Gå til innhold

Høstjakke til gutt 18 år

PM75

Anbefalte innlegg

PM75 skrev (På 29.8.2024 den 7.05):

Det ble mange spørsmål om han ikke kan handle selv.  Det er ingenting i veien med evnene hans til å ordne ting her i livet. Men akkurat shopping er han ikke glad i. Akkurat som beskrevet i innlegget over. Så da hjelper jeg han med shopping. Akkurat som han hjelper meg når PC’en min går i krøll eller andre ting som jeg ikke liker å holde på med. 

Tusen takk til de som svarte på spørsmålet om jakke, jeg skal se på de forslagene! 

Hvor lenge skal du fortsette å kjøpe klær for han?

Anonymkode: b37e7...f93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tipper så lenge TS synes det er greit og så lenge sønnen vil ha hjelp. Plager det deg?

Jeg kjøper også til min på 18. Noen ganger går vi ut sammen, og noen ganger sender jeg han bilder og forslag når jeg er ute etter andre ting og finner noe spontant. Dette er slik han ønsker det da han synes det er kjedelig og går seg vil i jungelen av butikker, samt vil ha mest mulig for pengene (jeg er god til å finne bra ting på tilbud). Jeg synes det også er supert da jeg liker slikt.

For meg fikser han bil, elektronikk eller pc. Ja jeg burde fint klart å installert den Google Chrome eller funnet pc til lillebror, men hvorfor skal jeg når jeg synes det er pyton og hans synes det er gøy? 

Vi hjelper hverandre. Han klarer fint å vokse opp til å bli en selvstendig, fin mann selv om jeg hjelper til med å skaffe klær. I helgen skal jeg forresten ut og kjøpe nå dusjsåpe og tannbørste til han. Er det krise? 

Anonymkode: fd956...447

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor er dette relevant for deg? Eller for denne tråden?

Anonymkode: 7077c...a34

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sønn, og datter nå forøvrig - etter at de ble tenåringer - har instruert nøyaktig hvilke klær de vil ha som julegave etc, jeg  kan bare glemme å kjøpe noe jeg «tror» de vil like. Litt rart at ikke 18 åringen i det minste sender lenke til det han liker.

Anonymkode: df5ae...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Dartle skrev (18 timer siden):

Arcteryx og Patagonia er vel det det går i nå.

Det du bor kanskje 

Anonymkode: 51d07...8dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva er problemet ditt ?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

North face 

parajumper 

og så har selv kjøpt en på sport outlet

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags klesstil har han ellers? Kler han seg likt som alle andre eller har han en egen klesstil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det du bor kanskje 

Ja, jeg aner ikke 😄 Bor sentralt på Østlandet da, sammen med 2 millioner av den norske befolkningen 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amossa skrev (6 timer siden):

Begge disse merkene er dyre.  Bare et tips - det finnes mange jakker i begge disse merkene på finn.no for halv pris.  Vårt barnebarn på 15 år vil ikke gå i noen av disse, så det er nok ikke for alle.  Han liker the North Face og Stormberg, i type allværsjakke.  

TS skrev ingenting om pris, lurte bare hva som var mote. Og det er typisk sånne jakker jeg ser for tiden. Også vest fra Patagonia ser jeg en del som har. 

Endret av Rosa Dartle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.8.2024 den 7.12):

Hvorfor kjøper han ikke klær selv?

Anonymkode: f93b5...cab

En mamma kan vel kjøpe jakke til sønnen sin selvom han er 18👀. Er over 40 selv og min mamma kjøper både klær og smykker til meg. Syns det bare er koselig☺️

Men til spørsmålet. Jeg syns Tommy Hilfiger sine jakker har fine farger. Og de har masse utvalg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...