Gå til innhold

Til dere damer: hvor mange menn har du svelget sæden til?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Måtte tenke og tror det er bare en.. 
Mannen har jeg gjort det på, men husker ikke om jeg har gjort det på andre.

Har delvis smakt på en annen som sprutet på meg og traff munn.

Anonymkode: 277fe...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan komme på 3 stk sånn i farten, men det kan godt ha vært flere som ikke har satt seg sånt spesielt i hukommelsen. Svelger alltid, alt, øyeblikkelig. Er ikke akkurat kjempegira på smaken, så det gir ikke mening for meg å beholde det i munnen lengre enn nødvendig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre. En da jeg var fjortiss og skulle tøffe meg for en partner som presset meg, èn da jeg mange mange år senere ville prøve igjen med en oppegående partner, og siste; nåværende kjæreste fordi jeg oppriktig synes han er så deilig at jeg tenner på å svelge sæden hans...🥰

Svelger alltid alt jeg får med meg, men er ikke helt der at jeg slikker opp det jeg eventuelt går glipp av. Er orgasmen hans over, er øyeblikket litt over også, føler jeg.

Anonymkode: e3410...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første kjæresten min, og mannen min. 

Jeg er enig i at det er det "ære i". Synes ikke det er særlig digg, men gjør det med han jeg elsker fordi han elsker den følelsen. Hadde faen ikke gjort det for noen av de andre løkene jeg var med. 

Anonymkode: 115f5...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke, men vil tro det har blitt en del. 6 ekser (dvs alle), pluss kanskje 6 FF.. Sikkert en del ONS også. Aner ikke virkelig, jeg har hatt sex med mange 🤷‍♀️ Jeg svelger unna kjapt, er ikke særlig glad i hverken smak eller konsistens og brekker meg helt seriøst av svarene her med de som liker å ha det i munnen og leke med det (no offence altså- all ære til dere som klarer og har lyst!), sånt takler jeg ikke. 

Anonymkode: cca3e...aa5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En, aldri igjen. Får jeg det i munnen, spytter jeg. Men jeg foretrekker å ikke få det i munnen. 

Anonymkode: 47c71...58b

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen. 

Jeg har fått sæd i munnen en gang under bj. Det var så ekkel konsistens og smak at jeg brakk meg. Etter det så sørger jeg alltid for å avslutte bj med hånda, slik at jeg slipper å få sæd i munnen. Elskeren min sier i fra når det nærmer seg.

Anonymkode: e5bd7...d5d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mer nysgjerrig på hvorfor ts vil vite dette? 

Anonymkode: f32a1...f92

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på hvor mange, husker ikke akkurat hvem jeg aldri gjorde det med. Men vil tro alle jeg har hatt sex med mer enn en gang. Er nok tosifret, men ikke særlig over 10.

Synes det er uproblematisk å svelge. Både konsistens og smak er litt funny, men det er nå så kortvarig at har aldri hatt noe behov for å si nei hvis han ønsker å sprute der. Men jeg leker ikke med det, synes det er usexy å herje rundt med sæden.

Anonymkode: d5af1...a48

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommodevaran skrev (22 timer siden):

Svelger alltid, alt, øyeblikkelig. Er ikke akkurat kjempegira på smaken, så det gir ikke mening for meg å beholde det i munnen lengre enn nødvendig.

Samme her.   Og nr det gjelder antalll .....  mer enn nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 25.8.2024 den 16.09):

Har ikke prøvd å svelge, MEN kunne tenkt meg å bli skikkelig flink til å suge han, med kondom på.

Har såvidt prøvd å ha han i munnen, men vil prøve mye mer. Var noe helt eget, å ha den type " makt " over han. Slikke på penisen, se nytelsen og overraskelsen i blikket hans da jeg sugde han litt hardere. Ertet han litt med å slikke han lett på penishodet, som om jeg slikket på en kjærlighet på pinne. Brukte neglene mine lett mot ballene hans, sugde han litt til, før jeg avsluttet med å ri han. Jeg har ganske store bryster, så han fikk nok god utsikt der han lå. Hørte ikke at han klaget, snarere tvert imot.

Anonymkode: 94603...d11

Kondom under blowjob, er jo skikkelig nedtur da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Tore Lem skrev (2 timer siden):

Kondom under blowjob, er jo skikkelig nedtur da. 

Folk gjør som de selv vil og du skal ikke presse folk til å gjøre noe. Du har ikke noe med dette.

Anonymkode: 7a1b2...5ec

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cum dumpsters kaller jeg slike damer (som har gjort det med andre enn meg)

Anonymkode: 8aa67...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Folk gjør som de selv vil og du skal ikke presse folk til å gjøre noe. Du har ikke noe med dette.

Anonymkode: 7a1b2...5ec

Selvsagt gjør de det. Jeg sier bare hva jeg synes om det. Hvis det føles som press, småsykes jeg de må tåle såpass. 
Mange anbefaler folk å bruke solkrem også. Er det også å legge press på noe som man egentlig kan gjøre som man vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...