AnonymBruker Skrevet 24. august #1 Del Skrevet 24. august Veit ikke hva jeg gjør galt, men tror mange er flaue over meg… men har så lyst på ei venninne! Hadde vært så hyggelig 🥲 hva må jeg si og gjøre? Anonymkode: d3093...aa8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #2 Del Skrevet 24. august Jeg har fått masse kontakt på en app som heter Venn:) Til forskjell fra mange andre slike apper jeg har prøvd så er det faktisk brukbart aktivitetsnivå:) Anonymkode: 9c0d4...30d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #3 Del Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Veit ikke hva jeg gjør galt, men tror mange er flaue over meg… men har så lyst på ei venninne! Hadde vært så hyggelig 🥲 hva må jeg si og gjøre? Anonymkode: d3093...aa8 Først og fremst hold det casual i starten. Ikke sleng deg rundt halsen på den første den beste... Bli med på kor eller en annen aktivitet, så du og en potensiell venninne har noe felles i starten. Anonymkode: f39fe...d6a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #4 Del Skrevet 24. august Klem til deg ❤️ hvorfor tror du folk blir flaue? I utgangspunktet tenker jeg folk er som de er, og det finnes noen for alle ( både romantisk og vennskapelig). Når det er sagt er det lov med litt selvinnsikt også, og dersom man har en eller annen spesiell uvane, så kan man jo forsøke å tone det ned i situasjoner det ikke passer seg? Anonymkode: ffcdb...9c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august #5 Del Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg har fått masse kontakt på en app som heter Venn:) Til forskjell fra mange andre slike apper jeg har prøvd så er det faktisk brukbart aktivitetsnivå:) Anonymkode: 9c0d4...30d Hva gjør du når du møter nye? Snakker dere bare, eller gjør dere en aktivitet? Synes det er veldig vanskelig å finne noen man «klaffer med.» Er så mange som er så mye mer selvsikre enn meg, og jeg passer jo ikke sammen med de. Jeg er mye mer sjenert av meg, og da er man ikke like interressant blant de som er veldig trygge og selvsikre. I tillegg er jeg 40, og da blir det enda vanskeligere. Anonymkode: 16e54...313 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august #6 Del Skrevet 25. august Dersom du er sjenert, hadde det ikke vært enklere å bli kjent med noen via en hobby eller liknende, noe du er inressert i og flink i? Der vil du jo automatisk ha noe relevant å snakke med folk om, og bedre selvtillit når du er på «hjemmebane»? 😊 Anonymkode: ffcdb...9c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august #7 Del Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dersom du er sjenert, hadde det ikke vært enklere å bli kjent med noen via en hobby eller liknende, noe du er inressert i og flink i? Der vil du jo automatisk ha noe relevant å snakke med folk om, og bedre selvtillit når du er på «hjemmebane»? 😊 Anonymkode: ffcdb...9c5 Jeg har ikke noe hobby jeg er flink i. Liker ikke strikking og håndarbeid, men liker trening og aktivitet. Men for meg som er såpass gammel er det jo ikke noe organisert.. Anonymkode: 16e54...313 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august #8 Del Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har ikke noe hobby jeg er flink i. Liker ikke strikking og håndarbeid, men liker trening og aktivitet. Men for meg som er såpass gammel er det jo ikke noe organisert.. Anonymkode: 16e54...313 Her jeg bor (Sør/vestlandet) er det flere aktiviteter for damer på vår alder( 30-50), feks ballspill ( da veksler de mellom håndball, volleyball, innebandy ). CrossFit, turlag ( de går fast en topptur i uka, og dersom mange nok er intessert tar de en lengre tur i året til feks Gaustadtoppen). Det er en gjeng som isbader. Det er en hundegruppe. Og dette er et lite/mellomstort tettsted bare, jeg vil tro det finnes mye mer i større tettsteder / byer. Men du må jo ta mot til deg og ta kontakt og bli med selv, og det er jo litt skummelt i begynnelsen, men det går seg til. Jeg vet ikke hva slags sted du bor på, men det finnes vel tur eller treningsgrupper nesten over alt? 😊 Anonymkode: ffcdb...9c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august #9 Del Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Her jeg bor (Sør/vestlandet) er det flere aktiviteter for damer på vår alder( 30-50), feks ballspill ( da veksler de mellom håndball, volleyball, innebandy ). CrossFit, turlag ( de går fast en topptur i uka, og dersom mange nok er intessert tar de en lengre tur i året til feks Gaustadtoppen). Det er en gjeng som isbader. Det er en hundegruppe. Og dette er et lite/mellomstort tettsted bare, jeg vil tro det finnes mye mer i større tettsteder / byer. Men du må jo ta mot til deg og ta kontakt og bli med selv, og det er jo litt skummelt i begynnelsen, men det går seg til. Jeg vet ikke hva slags sted du bor på, men det finnes vel tur eller treningsgrupper nesten over alt? 😊 Anonymkode: ffcdb...9c5 Jeg har sjekket rundt på nettet, gjort i flere år, etter aktiviteter. Innebandy er gøy, men jeg kan ikke pga rygg og knær og hardt gulv😕 Turgrupper her er enten for familier, eller for de over 60 har jeg inntrykk av. Har sjekket etter volleyball. Fotball og håndball har jeg aldri spilt før, og det er ikke noe her for uerfarne. Anonymkode: 16e54...313 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august #10 Del Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Her jeg bor (Sør/vestlandet) er det flere aktiviteter for damer på vår alder( 30-50), feks ballspill ( da veksler de mellom håndball, volleyball, innebandy ). CrossFit, turlag ( de går fast en topptur i uka, og dersom mange nok er intessert tar de en lengre tur i året til feks Gaustadtoppen). Det er en gjeng som isbader. Det er en hundegruppe. Og dette er et lite/mellomstort tettsted bare, jeg vil tro det finnes mye mer i større tettsteder / byer. Men du må jo ta mot til deg og ta kontakt og bli med selv, og det er jo litt skummelt i begynnelsen, men det går seg til. Jeg vet ikke hva slags sted du bor på, men det finnes vel tur eller treningsgrupper nesten over alt? 😊 Anonymkode: ffcdb...9c5 Hvor bor du forresten? Anonymkode: 16e54...313 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august #11 Del Skrevet 25. august Det er da mange sjenerte på sånne apper. Og så er det jo ikke enten eller, altså at man er enten sjenert eller superutadvendt. Det er mange variasjoner innimellom. Prøv deg på Venn, beskriv deg ærlig uten å overdrive, så får du sikkert noen kontakter som kan være et utgangspunkt. Anonymkode: 20a30...470 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august #12 Del Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg har sjekket rundt på nettet, gjort i flere år, etter aktiviteter. Innebandy er gøy, men jeg kan ikke pga rygg og knær og hardt gulv😕 Turgrupper her er enten for familier, eller for de over 60 har jeg inntrykk av. Har sjekket etter volleyball. Fotball og håndball har jeg aldri spilt før, og det er ikke noe her for uerfarne. Anonymkode: 16e54...313 Hva med www.turvenn.no ? Eller den isbadegruppa på Facebook - der kan du spørre om noen driver med dette i ditt område? 😊 eller lokal sanitetsforening? nei, det er ikke så lett - og så er det jo ikke sikkert noe er helt perfekt, men kanskje likevel et greit sted å starte? Lykke til 😊 Anonymkode: ffcdb...9c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august #13 Del Skrevet 25. august Og så tror jeg det er lett å havne i en negativ tankegang, at det og det kan jeg ikke. Hva er det du kan/vil da, og så tar du utgangspunkt i det 😊 Evt kan du starte noe selv? « Hei! Ønsker å dra i gang et volleyballlag, er det noen damer her i nærmiljøet som har lyst å spille? Vi kan låne gymsalen på barneskolen ( feks, eller den arenaen som er aktuell for deg) tirsdager fra 18-20. Helt uhøytidelig, lett trening og moro 😊». Anonymkode: ffcdb...9c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #14 Del Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (På 25.8.2024 den 11.53): Hva gjør du når du møter nye? Snakker dere bare, eller gjør dere en aktivitet? Synes det er veldig vanskelig å finne noen man «klaffer med.» Er så mange som er så mye mer selvsikre enn meg, og jeg passer jo ikke sammen med de. Jeg er mye mer sjenert av meg, og da er man ikke like interressant blant de som er veldig trygge og selvsikre. I tillegg er jeg 40, og da blir det enda vanskeligere. Anonymkode: 16e54...313 Nå har jeg bare nylig startet med appen, og det er særlig to jeg har snakket en del med nå i kanskje 2-3uker, så antar vi snart blir å treffes. Men hvor lenge folk vil snakke først er jo helt opp til hver enkelt. Personlig synes jeg det er letter å holde en samtale når jeg vet litt om personen på forhånd:) Så kan være greit å være tydelig på ønsker og forventninger i profilteksten, var ei jeg ble enig med ikke var en god match, jeg liker markatur, men ikke så hardcore som henne, og det var jo det hun var ute etter så da gikk hun videre, og det er helt greit! Du kan jo ha litt humor i det i profilteksten; jeg er litt sjenert så håper en usjenert person kan adoptere meg:P Og man kan være interessant selv om man er mer sjenert:) Et tips jeg har, er å invitere dem med på en kafe som har et utvalg av brettspill, for da snakker man jo gjerne om spillet og reglene osv., og ikke så lett at det blir pinlige pauser om man er redd for det. Så blir man kjent i samme slengen:) OrganAttack anbefales på det varmeste! Anonymkode: 9c0d4...30d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå