Gå til innhold

Godt forhold til fastlegen? Langt


Prinsesse Tam Tam

Anbefalte innlegg

Hjelpe meg, for en fyr...Han kan ikke kose seg mye med jobben sin... Min fastlege er kjempekoselig. Har gått til han i fire-fem år, minst... Han er ganske ung, midten av 30-åra, max. Han er nesten litt for engstelig for meg, og vil jeg ha sykemelding, får jeg det. Har gått til kiropraktor i 7 uker nå, og han har bare sykemeldt meg når jeg har sagt at kiropraktoren min mener det er best. Han ringer meg opp igjen om jeg ringer og har spørsmål, og spør og bryr seg om hvordan jeg har det. Hadde jeg ikke vært fornøyd, hadde jeg byttet for lengst!!! Er ganske nøye på hvordan jeg blir mottatt av folk som faktisk har mye å si for hvordan jeg har det. Jordmora mi er og kjempegrei. Skulle nesten gått der oftere.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil bare si en ting.

Det er greit at man ikke er syk.

Men det er faen ta meg heller ikke lett å gå døgn etter døgn i søvne. Helt fri for energi.

Jeg gjorde det fra dag 1-> uke 8. Da gikk det ut over alt annet. Spydde som en gris og hadde hodepine døgnet rundt. Fikk sykemelding slik at jeg var hjemme onsdag->søndag. Og det hjalp. Ikke det at man nødvendigvis trenger å være sykemeldt i lengre tid, men bare det og få noen dager til å hente seg inn igjen, hjelper.

Det er bare du som vet hvordan du har det.

Og graviditet sliter på oss.

Ikke nøl med å bytte lege. Det er ikke du som har vært rar i denne saken. Det er legen. Klar han skal høre på deg, og selvfølgelig skal du ikke bruke egenmeldingen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...