Gå til innhold

Garminklokke: din faktiske alder og kondisjonsalder?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har dere som får kondisjonsalder på 20 gamle klokker eller? Jeg er 38, får kondisjonsalder 31, VO2max 48. Bmi 20 og hvilepuls 46.  Ser ikke for meg at jeg kan komme ned til 20..

Anonymkode: ddd83...228

Venu Sq, aner ikke hvor gammel modellen er, men den er definitivt ikke av de aller nyeste og dyreste versjonene. 

Anonymkode: 1b2aa...38c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Venu Sq, aner ikke hvor gammel modellen er, men den er definitivt ikke av de aller nyeste og dyreste versjonene. 

Anonymkode: 1b2aa...38c

Og jeg har en ganske ny klokke i toppsjiktet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driter i hele det tallet. Jeg har nemlig samme tallet nå som for et år siden, selv om jeg sykler mila på ti minutter raskere. Veier det samme, men myE mer muskler. 37 i VO2 og kondisjonsalder rett under faktisk alder. Lav hvilepuls og de bare parameterene enn vekt er ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-venter- skrev (5 timer siden):

Jeg driter i hele det tallet. Jeg har nemlig samme tallet nå som for et år siden, selv om jeg sykler mila på ti minutter raskere. Veier det samme, men myE mer muskler. 37 i VO2 og kondisjonsalder rett under faktisk alder. Lav hvilepuls og de bare parameterene enn vekt er ok. 

Ja, selvfølgelig betyr det tallet ingenting. Men det var en pussig variasjon i estimert kondisjonsalder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja, selvfølgelig betyr det tallet ingenting. Men det var en pussig variasjon i estimert kondisjonsalder.

Tenker du siden kondisjonsalder er rett under faktisk alder til tross for 37 i VO2? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 år, får mellom 31 og 33 i kondisjonsalder.

51 i O2-opptak, som er topp 15 % for min aldersgruppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...