Million Skrevet 26. august #201 Del Skrevet 26. august Lei en leilighet via AirBnb. Det fikser du/dere i de få dagene det gjelder. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #202 Del Skrevet 26. august 1 hour ago, enhjørningfis said: Det tar du med deg ut, å heller i plen/en kum eller i dusjbrakkene.. Du skal ikke helle oppvaskvannet i en plen!! 🤯🤯 Anonymkode: 6032a...85a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhjørningfis Skrevet 27. august #203 Del Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (17 timer siden): Du skal ikke helle oppvaskvannet i en plen!! 🤯🤯 Anonymkode: 6032a...85a Av alle ting i denne tråden, er det DET du henger deg opp i? 😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #204 Del Skrevet 27. august 3 hours ago, enhjørningfis said: Av alle ting i denne tråden, er det DET du henger deg opp i? 😅 Nei, jeg har diskutert mye annet i tråden også? Men at folk bagatelliserer og tror man bare kan hive dritten sin og såpa rett ut på fellesareal og i natur er jo bare idiotisk. Anonymkode: 6032a...85a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhjørningfis Skrevet 28. august #205 Del Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (På 27.8.2024 den 8.23): Nei, jeg har diskutert mye annet i tråden også? Men at folk bagatelliserer og tror man bare kan hive dritten sin og såpa rett ut på fellesareal og i natur er jo bare idiotisk. Anonymkode: 6032a...85a Joda, men de fleste skjønner at man finner et sted som er miljøvennlig å greit å slenge fra seg oppvaskvann f.eks.. å finnes faktisk miljøvennlig såpe, for hva skal de med hytte i skauen uten vann og avløp gjøre? Ta med seg skittenvannet hjem? 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #206 Del Skrevet 29. august 11 hours ago, enhjørningfis said: Joda, men de fleste skjønner at man finner et sted som er miljøvennlig å greit å slenge fra seg oppvaskvann f.eks.. å finnes faktisk miljøvennlig såpe, for hva skal de med hytte i skauen uten vann og avløp gjøre? Ta med seg skittenvannet hjem? 😅 Vedkommende foreslo å tømme skittent vann fra boligen på en plen. Det innebærer verken miljøvennlig såpe eller "et sted som er miljøvennlig å greit". Hytteeierne tømmer definitivt ikke vannet sitt på plenen hvertfall. 🤣 De med hytte i skauen uten vann bærer jo vannet TIL hytta, så de kan selvfølgelig bære det hjem igjen. Noen kommuner krever at vannet renses, andre stedet går det greit å la det renne ut, men folk tømmer det altså ikke på plenen sin. Om en hel blokk skal tømme skittenvannet sitt på fellesareal og på plen blir det ganske utrivelig. 🤢 Anonymkode: 6032a...85a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #207 Del Skrevet 29. august Bollemy skrev (På 25.8.2024 den 0.06): Nærmeste familie er 3 timer unna, og venner har ikke nok rom til å ta oss inn. Men vi må enten bare dra til familien, og samboer får ta seg ulønnet fri ellno hvis det kommer til det punktet. har ingen planer om å bo hjemme uten vann såpass lenge.. Han har kanskje litt ferie han kan ta? Om sjefen er litt flexibel? De fleste som venter barn rett etter sommeren sparer jo ofte ferien sin til babyen har kommet. Anonymkode: 78c7e...282 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhjørningfis Skrevet 30. august #208 Del Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (På 29.8.2024 den 9.05): Vedkommende foreslo å tømme skittent vann fra boligen på en plen. Det innebærer verken miljøvennlig såpe eller "et sted som er miljøvennlig å greit". Hytteeierne tømmer definitivt ikke vannet sitt på plenen hvertfall. 🤣 De med hytte i skauen uten vann bærer jo vannet TIL hytta, så de kan selvfølgelig bære det hjem igjen. Noen kommuner krever at vannet renses, andre stedet går det greit å la det renne ut, men folk tømmer det altså ikke på plenen sin. Om en hel blokk skal tømme skittenvannet sitt på fellesareal og på plen blir det ganske utrivelig. 🤢 Anonymkode: 6032a...85a Ehm.. har du hatt en hytte i skauen uten vann? Det finnes brønner der man henter vann og bærer til hyttene vettu, å hva gjør man med oppvaskvannet da? Finnes ikke "avfalls-vann-dunk" ved den brønnen 🤣 da må man ha et område man kaster skittent vann da 🤷🏽♀️ du vet, sånn som de gjorde når våre besteforeldre var små.. ikke så lenge siden det ble innlagt vann og kloakk i husene mener jeg 🤷🏽♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #209 Del Skrevet 30. august TS, er babyen kommet? Anonymkode: 36f97...640 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #210 Del Skrevet 30. august Jeg hadde vært mer bekymra for tilgang til toalett for min del enn for om faren går glipp av fem dager med ungen. Har født tre unger, og renselsen er alt annet enn festlig. KS utgjør ingen forskjell der altså. Dere bør ha krav på hotell. Anonymkode: 2935f...f63 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #211 Del Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde vært mer bekymra for tilgang til toalett for min del enn for om faren går glipp av fem dager med ungen. Har født tre unger, og renselsen er alt annet enn festlig. KS utgjør ingen forskjell der altså. Dere bør ha krav på hotell. Anonymkode: 2935f...f63 Det samme tenkte jeg. Hadde prøvd å argumentere med airbnb, da dette kan medfrøre mye stress i en tid mor og barn skal knytte bånd, få til amming og mor skal heles. Anonymkode: 4fb92...81f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #212 Del Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det samme tenkte jeg. Hadde prøvd å argumentere med airbnb, da dette kan medfrøre mye stress i en tid mor og barn skal knytte bånd, få til amming og mor skal heles. Anonymkode: 4fb92...81f AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde vært mer bekymra for tilgang til toalett for min del enn for om faren går glipp av fem dager med ungen. Har født tre unger, og renselsen er alt annet enn festlig. KS utgjør ingen forskjell der altså. Dere bør ha krav på hotell. Anonymkode: 2935f...f63 Har dere lest tråden, og sett at de ikke har krav på hotell? Fått med dere at ingen vil leie ut noe Airbnb til en barselkvinne rett fra føden? Med alt det medfører av muligheter for «søl» og tilgrising av både bad og soverom? Anonymkode: 36f97...640 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august #213 Del Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har dere lest tråden, og sett at de ikke har krav på hotell? Fått med dere at ingen vil leie ut noe Airbnb til en barselkvinne rett fra føden? Med alt det medfører av muligheter for «søl» og tilgrising av både bad og soverom? Anonymkode: 36f97...640 Har ALDRI fått spørsmål om jeg nettop har født når jeg har leid via airbnb 😂 hvordan skal de vite at ts nettop har født mener du? Anonymkode: 7065f...412 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august #214 Del Skrevet 31. august 5 dager uten vann???? Det er et luksusproblem. Selv om du har født. Jeg vet om folk som har bodd på hytte over år, måneder uten vann. Kjøp inn papptallerkner, papirkopper, trebestikk. Tappet vann, eller kjøp billig first price vann som du bruker i campingdusj, som du varmer opp i pinnekjøttkjele. Vask klær på vaskeri. Bor du i Oslo er det vaskeri på Løkka og i Odinsgate. Det kan mannen din fikse. Anonymkode: 8da76...9d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august #215 Del Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (41 minutter siden): 5 dager uten vann???? Det er et luksusproblem. Selv om du har født. Jeg vet om folk som har bodd på hytte over år, måneder uten vann. Kjøp inn papptallerkner, papirkopper, trebestikk. Tappet vann, eller kjøp billig first price vann som du bruker i campingdusj, som du varmer opp i pinnekjøttkjele. Vask klær på vaskeri. Bor du i Oslo er det vaskeri på Løkka og i Odinsgate. Det kan mannen din fikse. Anonymkode: 8da76...9d2 Det er toalettet som er det største problemet her. Jeg satt i hvert fall lenge på do, det var forstoppelse og blod og andre festligheter, og sånt vil man vel helst slippe på et festivaldo med nyfødt som må være med over alt. Anonymkode: 0a16d...357 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august #216 Del Skrevet 31. august 51 minutter siden, AnonymBruker said: 5 dager uten vann???? Det er et luksusproblem. Selv om du har født. Jeg vet om folk som har bodd på hytte over år, måneder uten vann. Kjøp inn papptallerkner, papirkopper, trebestikk. Tappet vann, eller kjøp billig first price vann som du bruker i campingdusj, som du varmer opp i pinnekjøttkjele. Vask klær på vaskeri. Bor du i Oslo er det vaskeri på Løkka og i Odinsgate. Det kan mannen din fikse. Anonymkode: 8da76...9d2 Det er ingen problem å bo på en hytte uten vann. Der har man utedo, og mulighet til å bruke posedusj ute. Oppvaskvannet helles ut. Å bo i en leilighet uten innlagt vann er vanskelig! Hvor skulle hun brukt campingdusjen? På balkongen..? Jeg personlig kan ikke tenke meg noe verre enn en felles dusj med renselse. Både som barselkvinne eller nabo.. Anonymkode: bd7c1...add 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 31. august #217 Del Skrevet 31. august (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er ingen problem å bo på en hytte uten vann. Der har man utedo, og mulighet til å bruke posedusj ute. Oppvaskvannet helles ut. Å bo i en leilighet uten innlagt vann er vanskelig! Hvor skulle hun brukt campingdusjen? På balkongen..? Jeg personlig kan ikke tenke meg noe verre enn en felles dusj med renselse. Både som barselkvinne eller nabo.. Anonymkode: bd7c1...add I en balje? Eller i dusjen, hvis vannet kan renne ut? Endret 31. august av Hoia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august #218 Del Skrevet 31. august 3 minutter siden, Hoia said: I en balje? Eller i dusjen, hvis vannet kan renne ut? Hvis de skal fikse avløp kan man selvsagt ikke bruke avløpene.. Anonymkode: bd7c1...add 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 31. august #219 Del Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis de skal fikse avløp kan man selvsagt ikke bruke avløpene.. Anonymkode: bd7c1...add Balje da, de kan sikkert kaste vannet et eller annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august #220 Del Skrevet 31. august Just now, Hoia said: Balje da, de kan sikkert kaste vannet et eller annet sted. Hehe, er du sprø. Skal hun bære ned balje med blodig badevann og helle ut i bakgården? Mens babyen er i bæresele kanskje? Eller kaste ut vinduet, siden vi nå er løsningsfokuserte. Anonymkode: bd7c1...add 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå