AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #21 Del Skrevet 25. august 2024 I alle dager.. Jeg er enig i at det ikke er optimalt å slippe en braker på et offentlig toalett, men når det først skjer får man bare late som ingenting. Det er sykt spesielt å kommentere det. Hun kan jo ha Chrons eller Ulcerøs kolitt eller hva som helst, da er det jo antagelig jævlig sårende at det kommer en sånn kommentar når hun har uflaks og slipper en promp. Tviler jo på at hun gjorde det med vilje liksom. Neste gang, pass dine egne saker. Anonymkode: c9c9a...baa 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #22 Del Skrevet 25. august 2024 Selvsagt er det helt OK. Hvor ellers skal man liksom gjøre det? Det er nøyaktig dette rommet eksisterer for. Anonymkode: 803ec...9f3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #23 Del Skrevet 25. august 2024 De fleste promper ikke sånn med vilje, så du burde ikke kommentert det. Når man er på et toalett, så kan slikt skje om man står ved vasken også. Anonymkode: 1e052...676 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #24 Del Skrevet 25. august 2024 Ingen dør av en fis. Slapp av og ikke vær så fintfølende. Anonymkode: 871e2...38b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 25. august 2024 #25 Del Skrevet 25. august 2024 Modig gjort av nabodama. Å fortsette med en brakfis rett etter å ha vært på toalettet, kunne gått riktig ille. Hun var tydeligvis ikke helt ferdig og denne kunne fylt trusa med mer enn bremsespor….. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 25. august 2024 #26 Del Skrevet 25. august 2024 Dere begge gjorde rett/feil. Det ER vanvittig ekkelt når noen sender avgårde en brakskit i umiddelbar nærhet og nårdeti tillegg lukter er det verre enn verst, men hun gjorde det muligens ikke med vilje og ble selv flau og overrasket over at naturen tok overhånd og på toppen av det hele blir det kommentert på, da går man jo i forsvar. Jeg forstår dere begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #27 Del Skrevet 25. august 2024 Hehe … jaja. Lurer på hvordan jeg kunne bodd med noen så mye som jeg promper. Anonymkode: 5a7f2...36f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #28 Del Skrevet 25. august 2024 Æsj, så horribelt ekkelt, men jeg hadde nok aldri kommentert det. Anonymkode: 83a75...7e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 26. august 2024 #29 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ingen dør av en fis. Slapp av og ikke vær så fintfølende. Anonymkode: 871e2...38b Ikke vær skråsikker på det: https://www.norli.no/boker/humor-og-tegneserier/humor/den-som-fiser-i-heisen-ma-do Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomBombadil Skrevet 27. august 2024 #30 Del Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (På 25.8.2024 den 0.03): I går var jeg på et offentlig toalett, da jeg var ferdig og holdt på å vaske hender, slapp en dame ved siden av meg en stor fis. Det luktet kjempe ekkelt og jeg sa unnskyld meg til henne. Istedet for å unnskylde seg, skjelte hun meg ut, og sa at der var lov å fise på do. Jeg ble helt satt ut. Er det jeg som er på bærtur når jeg mener at på do gjelder på selve toalettet?? Anonymkode: e163b...afd Så det er greit å fise, drite og pisse bak en vegg som kanskje er så lite som 1 cm tykk, med stor glippe oppe og nede, men det er ekkelt at noen fiser ved vasken? Jøje meg... 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #31 Del Skrevet 28. august 2024 Kan ikke KG gi denne brukeren en advarsel? Anonymkode: 896dd...a97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #32 Del Skrevet 30. august 2024 Flaut av henne - frekt av deg… Anonymkode: 9bf0d...bc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #33 Del Skrevet 30. august 2024 Dere som skriver tarmproblemer.. Jeg har det og da vet jeg at risikoen for avføring i trusa er såpass stor at det er hundre ganger bedre å sitte på toalettet til all luft er ute. Jeg hadde aldri i livet stått ved vasken og sluppet en og risikert å stå med bæsj i buksa. Klarer man å fise uten å bæsje ja da har man egentlig ikke tarmproblemer, men en utrolig dårlig oppførsel. Hun som feis og kjeftet er den verste av de to. Jeg kjenner ei som kunne funnet på å fise slik og skylde på tarmene. Sannheten er at hun er et usmakelig og ekkelt menneske. Man står ikke og gjør slik, knappe en meter unna avlukket. Får virkelig være måte på til unnskyldninger og bortforklaringer. Anonymkode: db2cf...18d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #34 Del Skrevet 30. august 2024 Herregud for en rar konfrontasjon 😂 Syntes dere begge er sære! "Unnskyld meg"? Fulgte du det opp med en "Åh gid"? Anonymkode: f8ee9...20d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #35 Del Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Dere som skriver tarmproblemer.. Jeg har det og da vet jeg at risikoen for avføring i trusa er såpass stor at det er hundre ganger bedre å sitte på toalettet til all luft er ute. Jeg hadde aldri i livet stått ved vasken og sluppet en og risikert å stå med bæsj i buksa. Klarer man å fise uten å bæsje ja da har man egentlig ikke tarmproblemer, men en utrolig dårlig oppførsel. Hun som feis og kjeftet er den verste av de to. Jeg kjenner ei som kunne funnet på å fise slik og skylde på tarmene. Sannheten er at hun er et usmakelig og ekkelt menneske. Man står ikke og gjør slik, knappe en meter unna avlukket. Får virkelig være måte på til unnskyldninger og bortforklaringer. Anonymkode: db2cf...18d Det er det dummeste jeg har lest i dag. selvfølgelig kan man ha mage- og tarmproblemer og samtidig kunne fise uten å bæsje seg ut. Herreminhatt! Anonymkode: f8ee9...20d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #36 Del Skrevet 31. august 2024 Fjert i vei sier jeg bare, gjerne så det smeller i veggene. For en rar samtale dette må ha vært. Jeg hadde aldri i livet kommentert noens fis. Hadde smilt litt og gått derifra. Om fisen bråker/stinker så er vel hele toalettrommet det beste stedet den kan lure seg ut i. Anonymkode: fade5...155 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #37 Del Skrevet 31. august 2024 8 hours ago, AnonymBruker said: Det er det dummeste jeg har lest i dag. selvfølgelig kan man ha mage- og tarmproblemer og samtidig kunne fise uten å bæsje seg ut. Herreminhatt! Anonymkode: f8ee9...20d Enig. Tydelig bevis på at på seg selv kjenner man ingen. Søsteren min har stomi. Hvis hun er uheldig og spiser noe som gir luft i tarmene så lommer det gigapromp i stomien. Umulig for henne å kontrollere Anonymkode: 112e2...23c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #38 Del Skrevet 1. september 2024 Om du ikke klarer andres lukter og lyder på offentlige toalett får du bruke det tilrettelagte toalettet slik at du kan være der alene! Anonymkode: 77805...760 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå