AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #1 Del Skrevet 24. august 2024 VIl gjerne ha tips Anonymkode: c79f9...842 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 24. august 2024 #2 Del Skrevet 24. august 2024 Jeg har ikke bestemt meg, men vurderer å prøve noen fra Skechers i år. De har flere vintersko, inkludert vanntette. Er veldig fornøyd med blant annet løpeskoene til Skechers, men også prøvd sko derfra som ikke er så gode. Ser prisen ikke er så halvgal, så godt mulig det blir noe derfra i år. Trenger varme og vanntette, har penere vintersko, for dagene det går. Jeg har altså ikke landet på et par, og tar gjerne mot tips jeg også, uten å kuppe tråden her. (Hadde egentlig tenkt å lage egne tråd en av dagene nå, men ikke kommet så langt. Uansett fint å følge tråden.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #3 Del Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): VIl gjerne ha tips Anonymkode: c79f9...842 Med mindre jeg går forbi noen sko jeg har veldig lyst på, så skal alle vinterskoene i boden opp og brukes. Like fine i år som da de ble satt bort. Så beklager ingen hjelp herfra. Anonymkode: ed4b0...9e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #4 Del Skrevet 24. august 2024 https://www.hermes.com/no/en/product/fresh-ankle-boot-H232064Zv02370/?utm_source=google&utm_campaign=NO_EN_DEFENSIVE_SHOPPING_ Anonymkode: cf731...a15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #5 Del Skrevet 27. august 2024 Kjøpte nettopp et par fra Kastel (fra deres egen second chance-bruker på tise), og tidligere i år ble det et par fra Flufie på salg 😊 I tillegg har jeg mange andre par sko til vinterbruk, fra merker som Ugg, Moon Boot, Panama Jack, Timberland osv. Noen er et par år gamle, andre har jeg hatt i 20 år 😅 Liker sko, og passer på å variere. Anonymkode: 09eeb...289 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #6 Del Skrevet 28. august 2024 Har dr.martens og ugg classic ultra mini. Anonymkode: 36af8...d5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 28. august 2024 #7 Del Skrevet 28. august 2024 Er hvert år på jakt etter de ultimate vinterskoene som er: varme, fordi jeg fryser vanntett, fordi det alltid er vått i gatene om vinteren høye, fordi det ofte ikke er måkt på fortauet kan feste pigger, fordi det nesten alltid er speilblankt under snø og vann gode å gå langt, fordi jeg har lang gåavstand til jobb fine, fordi jeg også er litt opptatt av hvordan det ser ut Har lett i snart 40 år og har ennå ikke funnet dem Tar gjerne imot tips😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå