer på om det er verdt å forsøke å fjerne malingen? Det er snakk om tre relativt store vegger. Anonymkode: 012ba...f89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 25. august 2024 #2 Del Skrevet 25. august 2024 Pussemaskin og god tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #3 Del Skrevet 27. august 2024 newman01 skrev (På 25.8.2024 den 17.35): Pussemaskin og god tid? Ja det er vel det jeg lurer på, om dette er et realistisk prosjekt. Har aldri prøvd å fjerne maling fra noe som helst før, så før jeg evt. begynner vil jeg vite om det er noen vits i å prøve eller om det er så mye jobb at det er bedre å la være. Anonymkode: 012ba...f89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 27. august 2024 #4 Del Skrevet 27. august 2024 Hva slags maling er det? Er det vanlig akrylmaling eller er det oljebeis? Det er jo ikke vanskelig, det er bare litt møysommelig arbeid som potensielt kan ta litt tid. Men en god pussemaskin og en Fein/GOP multikutter så man kommer til i kriker og kroker er det relativt koselig arbeid om man har tid og lyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå