Gå til innhold

Gir bort 10 intuitive lesninger (kun kjærlighetsrelasjoner)

Oppreist

Anbefalte innlegg

Jeg, kvinne, 42 år.

Samboer med mann,43 år (og dine/mine barn,)

Er dette mitt livs kjærlighet og blir vi gamle sammen? ❤️

Anonymkode: a2946...5b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppreist skrev (4 timer siden):

Det er "noe" her men det er litt diffust for meg og oppleves uavklart. Det virker som om denne personen vingler litt og er like usikker som deg. Ingen våger ta det første skritt, oppleves det som. Kan det stemme? 

Jeg har tro på at dere skal snakke sammen om dette, for det vil gi klarhet. Tror ikke dere er helt på samme sted akkurat nå men dere har vært der og vil komme dit igjen. Dette er mye å bygge på men en av dere må våge å si noe mer. Kanskje du skal ta mot til deg? Jeg heier på dette. 

Alt godt. 🙌

Oi, her var det mye som stemte. Nå ble jeg veldig positivt overrasket. Utelot litt informasjon i første innlegg fordi jeg ville svare raskt.

Vi har faktisk hatt en samtale. Han er klar over mine følelser, men han er usikker på hva han egentlig føler og sier selv han er forvirret.  Jeg har gjort et par ting i den tiden vi har kjent hverandre som han har reagert på. Jeg har ikke gjort det med vond intensjon, men vi kjente ikke hverandre så godt da og jeg visste ikke at han ville reagere som han gjorde. Bare for å poengtere så har jeg ikke rotet med andre eller lignende, men han har følt seg avvist og mistet tillit. Jeg vet ikke om han tidligere har hatt følelser for meg på denne måten, men har en følelse av at han har hatt en interesse romantisk sett uten at jeg vet hvor dypt der har vært. Men nå er han som sagt usikker og vet ikke om han kan komme «over» det som har skjedd. Klarer du å se noe angående dette? Er det mulighet for at han vil klare å komme over det og at han får bygget opp tillit igjen? 

Anonymkode: a98cb...073

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppreist skrev (10 timer siden):

Det gjør du,kjære deg. Akkurat nå oppleves det som om du har gitt litt opp, mistet troen, er litt trist. Men det finnes en som allerede har et godt øye til deg. Høy,opprinnelig blond(nå mer grå) , jobber innen håndtverk. Ikke sikkert du vet hvem det er enda. Det vil også dukke opp flere innen de neste 6-8 mnd. Velg med hjertet. Våg å gjøre deg sårbar igjen men velg en som ikke står midt i en storm, det vil ikke gjøre det godt. Velg en som har vært alene i noen år. 

Dette ble litt rotete men det var det som kom opp her. svaret er i alle fall ja. Heia deg. 

Alt godt 😊

Tusen takk!

Svaret ditt var veldig fint, og du har rett i at jeg er ganske trist og føler lite håp akkurat nå. Jeg vet jo foreløpig ikke om det stemmer om framtiden, men svaret ditt ga meg håp, et puff mot lyset og jeg synes du formulerer deg klokt og reflekterende. Om dette hadde vært en samtale hadde jeg tenkt intuitivt sterk og lyttende. 

♥️

Anonymkode: b62dd...67b

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått 6 positive tilbakemeldinger. Takk! Det var det jeg trengte for å evt åpne en ny tråd for alle slags spørsmål. Men er det interesse nok for det? Litt usikker. 

Til dere som spør oppfølgingsspørsmål ;jeg går ikke så I dybden her og nå men hvis jeg oppretter ny tråd, kan dere evt spørre der. Tusen takk for at dere ga tilbakemelding. 

Til dere fire jeg ikke har hørt fra;det hadde vært fint å høre fra dere om det traff eller ikke. 

Alt godt til alle ❤️

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppreist skrev (8 minutter siden):

Har fått 6 positive tilbakemeldinger. Takk! Det var det jeg trengte for å evt åpne en ny tråd for alle slags spørsmål. Men er det interesse nok for det? Litt usikker. 

Til dere som spør oppfølgingsspørsmål ;jeg går ikke så I dybden her og nå men hvis jeg oppretter ny tråd, kan dere evt spørre der. Tusen takk for at dere ga tilbakemelding. 

Til dere fire jeg ikke har hørt fra;det hadde vært fint å høre fra dere om det traff eller ikke. 

Alt godt til alle ❤️

Jaa stor interesse fra meg, jeg rakk ikke denne tråden ❤️❤️❤️

Anonymkode: 2ad9d...e38

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppreist skrev (1 time siden):

Alt godt til alle ❤️

Vil gjerne bli spådd. Kommer med tilbakemelding❤️

Anonymkode: a2946...5b9

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Oppreist said:

Alt godt til alle ❤️

Stor interesse fra meg også! ❤️ Fikk svar av deg i tråden du hadde fpr noen år siden 😊

Anonymkode: 1f15a...316

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppreist skrev (1 time siden):

Alt godt til alle ❤️

Ønsker veldig gjerne at du åpner ny tråd! Du traff så godt her at jeg vil ha utdypende svar, hehe

Anonymkode: a98cb...073

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppreist skrev (22 timer siden):

HER er den 10ende.....og så stopper jeg her enn så lenge 

Forskjellene mellom dere er overkommelige og slik jeg senser det blir de mer som "krydder" i forholdet enn de store dealbreakere. Dere vil klare å leve med disse forskjellene og til og med se nytten av å ikke være helt enige i alt. Fundamentet er der, latter, glede, omsorg, støtte, godhet, lekenhet og en sterk kjærlighet. Kjenner ikke på noe bekymring for dere, tvert i mot. Jeg håper du finner fred og at når de store tema kommer opp, så snakk med respekt og klokskap til hverandre, for det bor i dere begge. 

Alt godt ❤️

Det var meg som sendte inn spørsmålet. Litt vanskelig å gi tilbakemelding da spørsmålet dreier seg om fremtiden vår og jeg ikke vet hvordan det blir enda. Men det du skriver er det jeg har landet på foreløpig - altså at jeg gir det en ordentlig sjanse og at vi har funnet den vi skal dele resten av livet med ❤️ Men godt å høre det fra noen andre også.

Anonymkode: fa79e...d8b

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du spå meg da?? 

Ikke møtt mannen i mitt liv, bor på et øde sted i Nordland, vil reise sørover snart. Vil ikke møte gift mann, ikke noe som skurrer, trives alene - hvor vil jeg møte den rette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoia skrev (1 time siden):

Hvem er det egentlig som svarer her? Det virker ikke helt vel bevart? Usikkerhet er en del av livet?

Hvem? Et helt vanlig menneske med mye livserfaring, en ganske ekstrem intuisjon og jobber profesjonelt innenfor noe der man må ha evner til å avdekke løgn blant annet. Noen mener jeg er synsk, andre mener jeg er ekstremt høysensitiv. Selv mener jeg at jeg har en god evne til å lese mennesker og situasjoner og er blitt gitt en gave fra Gud. Jeg spår ikke, rører ikke kort, pendler eller annet alternativt. Det er ikke min greie. Tror heller ikke på astrologi. Et menneske kan komme inn i et rom og jeg kan kjenne hvordan det mennesket har det. Noen ganger får jeg bilder av ting dette mennesket strever med og som jeg kan hjelpe med. En gang visste jeg bare at det mennesket som satt overfor meg på en cafe skulle hjem og ta livet sitt. Gjett en gang om det er krevende å handle på det? Men jeg hadde ikke noe valg. Gikk bort til mennesket og sa noe om det. Hun ble innlagt psykiatrisk samme kveld og i dag er vi gode venner. 

Skjønner du er skeptisk men enkelte mennesker får gaver. Hva tenker du om Snåsamannen? Var det også bare svada? 

Hoia skrev (1 time siden):

Kan du spå meg da?? 

Ikke møtt mannen i mitt liv, bor på et øde sted i Nordland, vil reise sørover snart. Vil ikke møte gift mann, ikke noe som skurrer, trives alene - hvor vil jeg møte den rette?

Nei jeg spår ikke og jeg ønsker ikke bruke masse energi på mennesker som er så skeptiske /kritiske. Finnes ikke vondt ment, det er bare ikke slik det fungerer for meg 🙂

Når det er sagt vil jeg be deg være håpefull og åpen for at mye kan skje når du minst aner det. 

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppretter en ny tråd. Når jeg kjenner meg helt klar. 

Takk for alle tilbakemeldinger ❤️

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppreist skrev (3 timer siden):

Alt godt til alle ❤️

Veldig interessant med en ny tråd🤩🥰❤️ Du er helt unik❤️

Anonymkode: 661bb...35a

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppreist skrev (32 minutter siden):

Jeg oppretter en ny tråd. Når jeg kjenner meg helt klar. 

Takk for alle tilbakemeldinger ❤️

Det gleder jeg meg mye til, setter pris på deg! 

Anonymkode: 2ad9d...e38

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppreist skrev (På 24.8.2024 den 21.27):

Det du kjenner på er gjensidig. Kjemien dere kjente på er sjelden og bør tas vare på. Jeg kjenner på kriblende, varme følelser fra hans side, han vil ha mer av deg på alle måter men han går noen runder ift avstanden. Han er usikker på om han klarer det avstandsforhold. Men dette kan løse seg ved kommunikasjon. Jeg tenker dere bør avtale nytt treff om ikke for lenge og ta det derfra. Håper dette ga mening. 

Alt godt 😊

Tusen takk❤️ du har helt rett i det med kjemien, for den var noe helt unikt som jeg aldri før har opplevd. 

Anonymkode: eee59...cd5

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Annonse
Oppreist skrev (På 24.8.2024 den 21.27):

Det du kjenner på er gjensidig. Kjemien dere kjente på er sjelden og bør tas vare på. Jeg kjenner på kriblende, varme følelser fra hans side, han vil ha mer av deg på alle måter men han går noen runder ift avstanden. Han er usikker på om han klarer det avstandsforhold. Men dette kan løse seg ved kommunikasjon. Jeg tenker dere bør avtale nytt treff om ikke for lenge og ta det derfra. Håper dette ga mening. 

Alt godt 😊

Tusen takk😀 du har nok helt rett i det med kjemien mellom oss, den er helt unik. Nå har jeg vært på besøk hos han i 3 uker og det var full klaff på alle måter, skal tilbake om ikke så lenge💖

Anonymkode: eee59...cd5

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei. Så fint du åpner for dette.  Dette blir mye å kanskje litt rotete.

Spent om du får opp noe på meg.

Er i et forhold over 15 år. Vi har det stabilt. Vi har dermed vert igjennom det meste. Sjalusi, drama, kanskje utroskap, ja alt sammen. Vi har i senere årene klart å tunet veldig inn på hverandre å vi har det helt greit. Det er hendelser oppigjennom som gjør at jeg har tenkt han har vert utro. Men ikke noe han innrømmer. Jeg måtte velge å la det være eller slutte å spørre for vist ikke var det slutt. Jeg lot det være. Det er 3 damer som har utmerket seg hos meg.  Siste var ei kollega, yngre en han. De jobbet tett sammen, å jeg merket de likte hverandre. Han lyste opp rundt henne. Kort fortalt før hun startet på jobben så ville han prøve å få et siste barn. Vi ble gravide med ei lita pike. Under svangerskapet jobbet han mye, det var i denne perioden hun startet å jobbe med han.  De planla en del ting uten om jobben også, event for jobben hvor bare de nærmeste de jobbet sammen med var invitert. En "privat" fest. Å jeg var ikke invitert. Følte det skjedde noe.  Som sakt han jobbet mye overtid å jeg var hjemme med de to andre barna, gravid, pluss vi i denne perioden hadde et fosterbarn. Det var tøft. Ved tilfeldigheter fant jeg ut han blant annet etter jobb trengte koble av, å at de to pluss "deres" gjeng hadde røyket hasj sammen. Da satt jeg hjemme, gravid, med et fosterbarn tenåring, en gutt på barneskolen å en liten i barnehagen. Å laget middag, lekser kjørte i selskap å alt som hører til.

Det ble krise for min del. Jeg var også veldig hormonelt plaget i graviditeten. Var mye lei meg å slet. Han var så sliten så der var jeg som leverte  hentet i bh, skrudde sammen barnemøbler, det var han som hadde prioritert sove lenge i helgene ikke jeg. Jeg blir lei meg når jeg ser tilbake på det. Dette er nå 5 år siden. Hadde ikke funnet det i meg idag. Det er sikkert. Under graviditeten gjorde mannen det egentlig slutt med meg. Fordi han var så sliten, å at han sa det var for vanskelig da jeg var så sjalu på denne andre kollegaen. Jeg mistet min motfar som var en farsfigurd for meg under graviditeten. Før begravelsen sa mannen at han trengre tid på å finne utav hva han ville. Jeg tenker som så at han skulle sette seg selv til side å at dette var veldig egoistisk. Det var han som ønsket et barn til. Så følte meg så alene. På fødestua da vesla ble født ringte denne kollegaen å han gikk fra oss for å snakke med henne. Han sa det var viktig å gjaldt jobben. Jeg ble sur på henne som forstyrret for denne morgenen gav mannen beskjed da vi var på vei til henne på føden at hun måtte holde fortet. Å sint på mannen for at han måtte ta telefonen. Men gjorde ikke mer utav det. Lot det gå. 

Ingen av våre verken familier eller venner vet dette. Dette er ting jeg ikke har sakt til noen.  

Da jeg fortsatt var i permisjon å han på jobb snudde ting plutselig. Han snakket negativt om henne. Det ble drama med dem som jobbet sammen. Mannen sluttet, hun sluttet å alle ble splitta. Dette var rart synes jeg. Igjen så ble han fort sint  når jeg tok det opp. Som sakt nå er dette 5-6 år siden. Men det som gjør det kommer tilbake er at vi for 1 år siden var på konsert. Jeg møtte på henne, å hilste hyggelig å gledelig med litt innabords. Mannen derimot ble sint å sa "fuck henne jævla ****) Han var full å bare snakket det bort dagen etter.

Så var at vi for en mnd tid siden var på konsert. I folkemengden gikk vi forbi henne. Hun var full å hilste så hyggelig , jeg også, hun spurte hvor mannen min var å han kom rett bak meg.  Da de så hverandre gav han henne en hjertelig klem. Han holdt henne kjærlig ved den ene hånda godt på bakhodet hennes å kinn i mot kinn. 

Dette fikk ting opp hos meg. Å det plager meg. Jeg tåler at man blir betatt. Mennesker er egentlig ikke ment for e person så vet jo det er naturlig å bli tiltrukket av andre. Det gjør jeg også såklart. Tingen er nå at jeg føler han er all inn med oss å familien. Vi klarer oss har det fint. Å er på en måte bestevenner. Vi ler, har humor, samleie jevnlig. 

Igjen så er det noe i meg så lurer på om det er oss. Jeg har kun ligget med en person i løpet av mitt liv å det er han. Tingen er også nå at venninne mine over flere år har gått gjennom samlivsbrudd. Alle sier om igjen  å om igjen hvor heldig jeg er som har min mann. Han er drømmemannen å så perfekt å flott. Jeg blir litt irritert for ingen aner heller hva jeg har gått gjennom med han. Vet ikke hvorfor jeg aldri tørr å dele. Men ønsker ikke å sette han i et dårlig lys. Vi har gått gjennom mye sammen men  jeg lurer på om jeg burde gått for mange år siden. Fra vi fikk barn og opptil de var 4 år aå var jeg så å si alene. For han var med kompiser. Så mannen min har vokst, veldig. Blitt moden å prioriterer oss. Nå er det oss. Føler han er all inn. Men det er meg det skjer en endring hos nå. Jeg blir betatt lett av andre menn. Aldri handlet på det. Men litt slitsomt å bli betatt har ikke lyst til det. Hadde vert fint med en pekepinne. Er det oss? 

Anonymkode: 77d1c...356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...