Gå til innhold

Respons


Replica

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det får vi virkelig håpe. Ingenting hadde vært bedre enn dèt.

Han skulle ringe meg oftere sa han, fordi det var så fryktelig hyggelig å snakke med meg. Fortell meg noe nytt, kompis ;)

Mannen har virkelig vist seg fra sin sosiale side i kveld, han sovnet som et slakt på sofaen før klokken rakk å bli halv sju....Og der har han ligget de tre siste nettene.

Sosialt... :forvirret:

Positivt: Jeg kan stikke nesen i min überspennende bok og surfe på nett til jeg blir signalgrønn i fjeset og får firkanta øyne, uten dårlig samvittighet :ler:

Hvisker: Så bare sov du, vennen :sjarmor:

Endret av Replica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, denne uken startet jo på best tenkelige vis.

Klokken 04:30 våknet jeg av at den jævla naboen hadde fest !

Jeg lå og funderte veldig på om vi egentlig skulle stilt klokka i en eller annen merkelig retning, eller om jeg hadde bomma på en dag slik at det var søndag og ikke mandag, for hvorfor i huleste ellers skulle naboen min ha fest natt til mandag ??

Jeg kom ikke på noe glupt, og lå der og ble sintere og sintere, og fantaserte stort om å virkelig rive hodet av naboen min.

Da jeg hadde ligget og vridd meg i halvannen times tid, gav jeg opp og trampa ut på badet.

I tillegg var jo selvsagt katten min i det ekstremt masete hjørnet, og han fikk bare beskjed om å klappe igjen tåta. Det var ikke tiden for noe koseprat akkurat da nei.

Samboeren min kom snikende, og jeg måtte jo spørre han om jeg hadde bomma på en dag, fordi NABOEN HAR FEST !

Noe svar fikk jeg ikke, så da er det antakelig mandag.

:frustrert:

Endret av Replica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ???  :overrasket:

Håper du får en fin start på uka :klem:

Hva da, hæ ?

I lige måde....Her kommer det seg...Jeg har ikke helt tilgitt naboen enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du også, camillo :)

Og i dag er det faktisk tirsdag og gjett hvem jeg HØRTE var oppe og jodla ved FEMtida i dag mårres ?

KAN det ha vært naboen ?

Det kan det, ja.

Det var riktignok ikke bare naboen som vekte meg i dag, men den skapningen jeg deler seng med som er en slik pokkers mårrafugl, han hadde klokka på ringing rundt de tider som naboen også var oppe og valsa, og jeg våkner faktisk av slike masete ringeklokker jeg.

Han har en tendens til å bare klappe til den så den ringer omtrent hvert tiende minutt, og det resulterer som regel i at jeg ligger og freser i andre enden av senga og lurer på hvordan i svarte jeg skal få sparka den mannen ut av senga så jeg kan sove videre !

I dag spratt han opp etter at klokka bare hadde ringt èn gang, men da var det for seint for da var madammen våken og jeg lå og irriterte meg både over han og naboen som tusla rundt på gulvet rett over hodet mitt.

Det er kanskje ikke så rart at jeg er trøtt og sitter og halvsover i sofaen om kvelden ?

Morgenstund er tull igrunn.

Endret av Replica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært en kjeftesmelle, og faktisk gikk det visst opp et lys for h*n som i starten ble så fornærmet at h*n mente vi fikk kutte kontakten da hvis jeg var så skuffet over h*n, at h*n faktisk lovte å skjerpe seg. På enkelte områder da, på andre var det visst fryktelig vrient å forstå hva jeg mente. Jeg er forholdsvis inhabil i saken også, antakelig derfor jeg blir så sint.

Jeg har en viss tålmodighet, men jeg har også en viss grense, og når folk lover og lover og forteller og forteller om hvor fortvilte de er, men aldri får gjort noe med saken og tydeligvis så langt derifra har noe så fint som en ryggrad selv om de påstår noe annet når det er innlysende at man ikke greier å se seg selv i speilet, og når de i tillegg vrir ut av seg fraser som ikke stemmer overens med andre ting, da er tålmodigheten min en vakker dag så absolutt slutt, og den dagen, den var i dag.

Jeg fikk sagt ifra at så lenge vedkommende bare er interessert i å fortelle meg den negative siden av tingene og sier at nå skal ting skje, men så skjer det likevel aldri, da kan vedkommende rett og slett la være å fortelle meg slikt tullball til stadighet.

Den dagen h*n er interessert i å gjøre noe med sin egen situasjon skal jeg åpne mine ører, men inntil da er jeg drittlei av sånt pisspreik.

Det var fair nok det, fikk jeg til svar.

Så da får vi se, om tøffelen får på seg støvlene snart.

Endret av Replica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har enda ikke fått tak i vedkommende med jobbtilbudet.

Jeg sendte en mail på søndag, men ingen svar.

Selvfølgelig glemte jeg å krysse av for at jeg ønsker tilbakemelding på at mottaker har lest den, så jeg lever for øyeblikket i uvisse.

Usikker på hvor lenge jeg kan la det gå før jeg prøver å ringe igjen.

Har ingen store ønsker om å virke som en masekopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrejemini, er det mulig å bli så trøtt ?

Jeg har tusla rundt i en komalignende tilstand av en slags zombie i evigheter nå, og har det stort sett slik mellom oktober og mars.

Jeg håper for guds skyld at lyslampa jeg fikk til jul virker om jeg begynner i riktig tid neste år.

Inntil videre, skylder jeg på irriterende naboer og trege samboere som ødelegger nattesøvnen min.

I kveld er jeg faktisk alene hjemme, og foretrekker det når jeg likevel er så sløv.

Da slipper jeg dårlig samvittighet for å være asosial om jeg skulle føle for å legge meg etter BarneTV ;)

Da skulle jeg isåfall lagt meg alt, så sånn sett er jeg noe på etterskudd, men bare jeg får sett Hotell Cæsar og lest litt i boken min nå, så kanskje jeg kan finne loppekassa allerede ved 21 tida ?

Jeg kan ikke fordra å stå opp klokka 06.

Dette har ikke vært en hyggelig dag.

Denne jeg kjeftet en smule på før i dag prøvde isted å late som ingenting og sendte meg en dum link fra en avisartikkel, som for øvrig interesserte meg midt bak.

Orker ikke prate med folk som bare skal late som ingenting når jeg hadde noe viktig å si som bør ha gått inn i boksen.

Jeg har et par forventninger til en som absolutt vil kalle meg sin bestevenn.

Det vil jeg og det, men ikke kødd med meg.

Jeg tolererer ikke all mulig oppførsel fordi om jeg faktisk bryr meg om mennesket.

I tillegg til denne unnamanøvren, begynte en annen jeg kjenner og virkelig la det skinne igjennom hvor vondt h*n har i arbeidsmoralen.

Nei, selv om jeg har mye å gjøre på jobb, er det IKKE bare å løpe til legen og sjukemelde meg.

Jeg ble så irritert at jeg sa jeg måtte gå.

Ja, jeg er sliten og jeg er trøtt, men det betyr ikke at jeg syns det er gøy å ligge dag ut og dag inn på sofaen og glane på såpeserier hele dagen.

I have work to do.

Blir så frustrert av sånne folk, hvis eneste løsning når verden går dem imot er sjukemelding.

Sliten, trøtt og lunta er kort.

Jaggu rima det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen var det blitt onsdag alt, og vi er midt i uka.

Helt flott, det.

I kveld skal jeg ut og spise med venninnen min.

Det er alltid like koselig, så jeg tviler på at denne kvelden blir noe unntak.

Litt uheldig var det kanskje at jeg faktisk var blakk allerede da lønningen min deisa inn i banken min, så det var ikke mye jeg så til den.

Jaja, jeg er ajour igjen om 14 dager, inntil da får man bruke rester og av og til er det en lykke at man har kontokreditt.

Jeg fant ut hvor det skar seg, joda både nrk-lisens og canal digital kortgebyr på en gang, det var 1600,- blås med en gang det.

Sure penger altså.

Endret av Replica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen min er visst sliten.

I dag tidlig da jeg til min store forbauselse våknet helt av meg selv ved 05-tida og det ikke var et knyst å høre hverken fra naboen, trege samboere som aldri kommer seg opp eller masete kattepus som skriker og klorer på døra, da lurte jeg et øyeblikk på hvilken planet jeg var kommet til.

Dagen starter så adskillig mye bedre når en våkner av seg selv og slipper å begynne lillelørdagen med å være gretten.

Dessuten fikk jeg lagt meg klokka 20 og leste en times tid, før Job Blund kom og tok meg. Eh, ja. :ler: Drømmeland, altså. :sjenert:

Så det lover bra for onsdagen kan man si :tommel:

Endret av Replica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...