Gå til innhold

Gir bort 10 intuitive lesninger (kun kjærlighetsrelasjoner)


Anbefalte innlegg

Leser de ti første - i første omgang. Lenge siden jeg har vært her inne og gjort slike intuitive lesninger og jeg er litt usikker på om jeg fortsatt har det som skal til. Litt utrent for tiden så bær over med meg 

Får jeg mer enn 6 positive tilbakemeldinger, dvs at jeg treffer, så oppretter jeg nok en tråd for flere enn bare ti. Det er alt jeg ønsker i retur - en tilbakemelding på det jeg ser. 

Hvis du er interessert:

-fortell litt om deg selv og personen du har interesse for. Trenger alder og kjønn og status (det du mener er relevant for meg å vite). Still ETT spørsmål du ønsker jeg skal gå inn i. Jeg besvarer kun ett og jeg kan ikke få opp noe dersom du gir meg alt for lite å hekte meg på. Bruker ikke tarot eller andre kort, kun hva jeg ser og fornemmer. 

Spørsmål som "hva skjer nå" blir for snevert. Vær konkret. 

 

PS. Besvarer ikke spørsmål vedr graviditeter, dødsfall, sykdom eller juridiske saker. 

 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Meg 36, kvinne

Han 41, mann

Kjæreste. Mye kjærlighet, startet med kaos og frykt, sårede følelser, ble slutt men nå ser han ut til å ha tatt seg sammen, han er nå som en skikkelig ordentlig versjon. Er han til å stole på?

Anonymkode: c06d8...49e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 43, mann 41. Mangeårige venner, men begge enslige nå og lurer på å gi oss en sjanse. Er det verdt å ta risikoen på å ødelegge vennskapet? 

Anonymkode: 578cd...7d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jeg noen gang til å ha et forhold igjen?

k50

Anonymkode: b62dd...67b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil jeg treffe den rette? Event hvor ?

 

kvinne 43 

Anonymkode: aef75...100

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinne 54, mann 54. Kjærester i fire år. Vi er ulike, jeg er mer rastløs. Vi ønsker begge å være sammen, men vil leve på ulike måter.

Ordner det seg?

Anonymkode: 91ffa...00b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp møtt en fantastisk mann, jeg er 40, han 38, vi hadde en utrolig kjemi men fikk bare noen dager sammen, bor langt fra hverandre. Hva føler han? Vil det bli oss?

Anonymkode: eee59...cd5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K 30

M 33

Vi har et nært vennskap som til tider kan virke til å bli noe mer. Jeg har følelser for denne personen, men er usikker på om det er gjengjeldt. Vi treffes eller meldes daglig. Ser du noen fremtid som kjærester? 

Anonymkode: a98cb...073

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 39

mann 39

kommer vi oss gjennom det som er vanskelig?

Anonymkode: 45d0b...fed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk, veldig gjerne! Jeg er kvinne 49 år, sammen med en mann på 48 år, har du noen gode råd til oss i forhold til kommunikasjon? Ser du ekte kjærlighet mellom oss, og en fremtid der vi klarer å komme mer og mer nær hverandre emosjonelt? 

Anonymkode: 661bb...35a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kvinne 39

mann 39

kommer vi oss gjennom det som er vanskelig?

Anonymkode: 45d0b...fed

Interesser? Familieorientert, sport, velferd

Anonymkode: 45d0b...fed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja takk, veldig gjerne! Jeg er kvinne 49 år, sammen med en mann på 48 år, har du noen gode råd til oss i forhold til kommunikasjon? Ser du ekte kjærlighet mellom oss, og en fremtid der vi klarer å komme mer og mer nær hverandre emosjonelt? 

Anonymkode: 661bb...35a

Jeg ser at jeg rakk å bli nr 10🤩 Skrev derfor så kort og raskt. Men vil legge til at jeg var i den lange, nydelige tråden din for noen år siden, og glemmer aldri all den gode hjelpen både jeg og mange andre fikk❤️ Du har vært savnet, så jeg var så glad for å se deg nå❤️

Forholdet mitt er under et år gammelt. Han er en snill og god mann, men vi sliter med å komme skikkelig nærme emosjonelt, han er litt avstengt for å beskytte seg selv, og han sier det selv også. Hvordan komme nærmere denne mannen, hvordan finne den gode, emosjonelle, trygge nærheten? 
Tusen takk❤️

Anonymkode: 661bb...35a

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

K28

M30

Godt forhold, mye latter og gode følelser, men også en del forskjeller mellom oss som blir synlig ved større livsvalg. Finner vi en måte å leve sammen med forskjellene eller bør vi gå hver vår vei? 

Anonymkode: fa79e...d8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sent ute, men prøver likevel. 

Jeg er kvinne 33, han er mann 37. Vi er gode venner og veldig glad i hverandre, men har hatt en romantisk "greie" sammen før som ble avsluttet. Har vært mye forvirret pga han. Han har nylig innrømmet følelser for meg, men han har kjæreste. Var utro mot kjæresten med meg. Bør jeg la være å håpe på at det skal bli oss to? 

 

Anonymkode: cccf9...bb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får dere være nøye med tilbakemeldingene, jeg vil også prøve men kom for sent 🥰

Anonymkode: 2ad9d...e38

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, hjelp! 

K 38, M 41. Vi har vært sammen i 13 år, giftet oss for ett år og noen dager siden, en inngåelse som har skapt mye sorg og smerte (både før og etter). Elsker han meg egentlig? Elsker jeg ham? 

Vi har 3 barn, og lever et forferdelig trist liv uten noen sammenfallende interesser annet enn barna, og jeg har knapt venner igjen.

 

Anonymkode: 2d7a5...f91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå jeg vil også🥹☺️

Anonymkode: 77791...fc1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Meg 36, kvinne

Han 41, mann

Kjæreste. Mye kjærlighet, startet med kaos og frykt, sårede følelser, ble slutt men nå ser han ut til å ha tatt seg sammen, han er nå som en skikkelig ordentlig versjon. Er han til å stole på?

Anonymkode: c06d8...49e

Kjenner på en fortid med uro hos deg, som om du ikke følte deg helt trygg. Han ville hele tiden få det til men strevde med seg selv. At det ble slutt var helt nødvendig for dere begge to. Det kjennes som om det ble en oppvåkning for han. Og ja han har tatt seg sammen men har en del sår /vanskelige hendelser i livet som fortsatt må leges. Jeg tenker du gjør lurt i å oppmuntre han til å ta tak i dette, for på den måten vil dere to kunne vokse dere tettere og sterkere sammen. Han er oppriktig ja, men vær obs på at dette vil være to skritt frem og ett tilbake en stund. Så lenge du klarer stå i det, så vil dette kunne bli veldig fint. Jeg heier. Ps. Husk å fortelle han hvor flott det er å se at han har endret seg og er på vei. 

Alt godt 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Kvinne 43, mann 41. Mangeårige venner, men begge enslige nå og lurer på å gi oss en sjanse. Er det verdt å ta risikoen på å ødelegge vennskapet? 

Anonymkode: 578cd...7d5

Kjenner på mange motstridende følelser hos dere begge, for dere vil, men er engstelige for hvordan dette vil gå. Det er en risk å ta, å gå fra gode venner til kjærester, men jeg vil si at dersom dere begge er klar over risken, vet hvor mye dere betyr for hverandre og er trygge i relasjonen, så finnes det ikke noe mer vakkert enn å bygge et forhold på et solid vennskap. Jeg kjenner at svaret her er ja men at dere må snakke godt gjennom dette og være enige. Jeg har troen. 

Alt godt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...