Gå til innhold

Føler du at slekta eller familien din ikke egentlig vet hvem du er?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får stadig spørsmål om livet mitt av familiemedlemmer jeg ser av og til, men har merket meg at de spør om ting jeg ikke tror de ville ha spurt andre oppegående mennesker på min alder om. Mye av det handler om festing, pengebruk, drikking og shopping. Jeg er for tiden arbeidssøkende og veldig forsiktig med pengebruk. Og jeg vet jeg ikke burde legge for mye i det, men klarer ikke la være å irritere meg over det synet jeg føler de har på meg, som en "reckless drunk" som ikke har snøring på noe som helst. Noen som opplever liknende?

Anonymkode: bd4aa...8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg får stadig spørsmål om livet mitt av familiemedlemmer jeg ser av og til, men har merket meg at de spør om ting jeg ikke tror de ville ha spurt andre oppegående mennesker på min alder om. Mye av det handler om festing, pengebruk, drikking og shopping. Jeg er for tiden arbeidssøkende og veldig forsiktig med pengebruk. Og jeg vet jeg ikke burde legge for mye i det, men klarer ikke la være å irritere meg over det synet jeg føler de har på meg, som en "reckless drunk" som ikke har snøring på noe som helst. Noen som opplever liknende?

Anonymkode: bd4aa...8fb

Hvilke familemedlemmer er dette? Kanskje de spør velmenende fordi du kanskje ersingel og barnløs og tenker det kanskje er mer av dette du nevner da? Kommer vel litt an på hvor gammel du er også. Men da jeg var singel og barnløs mellom 25-35 år kunne jeg få mer av samme type spørsmål. Jeg foretrakk heller dette enn mas om kjærligheten og barn.

Anonymkode: 4c703...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan de ikke heller lytte til det man forteller da, i stedet for å spørre så mye? 
jeg får rare spørsmål jeg også. Mye handler om fordommer fordi jeg har magedans som hobby.

Anonymkode: 1eec2...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg føler slekten min ser meg som brautende og frekk. Faktumet er at de elsker å legge opp til diskusjoner, og fordi jeg er østlending og de er sør-vestlendinger, så føler de at jeg tar «mye» plass, både med dem, men også ellers i livet. Men jeg er ikke en person som gir meningen min om alt til alle, ei blir jeg irritert for alt heller. 

Anonymkode: 8984b...3ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Det vet lite om hvem jeg er.  Forteller aldri om meg selv eller hva jeg driver med. Det synes jeg er en privatsak.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, forteller kun det som ikke kan bevares privat. Kjernefamilien min og jeg er ingen god match desverre, men man velger ikke sine foreldre eller søsken

Anonymkode: fe379...44b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, og det er fordi jeg er en annerledes person sammen med dem. Fasade, fasade, fasade. 

Anonymkode: c63b8...a5d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...